עמוד הבית » הארי פוטר מגיע לשרונה: חנות האישית של הקסמים בתל אביב

הארי פוטר מגיע לשרונה: חנות האישית של הקסמים בתל אביב

צילום: דויד ששון
הבוקר (01.10) נפתחה החנות הראשונה של הארי פוטר בישראל, בעזריאלי שרונה. החנות מספקת הזדמנות קסומה לחוות את "עולם הקוסמים"- קונספט החנויות האהוב ביותר על מעריצי הארי פוטר.

החנות פרוסה על שטח של 280 מ"ר מציעה מגוון רחב של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר, אשר חלקם יימכרו לראשונה בישראל. בחנות ניתן למצוא צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית. המבקרים בקניון יוכלו לחגוג את העולם הקסום באמצעות מגוון עמדות צילום בהשראת הארי פוטר והדגמות מוצרים בתוך החנות לצד בחירת השרביטים שלהם, לגלות את בית הספר אליו הם משתייכים באמצעות מצנפת המיון, לנסות את גלימת ההיעלמות, להצטלם על מטאטא מרחף או עם עגלה ברציף תשע ושלושת רבעי.

צילום: אלינור וולנרמן

אילן ג'רבי, מנכ"ל עזריאלי שרונה: "אנחנו גאים ונרגשים לארח לראשונה את חנות הפופ אפ של הארי פוטר שכבשה מדינות רבות ברחבי העולם. החנות מהווה עוד חלק בפסיפס הייחודי שנבנה בעזריאלי שרונה כמרכז המציע צרכנות ייחודית, של חנויות בלעדיות. החנות מביאה עימה את כל הטרנדים החדשים והפעילויות האהובות שיש לעולם הקסמים של הארי פוטר להציע ואנחנו מזמינים את כולם להגיע לקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו."

צילום: אלינור וולנרמן

אודות עולם הקוסמים של האחים וורנר

בשנים שחלפו מאז שהארי פוטר הגיע מתחנת קינגס קרוס לרציף תשע ושלושה רבעים, הרפתקאותיו המדהימות הותירו חותם ייחודי ומתמשך על התרבות הפופולרית המבוססת על הסיפורים המקוריים של ג'יי.קיי. רולינג. שמונת הסרטים שוברי הקופות של הארי פוטר הקימו את הסיפורים הקסומים לחיים וכיום, עולם הקוסמים מוכר כאחד המותגים האהובים ביותר בעולם.

המותג מייצג יקום עצום אשר כולל בנוסף שלושה סרטי קולנוע של "חיות הפלא", המחזה עטור הפרסים "הארי פוטר והילד המקולל", משחקי ווידאו וסלולר מבית Portkey Games, מוצרי צריכה חדשניים, אטרקציות חווייתיות מלהיבות (כולל ארבעה מתחמים בפארקי שעשועים ברחבי העולם) ותערוכות מרתקות.

צילום: אלינור וולנרמן

עולם הקוסמים ממשיך להתפתח כדי לספק למעריצי הארי פוטר דרכים חדשות ומרגשות לחוות אותו. עבור קהילת המעריצים העולמית, ולמען הדורות הבאים, הוא מקבל את כולם בברכה לחקור ולגלות את הקסם בעצמם.

צילום: אלינור וולנרמן

החנות פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ה' מהשעה 10:00 עד 22:00.