עמוד הבית » ארוע אופנה והעצמה למען צעירים להצלחה בחיים!

ארוע אופנה והעצמה למען צעירים להצלחה בחיים!

צילום רון קדמי

ארוע אופנה יוצא דופן נערך ביום שישי בבסקולה בתל אביב בהתנדבות מלאה. זהו ארוע ייחודי של אופנה באהבה, ביוזמת עמותת 'ילדים בסיכוי' ובשיתוף הסטייליסטית המובילה בארץ – סנדרה רינגלר, שנרתמה לסייע מכל הלב בתצוגת אופנה ייחודית ואחרת. מטרת הארוע היא להעצים את הצעירים ולתת להם להרגיש הכי טוב עם עצמם, וכשווים ועוצמתיים בזכות מי שהם.

 הארוע מיועד לצעירים ולצעירות מהתכנית "גשר לעצמאות",  המוגדרים נעדרי עוגן משפחתי, אשר הוצאו מבתיהם בגיל צעיר, גדלו בפנימיות ללא משפחה תומכת או מתפקדת. תכנית "גשר לעצמאות" מעניקה לצעירים אלו תמיכה וליווי, ומסייעת להם להתמודד עם  מציאות החיים החדשה והמורכבת עם יציאתם מהפנימייה. התכנית כוללת דיור, הכוונה לקראת הגיוס לצה"ל, מיצוי זכויות, מידע בנושא לימודים, מלגות לימודים, ייעוץ תעסוקתי, טיפוליים רגשיים ועוד .

בשיאו של האירוע, נערכה תצוגת אופנה, אותה הפיקה בהתנדבות גילי סיוון-כהן, אחת ממפיקות אירועי האופנה הבכירות בישראל.  על המסלול דיגמנו את עצמם הצעירים והצעירות, ונהנו מהפקה מקצועית של אופנה, סטיילינג, איפור של עדה לזורגן וניסו שליו , בגדי מעצבים ובעיקר, פירגון מקהל עוטף ואוהב. לארוע נרתמו בהתנדבות ומכל הלב מעצבות וחברות אופנה מובילות, אשר העניקו באהבה בגדים ממותגים, נעליים ואביזרי אופנה עכשוויים.

 הדוגמנית והמנחה ירדן הראל תרמה בגדים מהארון שלה, וכן Dafis-דפנה מיכלין, קונדיטוריית בוטיק, תרמה קינוחים איכותיים לארוע, בהתנדבות מלאה. את התצוגה צילמו ברגישות וכישרון רב בוגרי בה״ס לצילום אופנה ronkedmiworkshops של רון קדמי,ובהמשך תוצג תערוכת צילומים מעוררת השראה, שתנצור רגעים מרגשים ומלאי העצמה של מאחורי הקלעים והצעידה על המסלול.

מדי שנה מסיימים מאות בני נוער את שהותם בפנימיות ובמשפחות אומנה. מתוכם, כמה מאות צעירים הם "צעירים נעדרי עוגן  משפחתי"  להם הפנימייה או המשפחה האומנת הייתה הבית. בהגיעם לגיל 18 ,עם תום שהותם בפנימייה או במשפחה האומנת,  הם מצטרפים לתוכנית גשר לעצמאות, שם הם מקבלים בית חם ותמיכה, יחד עם כל שאר המעטפת שתסייע להם להשתלב באופן מיטבי כצעירים שווים בחברה.

סנדרה רינגלר
צילום עפרה כבנא

לפרטים נוספים ותרומות – https://yeladim.org.il/