עמוד הבית » בית חולים איכילוב נרתם לחודש המודעות לסרטן השד בתצוגת אופנה

בית חולים איכילוב נרתם לחודש המודעות לסרטן השד בתצוגת אופנה

חודש המודעות לסרטן השד תצוגת אופנה של דרור קונטנטו באיכילוב צילום: מירי גטניו וג׳ני ירושלמי, איכילוב
אמש בית חולים איכילוב פתח את שעריו באירוע ייחודי ברחבת בית החולים עבור חודש מודעות לגילוי מוקדם לסרטן השד זהו החודש המציין בכל העולם את הנושא. המתחם כוסה בבלונים ורודים דגלים נופנפו באוויר ושלטים ענקיים בעלי מסר אחד ברור ! להגיע ולהיבדק כי גילוי מוקדם מציל ב90% חיים.

במתחם היה לרווחת הנשים עמדת קפה עם נשנושים וחלקו בכוסות פירות לכל אחת, להמתיק את זמן ההמתנה. מסביב למתחם נבנו אוהלים אישיים אשר, נבדקו שם הנשים בבדיקה ידנית וללא תשלום.

בעודי מסתובבת במתחם שמתי לב שנוכחות הנשים להיבדק הייתה גבוהה והסדר היה מופתי. פרופ' עידו וולף מנהל מערך האונקולוגי מסביר:" זהו חודש המודעות להגברת גילוי הסרטן ותפקידה של בית החולים לא רק לטפל באנשים חולים אלא לצאת אל הקהילה לבדוק אנשים בריאים לאתר את אותם חולים יותר מוקדם וכך להציל חיים, הצורך לבדיקות עלה בגלל תקופת הקורונה שבו נשים לא הגיעו להיבדק".

צילום: מירי גטניו וג׳ני ירושלמי, איכילוב
צילום: מירי גטניו וג׳ני ירושלמי, איכילוב

רווית אסף הנחתה את האירוע ופתחה את מסלול האופנה ודיברה מול הקהל "תצוגת האופנה הינו מחווה לנשים שהצליחו לנצח ולאלה שנלחמות מול המחלה הן יעלו על המסלול בעיצובו של המעצב דרור קונטנטו רופאות, אחיות, מטופלות ומחלימות והמסר על המסלול הינו אופטימיות ותקווה "הנשים  צעדו במלוא תפארתן לאורך המסלול האדום בליווי הזמרת ריקי בן ארי והקהל מחא כפיים והזיל דמעות של שמחה. בית הספר של רווית נרתם לאפר ולסרק את הנשים היפות.

צילום:מירי גטניו וג׳ני ירושלמי איכילוב
צילום:מירי גטניו וג׳ני ירושלמי, איכילוב

בן הצעדות על המסלול: מירית גרינברג שפתחה את תצוגת האופנה, יאנה דרום, פרופסור תמר ספרא מנהלת מרכז סרטן האישה באיכילוב, מחלימות סרטן השג איילה סלע, שיר פלג ונשים נוספות. בסיום התצוגה עלו לבמה יד ביד המעצב דרור קונטנטו ואימו אריאלה, אשר טופלה במחלקה האונקולוגית באיכילוב רגע המרגש ביותר.

צילום: מירי גטניו וג׳ני ירושלמי, איכילוב

המסר שלי אליכן, נשים יקרות צאו להיבדק!