עמוד הבית » בלעדי : קולגן המתנה המושלמת לגופך, ראיון אישי רונית יודקביץ

בלעדי : קולגן המתנה המושלמת לגופך, ראיון אישי רונית יודקביץ

רונית יודקביץ צילום יורם אשהיים
רונית יודקביץ דוגמנית ,אשת העסקים ופרזנטורית של המותג קולגן פלוס בראיון אישי חושפת בפנינו את השינוי לטובה שחולל הקולגן פלוס.

חברת קולגן פלוס פיתחה תוסף קולגן מהדור החדש, שמחזיר לעור יחד עם כל חלקי הגוף את הרעננות, המיצוק והגמישות שלו.החברה מציעה מגוון פתרונות לתוסף התזונה, החל מאבקה שניתן לערבב במשקה ועד טבליות בטעמים פירותיים מרעננים המתאימים לנשים וגברים כאחד,  והחידוש האחרון תוסף תזונה המתאים למתאמנים וספורטאים המכיל 10 גרם של קולגן!!

בנוסף, בהיבט הקוסמטי החברה מציעה עבור הקהל הרחב מוצרי קוסמטיקה עם קולגן .

חלבון הקולגן אחראי מצד אחד על אלסטיות העור ובכך חיזוק השערה, הציפורניים והחניכיים. ומהעבר השני הוא מסייע לשיקום המפרקים, דלקות פרקים ושרירים. לקראת השנה השלושים לחייו של אדם, יש הדרדרות בכמות הקולגן בגופו. התוספים של קולגן משלימים את הפערים שהמציאות יוצרת. התוסף מיוצר במעבדת חברת ג'ליטה הגרמנית, ומורכב מדג או בקר בהתאם להעדפת הלקוחה, בשילוב ויטמין C שמעודד את ספיגת הקולגן.

את התוצאה של איבוד הקולגן אנו רואים באיבוד הנפך והברק בעור ותחילת הופעת קמטים, אך אל דאגה!

קולגן פלוס
צילום יורם אשהיים

עשו לנו לייק בפייסבוק 

מחקרים מראים ששימוש מדי יום יכול להפחית קמטים ובכך לשפר את מראה העור והגמישות שלו. בזכות כישורי הספיגה של המוצר שעומדים על 90 אחוזים הוא מגיע הישר לכל חלקי הגוף החשובים לנו מעור הפנים, הצוואר, חזה, בטן, ירכיים וידיים, ועד לשיער ולציפורניים, וכלה במפרקים ובעצמות.

בתחום הקוסמטי, הייחודית של סדרת מוצרי החברה עומדת על כך שהיא מכילה 2.5 אחוזים מחלבון הקולגן וזאת בניגוד לרוב המוצרים בשוק שמכילים כ0.2 אחוזים. "חשוב להבין שאנחנו לא באירופה, צריך גם להתאים את המוצר למזג האוויר הישראלי" משתפת יודקוביץ על מרקם המוצרים, "הייחודיות של המוצר היא השילוב בין הטרנדים החדשים בשוק, להתאמה למזג האוויר שלנו", כתוצאה מכך הסדרה היא מאוד קלילה ונספגת במהירות.

מוצרי קוסמטיקה קולגן פלוס
צילום יורם אשהיים

סיפור האהבה של אשת העסקים והדוגמנית רונית יודקיביץ עם חברת קולגן פלוס נוצר לאחר שעברה תאונה, בה שברה את מפרק הירך לדבריה : "אני מביאה את הסיפור האישי שלי, מאחר והתוסף תרם לי לשיקום הגוף לאחר הפציעה". חלפו שבע שנים מאז החלה לצרוך את המוצרים, ובעיקר חשוב לה להפיץ את הבשורה, אך יחד עם זאת גם להבהיר שמדובר בתהליך: "זה חלק מובנה בשגרת היום יום שלי, מאוד חשוב להתמיד כי התוצאות מגיעות עם הזמן".

בשנים האחרונות החברה הבינה כי על מנת לקבל מענה הוליסטי, רצוי וכדאי לתת מענה לצריכה פנימית וחיצונית, ולכן החלה לייצר את ליין הקוסמטיקה הכוללים: סבון פנים, סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ומסכת פנים."עור הפנים שלי טעם אין ספור תכשירים, התנסתי במגוון מוצרי הקוסמטיקה בשוק, עד שמצאתי את מקומי במוצרי קולגן פלוס" לדבריה של רונית.

ייחודיות נוספת במוצרים שחשף משבר הקורונה, מונחת דווקא בקופסאות המוצרים. לחיצה על החלק העליון של המוצר תשחרר את הכמות המדוייקת לשימוש, וכך נשמרת הסטרליות. מצד אחד מדובר בפתרון חסכוני ומהצד השני בהיבט חשוב של היגיינה וניקיון, שמשמעותי בימים אלו כשהמודעות לשטיפת הידיים וההיגיינה גוברת.

"אני בת 55 ומעולם לא עשיתי בוטוקוס, אני בוחרת להתבגר בצורה אחרת, זו האג'נדה שלי" יודקוביץ מספרת על המקום האישי שלה, על הנתיב בו בחרה: "בעייני מדובר בטיפול הוליסטי, מבפנים ומבחוץ, כך התוסף והקומסטיקה יחד עבורי, מעניקים לי את המענה הנכון". וזו הבשורה אותה היא משדרת לעולם, אמא, דוגמנית פרזנטורית  ואשת עסקים ששומרת על המראה הייחודי שלה, מבלי לתת לשנים לגרוע.