עמוד הבית » המגזינים VOGUE אוסטרליה ו ELLE איטליה בכתבות ענק על המותג משכית

המגזינים VOGUE אוסטרליה ו ELLE איטליה בכתבות ענק על המותג משכית

משכית בעיצוב שרון טל צילום אייל נבו
לצד ההישגים בעיתונות הזרה המעצבת של בית האופנה שרון טל, נבחרה להשתתף בכנס יוקרתי באוסטרליה בנושא חדשנות באופנה2019

בכנס לקחו חלק עורכת ווג סין, מייסדת ועורכת ווג הודו, עורכת ווג אוסטרליה, יו״ר LVMH, עורכת ביזנס אוף פאשן ועוד מכובדים רבים בעולם האופנה העולמי.

אל איטליה כתבה על משכית

שרון טל הוזמנה להשתתף בכנס כמרצה ראשית ביחד עם יו״ר LVMH כאשר היא תעניק הרצאה בלעדית שלה בנושא אופנה ויזמות והוא ימשיך עם נושא העסקים  כל הכרטיסים להרצאה סולד אאוט .

באוסטרליה רואים בביקור זה שהוא הביקור הרשמי הראשון של בית האופנה משכית באוסטרליה כאירוע מרגש והמדיה מסקרת נרחבות.

במהלך הביקור תעביר שרון סדנת אומן באוניברסיטת הראשית של אוסטרליה – University of Technology – UTS למאות סטודנטים

במהלך הביקור אורגן לכבודה של שרון טל מפגש עם נשות עסקים משפיעות באוסטרליה על ידי לשכת המסחר ישראל אוסטרליה.

שרון טל לצד עורכת ווג הודו בכנס באוסטרליה צילום אדוארד

המעצבת שרון טל, עושה מסע הסברה עולמי לבית האופנה ולישראל בכלל בביקורים ובהרצאותיה מחוץ לישראל ושמה את האופנה הישראלית על המפה.

אחרי שבית האופנה משכית קצר שבחים על הקולקציה שהוצגה בשבוע האופנה האחרון, קולקציה מרהיבה בשם תחילת עונת החיזור , העוסקת בציפור הלאומית דוכיפת. הקולקציה מספרת את סיפורה של עונת החיזור, תוך התחקות אחר הציפור הלאומית, הציפור המחזרת בצלילים רמים שמאפיינים את שירתה,  הפרחים האקזוטיים של התקופה וצבעוניות האדמה.

מיד אחרי חשיפת הקולקציה החדשה בית האופנה משיק את מותג הבת החדש והנגיש של בית האופנה , האחות הקטנה M BY MASKIT , קולקציה של פריטים נגישים במחירים של 450-1,250 ₪ .

הקולקציה פונה לקהל המשתוקק לאופנה גבוהה במחירים נגישים.

לאחר שנים ארוכות בהן עבדה בשניים מבתי האופנה החשובים בעולם, אלכסנדר מקווין ולנווין, החליטה המעצבת שרון טל לשוב וליצור בישראל, מתוך ידיעה ברורה שתרצה להמשיך ולעסוק באופנה גבוהה, איכותית ומקורית. לצדה נזקפו הקשרים העמוקים שיצרה במשך השנים – ובהם בעלי מלאכה וספקים שרק למעטים גישה אל אוצרותיהם – כעת עמדה בפני שרון המשימה המאתגרת להקים בישראל בית אופנה חדש, שונה ומרענן.

בשנת 2013 קמה לתחייה משכית החדשה תחת כתב ידה וסגנונה האישי של שרון טל, כשהיא שואבת השראתה ממורשת המותג והיצירות העל-זמניות שלו. משכית שמה דגש על איכות עילית ללא פשרות, ייחוד, אותנטיות, וחיבור למקום ולהיסטוריה ממנו היא מגיעה. כל אחת מהקולקציות של המותג משלבת בדים יוקרתיים, רקמות בעבודת יד ומספר פריטים אייקונים של בית האופנה שמפותחים לדגמים עדכניים (מעיל מדבר, מעיל ביצה, שמלת TOGA ועוד).

מייסדת ועורכת ווג הודו Bandana Tewari ומעצבת בית האופנה משכית שרון טל צילום אדוארד

 

צילום יפעת זיילר

בית האופנה משכית 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה