עמוד הבית » היעד האולטימטיבי לחופשת קיץ בטוחה

היעד האולטימטיבי לחופשת קיץ בטוחה

Almyra SPA Infinity Pool TP צילום יחצ
קפריסין, המקום שבו הישראלים כל כך אוהבים לנפוש ולבלות, פותחת את שעריה לאזרחי ישראל לאחר 3 חודשים, ומאפשרת לישראלים רבים לצאת לחופשת קיץ ביעד הפופולרי במדינה השכנה.

החל מה- 9.6.2020, יוכלו נופשים ישראלים להיכנס לקפריסין עם הצגת תוצאה שלילית של בדיקת קורונה עדכנית (שנערכה עד 72 שעות לפני הטיסה), והחל מ- 20.6.2020, יוכלו אזרחי ישראל לנסוע לקפריסין גם ללא צורך בבדיקת קורונה מקדימה טרם הנסיעה, או באישור בריאותי כלשהו.

עוד הצהירה ממשלת קפריסין, כי היא תממן את הוצאות התיירים שיאובחנו כנדבקים בנגיף הקורונה במהלך שהייתם בנופש באי. למעשה קפריסין תממן את כל העלויות הרפואיות, הטיפול הרפואי והתרופות, וכן תכסה את עלויות האירוח, הלינה והמזון של החולים (הנוסע יצטרך לשלם רק על הנסיעה לשדה התעופה ועל הטיסה חזרה).

Thanos Hotels and Resorts היא קבוצת מלונות היוקרה המובילה בפאפוס, קפריסין, הכוללת שלושה בתי מלון אהובים השונים באופיים זה מזה – Almyra המעוצב והטרנדי,

Anassa האיקוני ו- Annabelle האלגנטי.

הקבוצה בבעלות משפחת מיכאלידס, אשר האב המייסד (אלכוס מיכאלידס, שר החוץ של קפריסין לשעבר) היה בין חבריו הקרובים של שמעון פרס, פתח את לשכת המסחר ישראל קפריסין ואת השגרירות בארץ, והיה בין הראשונים שתרם לכינון היחסים בין שתי המדינות. כעת מנהל את רשת המלונות הדור השני של משפחת מיכאלידס – טאנוס, נטשה ואנה.

מלונות Thanos גאים במורשתם המיוחדת וקנו להם שם כאחת מקבוצות המלונות המובילות באגן הים התיכון.

לדברי טאנוס מיכאלידס, בעלים Thanos Hotels & Resorts, "אנו נרגשים לקראת פתיחת עונת התיירות ב- 5.6.2020. בימים אלו אנו נערכים להתאים את כל מלונות הרשת לבריאותם ולרווחתם של האורחים על מנת שנוכל לספק חוויה מהנה, מפנקת וחסרת דאגות."

לדברי ראדו סטפן מטרוי, המנכ"ל הישראלי של מלון "אלמירה" מקבוצת Thanos Hotels & Resorts, "אנו עוקבים אחר כל ההוראות של ממשלת קפריסין ואחר המלצות ארגון הבריאות העולמי להבטחת רמת הבטיחות והביטחון הגבוהים ביותר לרבות ניקוי חדרים סטרילי והתאמת אזורי המסעדות הפתוחות, הבריכות, הלובי והספא בהתאם להנחיות החדשות."

על מלונות קבוצת Thanos Hotels & Resorts:

מלון Almyra

 מלון Almyra שייך ל- Thanos Hotels & Resorts וחבר בקבוצת Design Hotels, הוא בין המלונות המפוארים בים התיכון, המלון, שיפתח העונה לראשונה לאחר שיפוץ בהשקעה של 4 מיליון אירו, מציע חופשה ים תיכונית קלילה ונינוחה, מושלמת למשפחות שרוצות לנפוש ולתפוס קצת שמש במרחק טיסה קצרה.

המלון מתאים במיוחד למשפחות ויש בו תפריטים יצירתיים לילדים, בריכות שחייה חיצוניות ופנימיות, מגוון חדרי משפחה וסוויטות עם דלתות מקשרות ואינספור פעילויות: טיפוס הרים, רכיבה על אופני הרים, רכיבה על סוסים, דיג, שיעורי צלילה, אימוני טניס והפלגות.

מועדוני הילדים של המלון דואגים לאורחים בכל גיל – מגיל שלושה חודשים ועד גיל 12. הורים טריים לתינוקות יכולים ליהנות משירות "אורזים קל עם תינוק" ולהזמין מראש לפני הגעתם למלון את ציוד התינוק הדרוש להם, וכך לחסוך את הלחץ הכרוך באריזה לקראת החופשה, ולהבטיח נסיעה רגועה. בין הפריטים המוצעים בשירות: סירים וישבנונים, כסאות אוכל לתינוק, עגלות, בקבוקים, סטריליזטורים, מחממי בקבוקים, אוניברסיטה לתינוק, הליכונים, אמבטיה לתינוק, חיתולים רגילים וחיתולים לשחייה, מצופים, חוברות צביעה ומגוון ספרונים ותקליטורים בשפות שונות.

במלון אזור יוקרתי למבוגרים בלבד הכולל בר, טרקלין ובריכה אל מול הים.

 אלמירה ספא, אוטופיה למבוגרים בלבד, המוקדשת להנאה הוליסטית, המציעה טיפולים חדשניים בהתאמה אישית, ביניהם, ila apothecary, OSEA מבוסס ים ומוצרי QMS בדרגה רפואית, בתוספת רכיבים הנקטפים מגינת אלמירה ספא.

