עמוד הבית » הכן טולי זמיר חגגה את יום הולדתה?

הכן טולי זמיר חגגה את יום הולדתה?

צילום: נעמה משיח כהן
אמש המפיקה טולי זמיר חגגה את יום הולדתה בביתו של הסופר, מחזאי והבמאי אפרים קישון ז"ל בנאות אפקה בתל אביב.

האירוע היה מלווה בשירה ברכות ליום ההולדת וקטעים מקוריים מתוך הסרטים שאפרים ביים אשר סיפר בנו רפי קישון לאורחים מזכירה לכולכם שמדובר בסופר העברי הנפוץ בעולם  אפרים קישון. לאחר כיבוי נרות יום ההולדת רפי הזמין את האורחים לראות את חדר העבודה של אביו, שם נכתבו היצירות הבינלאומיות.

רפי מספר על אביו צילום: פרטי

תוך כדי העליה בגרם המדרגות לקומה השנייה ,ניתן להבחין בהערצה  בפוסטרים מקוריים שביים אפרים סרטים ומחזות תאטרון. תוך כדי העליה עולה באפי הריח דומיננטי ישן, ריח של היסטוריה כאלו העולם עמד מלכת ואנחנו כחלק מאותה תקופה כמו מנהרת הזמן, הכול אותנטי. חדר עבודתו של אפרים מרווח, עשרות ספרים מכל הגדלים ותרגומים מונחים שם בשפות אפילו ספרים בסינית ולא תאמינו ספר בכתב ברייל וכולם ניצבים בחדוות גאווה בספריה.

ספרים בכל השפות צילום: פרטי

לצד הספריה המיטה ושולחן העבודה ארוך הגדוש תמונות, ברכות משחקנים וזמרים, טלפונים טקסטים שתיקן אותם כמה פעמים. הרגע המכונן מבחינתי  שגרם לי להתרגש זה להחזיק בידי את הקלפר של הסרט "סלאח שבתי".

צילום: פרטי

רפי קישון מספר על אביו את קורות חייו בצורה הומוריסטית, מרתקת ועם המון חן באירועים שמתקיימים בבית אפרים קישון. ממליצה ללכת ולהנות לחוות מחוויה איכותית ומאחד הסופרים, תסריטאים והבמאים הגדולים של מדינת ישראל.

ולך טולי יקירה, מזל טוב

תגובה

הוספת תגובה

  • נעמה,
    שמחנו לחגוג לטולי יום הולדת,
    ושמחתי לארח אותך בביתי – הוא בית קישון ההיסטורי.
    המופע הבא בבית, ב- 23/6 שעה 20:30
    לפרטים ורכישת כרטיסים:
    טולי – 054-6811922