עמוד הבית » היתרונות של פינוי תכולת דירה בעזרת אנשי מקצוע

היתרונות של פינוי תכולת דירה בעזרת אנשי מקצוע

צילום: FREEPIK
תרבות הצריכה, ואיתה העלייה ברמת החיים, גורמות לכך שבבתים רבים יש רכוש רב. מצד אחד כל החפצים עשויים לספק תועלת לבני הבית, אבל מצד שני יש גם לא מעט פריטים שלא באמת תורמים לאיכות החיים ורק תופסים מקום יקר. בפרט בא לידי ביטוי העומס כשנוצר צורך מכל סיבה שהיא לפנות את הנכס. במצבים אלה השפע הוא דווקא חיסרון - אלא אם כן מפקידים את המלאכה בידיים מקצועיות של חברה מנוסה.

חיסכון משמעותי בזמן

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי להפקיד את משימת פינוי תכולת הדירה בידי חברה מקצועית כמו למשל הובלות מיכאל ובוריס היא זמן.

כשאדם לא מיומן מנסה להעריך כמה זמן יידרש לצורך סילוק כל החפצים המיותרים כמעט תמיד ההערכה תהיה נמוכה מדי, כלומר בפועל, כשהוא יתחיל לנסות לפנות בכוחות עצמו, הוא יגלה עד מהרה שהפרויקט נמשך הרבה יותר זמן מכפי שתכנן. עוד כדאי לקחת בחשבון שמעבר להוצאת כל הפריטים, יש גם צורך לפנות אותם לאתרי פסולת ומחזור מורשים שכן רוב הרשויות המקומיות לא מאפשרות סתם כך להניח חפצים ברחוב.

למעשה פינוי ללא חברה מקצועית מייצר נזק כפול בהיבט של הזמן: גם בזבוז זמן רב מאוד של בעל הנכס וגם הארכה לא הכרחית של פרק הזמן שבו לא ניתן להפיק תועלת מהדירה.

פינוי דירה בבטחה וללא מאמץ

פינוי דירה כרוך במרבית המקרים גם במאמץ פיזי משמעותי. בדיוק כפי שאדם ללא ניסיון בתחום לא יכול להעריך במדויק כמה זמן הוא יעבוד בדירה עד להשלמת הפינוי, כך הוא גם לא יכול לדעת עד כמה הוא יצטרך להתאמץ. בנוסף, ללא מיומנות וניסיון התוצאה של פינוי תכולת דירה עלולה להיות כאבי גב או אפילו פציעה של ממש. לעומת זאת חברת פינוי דירות תשלים את הפינוי במהירות רבה וכמובן בבטחה וללא טרחה מצד בעל הבית.

בלי קונפליקטים עם השכנים

פינוי דירה לא מקצועי עלול להוביל לקונפליקטים עם השכנים – למשל בגלל לכלוך בחדר המדרגות עקב חוסר המיומנות, ויש גם מקרים שבהם פינוי חובבני גרם לנזק למעלית, לדלת הכניסה לבניין וכו'. כשכל התכולה מפונה באופן מקצועי, העבודה משלבת זריזות וזהירות, ולבעלי הנכס מובטח ראש שקט באמת.

תרומה של חלק מהפריטים למשפחות נזקקות

חברות איכותיות מבצעות פינוי תכולת דירה גם מתוך מחשבה על שימוש אפשרי בכל החפצים שמוצאים מהנכס. באופן טבעי ישנם פריטים שכבר אי אפשר להשתמש בהם יותר, ואלה יועברו לאתרי פסולת ומחזור מורשים, אבל אם יש חפצים שבעלי הנכס לא זקוקים להם ועדיין אפשר לנצל אותם – הם יועברו למשפחות נזקקות. חברות פינוי ותיקות עובדות בתיאום עם רשויות רווחה רלוונטיות וגם מכירות באופן אישי עמותות בתחום, כך שאפשר להיות בטוחים שאותה תכולה תקינה תגיע לידיים הנכונות – כך שפינוי הדירה שלכם יעזור לא "רק" לכם אלא גם לאחרים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה