עמוד הבית » דוגמנית סנדי בר קוטפת קמפיין "חוחובה זהב"

דוגמנית סנדי בר קוטפת קמפיין "חוחובה זהב"

סנדי בר בצילומי קמפיין למותג חוחובה זהב צילום עידו איז'ק
לאחר שנים של החלטה לא להצטלם ובחירה להיות הרחק מאור הזרקורים, התייצבה בר בשעות הבוקר המוקדמות על סט צילומים חמושה בצוות מקצועי לצילומי הקמפיין הדיגיטלי שיעלה כבר בשבוע הבא.

סנדי בר שמטפחת זוגיות עם ההייטקיסט עודד ברק, מתגוררת עם בנה המשותף לאקי אבני, בשנים האחרונות בנתה  קריירה חדשה בעיצוב פנים, במסגרתה מנהלת פרויקטים בארץ ובעיקר בחו"ל. סנדי סיפרה שאת ברק היא מכירה מזה זמן רב, אך סיפור האהבה החל בשעת משבר, כאשר שברה את ידה והוא הציע את עזרתו.

בר סיפרה לצוות שלקחה תקופה ארוכה של הפסקה מעולם ההתהילה והחליטה שהיא רוצה ללמוד ולהתפתח בתחומים אחרים, לדבריה: "הפריצה שלי לעולם הייתה בן לילה שבו ברגע אחד הפכתי להצלחה גדולה, הייתי צעירה ובחרו בשבילי לעומת היום שאני בוחרת עבורי ואכן בחרתי להצטלם לקמפיין טיפוח אורגני כי זה מתאים לערכים שלי!". סנדי סיפרה שחשבה ללכת לתחום המוזיקה, אך להיות זמרת הייתה כותרת גדולה מידי עבורה. לכן, בחרה ללמוד עיצוב פנים ומרגישה שבתחום זה היא מביעה את עצמה כאמנית אשר יוצרת סיפור שלם".

צילום עידו איז'ק

בתום הצילומים פגשה סנדי בר את בעלי המותג חוחובה זהב:  מאיר וענת סייג, אשר עדכנו שבקרוב יערך אירוע ההשקה לסדרה החדשה, ברשת סופר-פארם, יחד עם עליית הקמפיין לאוויר.

תגיות