במתחם שתי בריכות וסיפוני שמש; סאונה, חדרי קיטור ועוד. ניתן לחגוג את השלווה בסוויטה ל​​זוג המשקיפה לים הכחול, או על גג פרטי בשיעורים אישיים של יוגה, פילאטיס לצד חטיפי בריאות, סלטים ומשקאות בריאים של טוניק, תה ומיצים.

Almyra Eauzone Restaurant
צילום יחצ

Almyra הוא המקום המושלם לחופשה בסטייל על חוף הים, שמאפשרת לספוג את הרוח הייחודית בטברנה, ליהנות מטעמים יוונים מתחת לפרגולות פורחות, כוס אוזו ומוסיקה של נגני הטברנה המוכשרים של האזור.

המלון מציע מסעדות מצוינות, ספא Almyraspa עטור פרסים, בריכות שחייה פנימיות וחיצוניות ו- 189 חדרים מרווחים שעוצבו על ידי המעצבת הפריזאית ז'ואל פלאו. השנה חדרי המלון שופצו בהשקעה של כ- 4 מיליון אירו. במלון בריכת אינפיניטי מדהימה בגודל 7 מ' x 33 מ' הצופה לים, בריכה עם הצללה נגד השמש, הריהוט מתאפיין בקווים נקיים וספורטיביים, דוגמאות גאומטריות נועזות ונגיעות של ים, ואילו חדרי הטרסה עם נוף לים הסמוכים כוללים מרפסות פרטיות רחבות ידיים המשקיפות על הבריכה החדשה.

המחירים במלון מתחילים מ- 133 יורו לאדם בחדר (לאחר 15% הנחה).www.almyra.com

מלון ANASSA

 מלון ANASSA  הינו אחד מבתי המלון המפורסמים והאהובים בקפריסין, נפתח מחדש לעונת הקיץ. מלון Anassa, ה"מלכה", נודע בעולם כולו כאחד ממלונות הספא היוקרתיים והיפים באירופה. הוא נודע בזכות המיקום הפסטורלי, המים הצלולים, הגנים רחבי הידיים עם מטעי זיתים ובוגנוויליה ועיצוב ים תיכוני יוצא דופן ושופע קסם מסורתי. המלון משלב בין חדרים מפוארים לבין מתקנים ללא מתחרים. 166 חדרים, סוויטות ודירות במבנים נמוכי קומה שעוצבו על ידי מעצבת הפנים הפריזאית ז'ואל פלאו ומסודרים כמו כפר קפריסאי מסורתי.

לחדרים נשקף נוף מרהיב של הים התיכון. ארבע וילות נוספות כוללות בריכות אינפינטי יפהפיות שהינן אידיאליות למי שמעונין בפרטיות.

Anassa Alexandros residence outdoor pool
צילום יחצ
Anassa Junior suite
צילום יחצ

Thalassa Spa עטור הפרסים, המבוסס על קונספט של בית מרחץ רומי, מציע שלל טיפולים, מטיפולים בודדים ועד תכניות מקיפות בנות 10 ימים לניקוי רעלים. הספא מציע טיפולים המבוססים על מוצרי ‏Tata Harper, ‏QMS ,OSEA ועל שיטת עיסוי פנים של אנסטסיה אקילאוס הנודעת. הטיפולים מתבצעים ב-18 חדרי טיפולים ומבוססים על כוחות הריפוי ורזי היופי הים תיכוניים. המתקנים כוללים סאונה יבשה ורטובה, מגרש סקווש, אימונים אישיים, שיעורי טניס ויוגה.

Anassa pool
צילום יחצ

למלון מועדון ילדים הדואג לילדים מכל הגילאים ומציע מגוון פעילויות בידור לכל המשפחה.

במלון מסעדות ברמה בינלאומית, ביניהן מסעדת הגורמה הרומנטית Basiliko בסגנון פיוז'ן אסיאתי, מסעדת Helios היוקרתית עם ישיבה בחוץ ומסעדת הטברנה Pelagos המוצלת תחת כיפת השמיים. במשך כל העונה נערכים ערבי ברביקיו על המדשאות אל מול נופי הים הכחול וירידי כפר קפריסאי, כמיטב התרבות המקומית.

המחירים מתחילים מ 289 יורו לאדם בחדר (לאחר 15% הנחה).www.anassa.com

מלון Annabelle

מלון Annabelle הינו אחד המלונות האייקונים באזור הים התיכון, אשר מתאפיין בתרבות האירוח הקפריסאית, למעלה משלושה עשורים. המלון אשר שופץ לאחרונה, בהשקעת ענק  של כ- 11 מיליון אירו, מציע בריכת גג יוקרתית של Ouranos, בר ומסעדה, ספא יוקרתי וסוויטות מדהימות עם נוף פנורמי של הים התיכון.

Annabelle
צילום יחצ

מתחם הגג הייחודי Ouranos אשר נפתח בקיץ האחרון, מציג תפאורה מודרנית ומפנקת אל מול קסמו המרהיב של הים התיכון, ולצד הבריכה הפנימית היוקרתית, מסעדה ובר חדשים עם חלונות ענק המשקיפים לים ומציעים אוכל ים תיכוני מופלא לצד קוקטיילים ופרסקו לאורך כל שעות היממה.

המחירים במלון מתחילים מ181  יורו לאדם בחדר (לאחר 15% הנחה).https://www.annabelle.com.cy/

למידע נוסף צרו קשר עם Perowne International:

+44 (0)20 7078 0295 / thanos@perowneinternational.com

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה