עמוד הבית » ד"ר לריסה ברק משיקה סניף חדש בתל אביב

ד"ר לריסה ברק משיקה סניף חדש בתל אביב

ד"ר לריסה ברק צילום רפי דלומה
ד"ר לריסה ברק משיקה קליניקה חדשה שטרם נראתה כמוה בישראל בקומה ה-20 של מגדלי חג'ג היוקרתיים, המשתלבים באופן מושלם עם הנוף הייחודי המקיף אותה מכל צדדיה.

חווית המטופלים בשערי הקליניקה משדר קלסיות לצד אלגנטיות. חלל הכניסה המעוצב משתלב עם נוף עוצר נשימה של העיר תל אביב עד הרי שומרון. ואחרי שתירגעו מהנוף המקיף אתכם, תתקבלו על ידי הצוות המקצועי של הקליניקה עם כוס קפה ומאפה מריח שיוגש עבורכם ויעניק לכם את ההרגשה שאתם האורחים הכי חשובים ולאחר מכן, תוזמנו לחדרי הטיפולים המקצועיים המשרים אווירת נועם ושלווה.

בקליניקה ניתן לראות את מכשור הטיפולים האסתטיים, המתקדמים ביותר בעלי הטכנולוגיות פורצות הדרך פרי פיתוחים מכל העולם.

לרגל פתיחת הקליניקה החדשה, משיקה ומציגה ד"ר ברק טיפול אסתטי חדשני אנטי אייג'ינג שהינו "הדבר הבא" החדשני ביותר בעולם הרפואה האסתטית. הזרקה של חומר ה"סקולפטרה" חומר נוזלי מאושר מארה"ב שעוצר את תהליך ההזדקנות ומייצר מחדש את הקולגן בעור. החומר אינו מוסיף נפח באזורים המוזרקים, ולכן אינו משנה את המראה והתוצאה לכך, עידוד וייצור קולגן בפנים ומרקם עור צעיר, רענן וזוהר.

צילום רפי דלויה

הטיפול דורש בין שלושה עד ארבעה  מפגשים עם חודש מרווח בין טיפול לטיפול, אולם שווה לחכות היות והתוצאה היא ארוכת טווח והמראה "החדש" ישאר לתקופה של כשנתיים.

לדברי ד"ר ברק: "לתחיל את הטיפולים כבר בסביבות גיל 35-40, לא לחכות לנפילת הפנים ועייפות העור ולשמור על קו מראה צעיר ומטופח לאורך זמן".

ד"ר ברק היא רופאה, מומחית ברפואת משפחה. שכשסיימה התמחות בבית החולים רמב"ם הרחיבה את הידע שלה גם לתחום רפואה אסתטית שקרובה לליבה. למדה אצל הטובים ביותר בעולם, וכיום היא מובילה בתחום פיסול ועיצוב פנים וגוף.כשבתה מאיה סיימה את לימודי הרפואה באיטליה, היא הצטרפה לאימה, וביחד הן פתחו עוד 2 קליניקות מצליחות במילנו שאיטליה.

ימין ד"ר לריסה ברק, שמאל מאיה ברק
צילום רפי דלויה

גם הקליניקות במילנו ידועות בעיצוב המתקדם והמיוחד שלהם ואת הטיפול החדש תוכלו לעבור גם במילנו כשאתן משקיפות על רחבת הקתדרלה ומשלבות שופינג בעיר או טיול קצר ל"לאגו מאגורה".

מזה 20 שנה שד"ר לריסה ברק מנהלת את הקליניקות שלה באופן מקצועי, ברמת בטיחות גבוהה, תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות, ותוצאות גבוהות וטבעיות. בקליניקה שלה תוכלו לעבור את מנעד הטיפולים שיעשו גם אתכן לצעירות, רעננות וזוהרות. מגיע לכן.

הקליניקות של ד"ר ברק: תל אביב וזיכרון יעקוב

הוספת תגובה

הוספת תגובה