עמוד הבית » הזמר איתי לוי יככב בקמפיין חדש

הזמר איתי לוי יככב בקמפיין חדש

מימין לשמאל _ ירדן ויזל _ דן איתמר _איתי לוי _ נטע ברזני _ קמפיין לי קופר _ צילום ניר פקין
בכירי רשת לי קופר בחרו כי לצד הזמר איתי לוי, המשמש זו עונה שלישית כפרזנטור המותג, יככבו הדוגמניות/ואושיות האופנה: ירדן ויזל ונטע ברזני שישתתפו בקמפיין אביב-קיץ 2020.

ירדן ויזל ונטע ברזני מחזיקות בחשבון אינסטגראם עם מאות אלפי עוקבים ושתיהן מככבות בתוכניות טלוויזיה שונות.

הקמפיין צולם  ערב הבחירות, ויעלה בתחילת חודש אפריל 2020, לרגל השקת קולקציית הקיץ, בתקציב של 2 מיליון ₪,  בשלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל, מגאזינים ושלטים בנקודות המכירה.  הקונספט של הקמפיין הוא  הופעה חייה  של הזמר  המצליח,  והצצה לקהל המעריצים המושבע שלו.

הקמפיין החדש לא ממש  רחוק מהמציאות שכן,  לוי סיפר לצוות של בכירי   לי קופר, בניהם: דן איתמר, אולה חכמוב וסימה גצלב,  כי ממש בקרוב  יחלו מכירות הכרטיסים למופע הענק בכיכובו   באצטדיון בלומפילד. לוי הוא הזמר הראשון בארץ שיערוך בבלומפילד  מופע מוזיקאלי.

איתי לוי   חזר   מניו-יורק ונחת היישר לסט הצילומים, שהתבשר   שירדן ויזל ונטע ברזני הן אלה שנבחרו להצטלם לצידו, אמר: בחירה מצוינת, אני עוקב אחריהן    באינסטגראם…..".

דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל אמר לאיתי לוי: "זאת העונה השלישית של לי קופר   עם איתי לוי, וביחד  אנו מצליחים לחבר בין המותג לקהל הישראלי דרך המוזיקה והאישיות הכובשת של איתי.״