עמוד הבית » גורדון רמזי מבשל בדרום אפריקה

גורדון רמזי מבשל בדרום אפריקה

גורדון רמזימבשל צילום יחצ נשיונל גיאוגרפיק
רמזי מעלה את החום כשהוא יוצא למסעותיו דרך דרום אפריקה, טזמניה, אינדונזיה, לואיזיאנה, נורבגיה, הודו וגינאיה החל מ-6.9 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

גורדון רמזי שורך את מגפיו, אוחז בסכינים ומתארגן לצאת שוב למסע בעונה החדשה –"גורדון רמזי מבשל הרפתקה – עונה שנייה"; שף הכוכבים הרב-מישלן וספורטאי "איירון-מן" ממשיך בהרפתקה שלו ברחבי העולם במרדף הבלתי נלאה אחר השראה קולינרית.

הסדרה תשודר ברחבי העולם ב172 מדינות ו-43 שפות. עונה שנייה בת שבעה פרקים עוקבת אחר רמזי כשהוא יוצא להרפתקאות מרגשות יותר, וחוקר את תרבויות העולם באמצעות אוכל.

"אנו סוקרים שבעה מקומות חדשים בעונה זו, שלכל אחד מהם מנהגים והיסטוריה קולינריים שונים בהרבה", אומר רמזי. "אנו מקבלים את ההזדמנות ללמוד מהמקומיים ולשמוע את סיפוריהם, וזה נותן לנו חוויה והבנה עמוקים הרבה יותר של העולם סביבנו."

רמזי סועד את דרכו דרך דרום אפריקה, טזמניה, אינדונזיה, לואיזיאנה, נורבגיה, הודו וגיאנה, ומעז עוד יותר מחוץ למתכון ומחוץ לקופסה, לחקור מטבחים גלובליים. הוא יוצא למסעות לעומק הנופים של כל מקום בו הוא מבקר, מטפס על הרים, נאבק עם גלים בגובה 3 מטרים, גובר באומץ על טמפרטורות קפואות ומטלטל ב'דרכים האחוריות' כדי לחפש כמה מהמרכיבים המשובחים בעולם.
משחייה עם כרישים ועד השתתפות בריצת פרות מסורתית, רמזי מסכן חיים ואיברים במשימותיו הגדולות והנועזות ביותר עד כה בכדי להשיג מצוינות בסעודה.

בהשתתפות מומחים מקומיים ואושיות אוכל שהוא פוגש לאורך הדרך, רמזי לוקח חלק במנהגים קולינריים ולומד על טעמים חדשים ומעדנים טריים הייחודיים לכל אזור. כל מרכיב שהוא קוטף, תבשיל שהוא טעם ואדם שהוא פוגש יעודד אותו ליצור מתכון מאפס, שנועד לייצג את ליבה של אותה תרבות. כל פרק מסתיים בכך שרמזי מאתגר את עצמו במהלך בישול גדול אחרון עם אושיית אוכל מקומית לצידו, כשהם מכינים ארוחה משותפת למקומיים שפגש במהלך מסעו.

יחצ נשיונל גיאוגרפיק

חלק מההרפתקאות שרמזי חווה, קולינריות ואחרות כוללות:

– סכנת חיים בהשתתפות במרוץ שוורים מסורתי בשדה אורז מרוחק במערב סומטראן;

– צלילת צינור במים הסוערים של בין הסלעים ללובסטרים ענקיים וצובטניים;

– קפיצה ממסוק לגלים גבוהים לאיסוף מולים לאורך חופי דרום אפריקה;

– סקירת מערכת מערות אינדונזית שורצת עטלפים בחיפוש אחר חסילונים ענקיים;

– השתתפות במירוץ רכבי שטח דרך הכבישים האחוריים הבוציים המסוכנים של לואיזיאנה כדי בחיפוש אחר ירקות טריים וציד אחר צפרדעי שור וסרטני נהרות;

– צלילה במים הקפואים של נורבגיה כדי לחשוף את שפע המרכיבים שנמצאים בתוך הפיורדים;

– גלישת גלים עוצמתיים בנסיון לתפוס דגים בטכניקות מסורתיות בדרום הודו – עם רשת של 90 קילוגרם בתוך הים.

  

הוספת תגובה

הוספת תגובה