עמוד הבית » אתרי צילום של הסרטים הפופולאריים ביותר כיעדים מעניינים לתיירות

אתרי צילום של הסרטים הפופולאריים ביותר כיעדים מעניינים לתיירות

Sheraton La Caleta_Spain צילום: יחצ
הפכו בעצמכם לגיבורי סרטי הפעולה באמצעות טיולי ב"עולם הסרטים"

עם חזרתה של עונת הסרטים, פלטפורמת הזמנת הנסיעות הדיגיטלית העולמית Agoda.com , ממליצה לקבל השראה מהקולנוע ולתכנן את הטיול הבא ליעדי טיולי סרטים מרתקים על בסיס סרטי הפעולה הצפויים להיות פופולאריים במיוחד השנה. חלצו עצמכם משגרת היומיום והפכו להיות כוכבי הסט עם היעדים הקולנועיים שמציעה Agoda.. הכרת יעדי הטיול מבעד לעדשת המצלמה היא הרבה מעבר לחוויית טיול ייחודית, אז הדקו חגורות וקבלו כמה רעיונות נהדרים.

וונדר וומן 1984 – טנריף, ספרד

האם תהיתם אי פעם בסתר איך זה יהיה להיות וונדר וומן? ובכן, היא חזרה והיא נלחמת באויביה בספרד ומתאחדת מחדש עם אהובה האבוד. אמנם איננו יכולים להחזיר אתכם לשנת 1984, אולם Agoda יכולה לסייע לכם לתכנן חופשה לאחד מאתרי הצילום הממוקמים לאורך הצוקים שטופי השמש של טנריף בספרד. עם מאות נכסי תיירות לבחירה, מלון שרתון לה קלטה יפנק אתכם בנופים מרהיבים ודירות פאר. טנריף, שהינו אחד הגדולים מבין שבעת האיים הקנריים, הוא פלא המתהדר בקו חוף יפהפה והרים מרהיבים. מעבר לחופים היפים, הפארק הלאומי הר טיידה הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר לטיולי בוקר.

קרדיט סרט: וונדר וומן, DC Films, Atlas Entertainment, The Stone Quarry, Mad Ghost Productions.

לפרטים אודות המלון

 לא זמן למות  לונדון, בריטניה

עקבו אחר ג'יימס בונד עם טיול "למות בשביל" ללונדון. בפרק האחרון, סוכן 007 נאלץ לחזור מפרישה מוקדמת כדי לסייע באיתור מדען נעדר. בעת שג'יימס בונד חייב להתמודד עם הסכנה העומדת בפניו, מה דעתכם להיות גיבורים בעצמכם ולסטות מהמסלול לטיול סולו? לונדון הינה יעד מועדף בכל עת, בה ניתן למצוא מלונות במחירים סבירים בכל רחבי העיר כגון מלון גרייט נורת'רן הוטל (עם עמדת קבלה מצוחצחת ובר משקאות בנוסף), הממוקם בקינגס קרוס, בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית ממנה תוכלו לצאת בקלות לטיולים יומיים בעיר ומחוצה לה. בהתאם ל'סגנון הקולי' של בונד, צאו ל-Coal Drops Yard, שבו תוכלו למצוא בוטיקים יוקרתיים, מותגי לייף סטייל, ברים עדכניים ומסעדות אופנתיות.

לונדון צילום: יחצ

לפרטים אודות המלון באתר.

קרדיט סרט: לא זמן למות, Metro-Goldwyn-Mayer Pictures, Eon Productions

 סוניק הקיפוד – טוקיו, יפן

הסרט המיוחל סוניק הקיפוד, צפוי להיות פופולארי בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. בדקו את טוקיו, עיר הולדתו של סוניק הקיפוד הנמלט מכוחות האופל בכוח מהירות-העל שלו, לטובת חופשת-מילוט מהירה משלכם. שהו במרכז אקיהברה, שכונה הידועה בחנויותיה ובתרבות האנימה היפנית, המנגה והמשחקים. שהו במלון Resol Akihabara, הממוקם במרכז העיר, שם תוכלו להתוודע לאנרגיה הרבה שמשקיעים תושבים מקומיים ותיירים בקומיקס ובאנימה. ניתן גם לצאת משם להליכה קלה אל מקדש אסאקוסה ומגדל טוקיו.

Resol Akhabara hotel_Tokyo צילום: יחצ

לפרטים אודות המלון באתר

קרדיט סרט: סוניק הקיפוד, Sega Sammy Group, Marza Animation Planet, Blur Studio.

 

מקום שקט 2 – ניו יורק, ארה"ב

אם סרט פעולה קצבי הוא לא בשבילכם, אולי מקום שקט 2 ינצח במירוץ האדרנלין שלכם. תוכלו להתוודע לצד המוזר של מחוז באפלו ומחוז ארי בצפון מדינת ניו יורק, שם הפעיל ג'ון קרסינסקי את קסמיו. התארחו במלון טריידמארק קולקשן באזור לאפאייט – צומת מרכזי לכל המראות והצלילים של באפלו, כולל מנת כנפי-באפלו מתובלת, מהטובות ביותר שניתן למצוא בסביבה. תוכלו גם לצאת לטיול מעל גשר סאות' גרנד איילנד המקשר בסרט לפארק ביבר איילנד, לטובת בילוי בחיק הטבע – כולל רכיבה על אופניים, גולף, טיולים ביער או בחוף הים.

Hotel at the Lafayette NYC צילום: יחצ

קרדיט סרט: מקום שקט 2, Platinum Dunes, Sunday Night Productions.

 גודזילה נגד קונג – רובע פורטיטיוד ואלי בבריסביין, אוסטרליה

גבוה מעל כולם … חניון וויקהאם טראס, שהוא אחד מאתרי הצילומים של גודזילה נגד קונג. תוכלו ליהנות שם מנוף דומה בבריכת השחייה הממוקמת על הגג במלון Ovolo , ולדמיין את המפלצות המפחידות נלחמות בקרב אפי. מעבר לכך, בריסביין, הידועה בקסמה הייחודי ובאופי האקלקטי שלה, כמו גם בשמש הזורחת בה לאורך כל השנה, היא מקום נהדר לחוות את החיים בטבע האוסטרלי הידוע לשמצה. אז סעו אל קנגורו פוינט, גשר קפטן קוק או אל הגנים הבוטניים של העיר, כדי ליהנות מכל מה יש לעיר להציע לכם.

Ovolo Valley Brisbane Australia צילום: יחצ

לפרטים אודות המלון באתר

קרדיט סרט: גודזילה נגד קונג, Legendary Pictures.