עמוד הבית » ביסלי ורשת המסעדות Black בשיתוף פעולה

ביסלי ורשת המסעדות Black בשיתוף פעולה

ביסלי בלאק בורגר T REX_ צילום סטודיו אסם
במסגרת השת"פ יושקו שני טעמי ביסלי חדשים במהדורה מיוחדת: ביסלי בלאק בורגר T-REX ואח של ביסליCRUNCHY STICKS ,במקביל יוגשו בסניפי Black מנות מיוחדות בשילוב ביסלי

בהמשך להצלחת הקמפיין המשותף שהשיקו ביסלי אסם ורשת המסעדות Black בניצוחו של השף צחי בוקששתר, מבעלי הרשת, לפני שנתיים, הוחלט על שיתוף פעולה נוסף.

במסגרת השת"פ המחודש תשיק אסם שני טעמים מיוחדים תחת המותג בהשראת מנות הדגל של הרשת –  ביסלי בלאק בורגר T-REX -חטיף חיטה בצורת

המבורגר ואח של ביסלי CRUNCHY STICKS – חטיף מקלות תירס בצורת צ'יפס ללא גלוטן.

ברשת המסעדות יגישו בתקופת הקמפיין שתי מנות מיוחדות עם שילובי ביסלי – המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ' ביסלי בורגר"  ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי – "ביסלי ווינגז".

גם השנה יזכו לקוחות הרשת וצרכני הביסלי להטבה מיוחדת במסגרת הקמפיין: כל הרוכש 2 אריזות ביסלי BLACK/אח של ביסלי BLACK יקבל כרטיס חבר מועדון לרשת BLACK וקינוח/מנה ראשונה במתנה! *

לדברי גלית מילוא מנהלת פעילות החטיפים באסם: "שיתוף הפעולה הראשון עם רשת Black זכה להצלחה רבה והחלטנו לשחזר את ההצלחה עם ביסלי ועם מנות הדגל הנהדרות של Black. הפעם שילבנו גם את "אח של ביסלי", במטרה לרגש עם מגוון מרקמים וטעמים מיוחדים. אנחנו בטוחים שהמבצע יזמן חגיגה קייצית מפנקת גם לחובבי החטיפים וגם לחובבי ההמבורגרים".

צחי בוקששתר, שף ובעלים רשת Black : "זה כיף גדול עבורי , שוב לחבר שני סמלים ישראליים שצמחו בשנות האלפיים  להכין 2 מנות עם הטעם  המנצח של הביסלי החדשים".

אח של ביסלי קראנצי סטיקס_
צילום סטודיו אסם

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

להשיג ברשתות השיווק השונות.

*ההשתתפות במבצע ומימוש ההטבה מותנים בהצגת 2 אריזות של מוצרים המשתתפים במבצע באחד מסניפי Black בכל ימות השבוע; תוקף המבצע ומימוש ההטבה עד ליום 31.12.2019; בכפוף לתקנון המבצע המתפרסם באתר אסם www.osem.co.il.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה