עמוד הבית » בגדי הלבשה תחתונה לערב מושלם

בגדי הלבשה תחתונה לערב מושלם

ליה לונדון, דוגמנית אורטל תוהמי צילום שי סבג
תמיד כיף לשמוח ולחגוג בט"ו באב ובכלל לפנק את עצמנו, ומה מתאים יותר מסט הלבשה תחתונה עשוי מבדים איכותיים ומלטפים, או בגד שינה רומנטי עם עיטורי תחרה.

מיטל גורינגוד קסטון מנהלת השיווק של רשת "ליה לונדון" מותג ההלבשה התחתונה מבית מותג האופנה Wacoal הבריטית שקיים מזה 100 שנה. מזמינות כל אחת להגיע לאחת מחנויות הרשת ולהיות אורחת לחוויית התאמה אישית וקניה מהנה.

מיטל, איזו חווית קניה שונה מציעה הרשת?

ב"ליה לונדון" יש מבחר גדול של דגמים ומידות המתאים לכל סגנונות הגוף. אצלנו הסיכוי קלוש שיגידו ללקוחה "מצטערת אין לנו את המידה, או אין לנו את גודל הקאפ שלך". בליה לונדון, אנו מתאימות את החזיה לגוף שלך, באופן הכי מדויק שניתן כדי שיהיה לך נוח ומחמיא בכל רגע נתון.

כמה מידות גודל יש ברשת

 קיימים כ-64 מידות שונות בשילובים של היקף וקאפ החל מהיקף 65 ועד 110, לנשים צרות עם חזה קטן ועד לאלו שהן רחבות עם חזה גדול. מקאפ C ועד J. ולא רק, יש לנו כ-12 גזרות שונות של חזיות כמו מיפתח גבוה / נמוך, שקוף, עם / ללא ריפוד, כיסוי מלא, תחרה, בלקוני, חצי מחוך ועוד. אין מצב שמישהי תיכנס אלינו לחנויות ולא תמצא משהו שהיא חלמה עליו".

מה בקולקציה?

הקולקציה מאד מגוונת ורומנטית וכוללת סטים מושלמים ליום שכולו אהבה. סטים העשויים מבדים אווריריים ואיכותיים המשולבים בתחרה עשירה. דגמים חלקים וכאלה עם הדפסים פרחוניים, או טקסטורות של הבד, דגמים נשיים המחמיאים לגוף האישה במנעד רחב של צבעים כמו ניוד, ורוד בייבי, ולבן שמנת ועד לאדום אש סקסי. ולא לשכוח את השחור הקלאסי שהוא תמיד מנצח.

דוגמנית אורטל תוהמי צילום שי סבג

מה עם בגדי השינה ה"בייבידול"?

יש לנו קולקציה עשירה במיוחד המעוטרת ברובה בתחרות איכותיות ועדינות. נשים רבות משתמשות בדגמי הבייבידול כ-TOP וגופית לשימוש יום יומי הנלבשים מתחת לג'קט והופכים לחלק מטוטל לוק סקסי.

טיפ חשוב לנשים בכלל ובט"ו באב בפרט?

תעזו, תפרגנו, ותאהבו את עצמכן. מי שאוהבת במהרה הופכת לנאהבת. הקפידו לבחור את הדגם שמתאים ונוח שישב עליכן ויעטוף את החזה בצורה מושלמת. אצלנו "בליה לונדון" תמצאו את הצוות המקצועי והמיומן ביותר שיתאים לכן את הסט האולטימטיבי.

טיפ מיפעת דה לרנה מנכ"לית:  "כאשר מודדים חזיה יש לסגור על הקרס הראשון ולא האחרון ולמתוח עד הסוף משמע זה אומר שזה גדול וגם אם את מרגישה צמוד מידי רצוי להוסיף קרסים וליצור מרווח והחזיה תחזיק לאורך זמן"

יש להשיג ברשת חנויות "ליה לונדון" בכל רחבי הארץ ובאתר – https://www.leialondon.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה