עמוד הבית » החורף נכנס לתמונה

החורף נכנס לתמונה

סטודיו יפרח בן צבי צלם שי אפגין
החושך שיורד מוקדם והלילות הקרים עושים את שלהם. רבים מאיתנו מעדיפים בילוי משפחתי ואינטימי במרחב הביתי וזוהי הזדמנות מצויינת להקנות לו תחושה חמימה ופרסונלית יותר מאי פעם.

לכבוד העונה הקרה מציע מעצב הרהיטים יפרח בן צבי לצד רהיטיו הייחודיים מגוון עשיר של יצירות אמנות מתוך ליין מיוחד לעיצוב הבית של גלריית האמנות הספרדית  NOVOCUADRO.

היצירות אידיאליות עבור אלה המעוניינים לשדרג ולהעשיר את מרחב המגורים. מחיריהן נגישים וניכר כי האמנים העומדים מאחוריהן ערים לתמות העיצוב ולניואנסים הנדרשים בעיצוב הבית המודרני ומקפידים ליצור אמנות שקולעות במדויק גם לקהל הישראלי.

יצירותיהם של האמנים הספרדיים הפועלים תחת גלריית NOVOCUADRO זוכים להצלחה עולמית והן מוצגות במאות נקודות ברחבי הגלובוס – החל מטוקיו ביפן ועד ריאד שבערב הסעודית- כולן מתמחות בעיצוב הבית. על כן שיתוף הפעולה בין הגלריה לסטודיו של בן צבי הידוע בעיצוביו הפיסוליים והארכיטקטוניים איננו מקרי.

להשיג בגלריה יפרח בן צבי צילום נובוקואדרו
להשיג בגלריה יפרח בן צבי – צילום נובוקואדרו

היצירות המרשימות מוצעות במגוון מידות וגדלים: 70 ס"מ X 90 ס"מ, 100 ס"מ X150 ס"מ, והגדולות ביותר 150 ס"מ X150 ס"מ. טווחי המחירים נעים בין 2,600 ש"ח ל 8,900ש"ח ליצירה, כאשר ניתן גם להזמין רפרודוקציה של היצירה הרצויה.

סטודיו יפרח בן צבי- רחוב הפרחים 52 רמה"ש

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה