עמוד הבית » דנונה מולטי, עדן הגולן, מילקי TRIO, כדוריות לאסלה

דנונה מולטי, עדן הגולן, מילקי TRIO, כדוריות לאסלה

צילום: סטודיו שטראוס
מעדנים משובחים להנאת הכך

דנונה מולטי יוגורט

דנונה, מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק שני משקאות – משקה מולטי לבן בטעם טבעי ומשקה מולטי במתיקות מעודנת עם צ'יה, ללא תוספת סוכר לבן  וללא ממתיקים מלאכותיים. המשקאות החדשים בסדרה, כוללים את הערכים התזונתיים שיש בדנונה מולטי: דל לקטוז, ללא גלוטן, 12.4 גרם חלבון במשקה עם הצ'יה ו-13 גרם חלבון במשקה הטבעי, וכמובן –סידן, ויטמין D, מגנזיום, אבץ וברזל.

צילום: סטודיו שטראוס

משקל: 225 גר', כשרות : רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת: דנונה מכילה סיבים תזונתיים וזרעי צמח הצ'יה מכיל אומגה 3 וסיבים תזונתיים. טקסטורת זרעי הצ'יאה היא ג'לטינית אשר מערבבים את הדנונה והצ'יא ביחד מתקבל משקה במרקם חלק עם גושים ג'לטיניים קטנים מזרעי הצ'יאה. זהו משקה קרמי, עשיר ומזין הניתן לשתיה או לאכילה בכף מעט מתקתק. טעים מאוד.

מעדן הגולן בטעם פיסטוק

מחלבות שטראוס משיקים מהדורה מיוחדת של "מעדן הגולן בטעם פיסטוק" 3.9% שומן – טעם נוסף ומפתיע למעדן הנוסטלגי האהוב. בסדרה הקיימת יש שלושה מוצרים: מעדן הגולן בטעם שוקולד חלב, שוקולד מריר ווניל. זוהי הפעם השניה שמעדן הגולן משיק טעם חדש שלא היה בעבר והפעם עם חיבור לטרנד הקולינרי העכשווי של טעם הפיסטוק – הוא עשיר ומפנק ומצטרף לסדרה האהובה שחזרה למדפים לפני כשנתיים.

המעדן חזר כמהדורה נוסטלגית מוגבלת למספר חודשים, אך לאור אהבת הצרכנים והביקוש הגבוה, הוא חזר כחלק ממגוון המוצרים הקבוע ואף בטעמים נוספים, וניל, שוקולד מריר ועכשיו גם בטעם פיסטוק.

צילום: סטודיו שטראוס

משקל: 125 גר', כשרות: רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת:  טעם מתוק עדין ועשיר של פיסטוק. מרקם המעדן קרמי ונימוח בפה, נמס בפה ויוצר תחושה חלקה וקרמית, ניחוח עשיר של פיסטוק, לאוהבי הפיסטוק. מיוחד.

מילקי TRIO שוקולטה ומרשמלו

מילקי מבית שטראוס, משיק את TRIO שוקולטה ומרשמלו. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולטה, שכבת מוס מפנקת בטעם מרשמלו ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים השונים – יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק. מדובר בטעם חורף קלאסי, שמזכיר את כוס השוקולטה החמה עם המרשמלו שבפנים, אבל הפעם עם קצפת מלמעלה. מהדורת חורף מתוקה ומוגבלת.

סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני.

מילקי טריו מרשמלטה, צילום: סטודיו שטראוס

משקל: 100 גר', כשרות : רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת: טעם עשיר ומתוק של שוקולד והקצפת. טעם המרשמלו מאזן במתיקות קלה. תחושה קרמית וחלקה כשהמילקי נמס בחום הפה.  ניחוח עמוק ועשיר של שוקולד, קצפת ומרשמלו מתוק.

סדרת הפרימיום: Bref spa Moments

ברף (Bref) מבית הנקל-סוד,מותג ניקיון האסלה מספר 1 באירופה, משיק את סדרת הפרימיום החדשה: Bref Spa Moments. סדרת Spa Moments, מעניקה רעננות  מפנקת בכל הדחה, בניחוחות ייחודיים של שמנים ארומטיים.

 הסדרה מבטיחה 4 פעולות של ניקיון עוצמתי:

  1. מעניק ניחוח עוצמתי לאורך זמן בשירותים.
  2. ניקיון וקצף עוצמתי לניקוי יסודי של האסלה בכל הדחה.
  3. הגנה מפני לכלוך ושמירה על היגיינת האסלה.
  4. מניעת הצטברות אבנית וכתמים תוך שמירה על היגיינת האסלה.

אריזת פרמיום מיוחדת בעיצוב אלגנטי, עם אלמנטים של מפיצי ריח וניחוחות מעולמות הספא מוסיפה לחוויית המשתמש, כמו גם הניחוח הייחודי שמתקבל בחדר השירותים לאחר השימוש במוצר. מגוון מוצרי ברף Spa Moments כולל כדוריות אסלה בשלושה ניחוחות: Serenity(מרענן-פרש), Harmony(פרחים), Vitality (בושם).

Bref Spa Moments מארז שלישייה כדוריות ג'ל לאסלה' צילום: יחצ חול

מחיר מלא: 19.90 ₪, עבור ברף ספא שלשה, מחיר מלא : 9.9 עבור ברף ספא יחידה

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

נסיינית המערכת: ראשית תחושה של רעננות וניקיון, ריח נעים בשירותים עוזר להסרת האבנית.

הוספת תגובה

הוספת תגובה