עמוד הבית » המחזמר SIX יוצג לראשונה החל מספטמבר באוניות הבליס (Bliss)

המחזמר SIX יוצג לראשונה החל מספטמבר באוניות הבליס (Bliss)

צילום נורוויג'ן קרוז ליין (NCL)
המחזמר הבריטי עטור הפרסים SIX יועלה באניות חברת נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), עוד טרם הגעתו לברודווי

חברת ההפלגות הבינלאומית נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), החדשנית בתחום הפלגות הנופש, הודיעה, כי SIX, מחזמר הפופ הבריטי עטור הפרסים, על שש נשותיו של הנרי השמיני יוצג לראשונה באוניות הבליס (Bliss), ברקאוואי (Breakaway) וגטאוואי (Getaway), בתחילת החודש הבא, טרם הגעתו לברודווי במרץ הקרוב.

ממלכות טיודור עד לנסיכות פופ, SIX הוא סיפור היסטורי על שש נשותיו של הנרי השמיני. כל אחת משש הדמויות מספרת את הסיפור האישי שלה ומנסה להחזיר את זהותה. ההפקה לוקחת 500 שנות שברון לב והופכת אותן לחגיגת עוצמה נשית המותאמת למאה ה-21. ההפקה מלווה בהופעה חייה של להקה המורכבת מנשים בלבד.

"האורחים יהיו מהופנטים לשחקניות הראשיות המצחיקות והעוצמתיות, שיגרמו להם להנות, לשיר ולרקוד גם בדרכם החוצה לאחר ההופעה", אמר אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין. "SIX הוא דוגמא מעולה לבילוי יוצא הדופן שאנו מספקים ברחבי צי האוניות החדשני שלנו; אנו מאוד גאים להוסיף את המחזמר הזה לאוסף שלנו".

המחזמר הוצג לראשונה בפסטיבל פרינג' באדינבורו בשנת 2017, עלה על בימת הווסט אנד בלונדון ויעלה בברודווי בהופעת בכורה שתתקיים בתיאטרון ברוקס אטקינסון בניו יורק באביב 2020. הוא נכתב על ידי המחזאים הצעירים טובי מארלו ולוסי מוס והופק על ידי אנדי וונדי בארנס מהתיאטרון Global Musicals. הלהיטים נכתבו על ידי הכותב עטור הפרסים ג'ורג' סטיילס וההפקה כללה את מפיק  West Endהמוערך קני ווקס ואמרגן ברודווי קווין מקולום.

"אנו נרגשים לשתף פעולה יחד עם NCL להציג את המחזמר עטור הפרסים הזה לראשונה בים", אמר קני ווקס, אחד ממפיקי SIX. "המופע, אותו הגו שני סטודנטים בכירים באוניברסיטת קיימברידג' בבריטניה, הפתיע ושימח את הקהל ברחבי העולם."

SIX יוצג לראשונה באונייה נורוויג'ן בליס ב-1 בספטמבר 2019, לאחר מכן באונייה ברקאוואי ב-10 בנובמבר 2019 וב-23 באפריל 2020 הוא יועלה גם באונייה גטאוואי.

באוניית בליס, ניתן לצאת להפלגה בת שבעה ימים באלסקה מסיאטל עד ה-29 בספטמבר 2019, להפלגה בת שבעה ימים לריביירה המקסיקנית מלוס אנג'לס החל מה-6 באוקטובר 2019, והפלגות לשבעה ימים בבהאמה ופלורידה מניו יורק החל מה- 24 בנובמבר 2019.

באוניית ברקאוואי ניתן להנות משייט בן שבעה ימים למזרח ומערב הקאריביים ממיאמי עד ה-22 בנובמבר 2019. לאחר מכן, תעבור האנייה לפורט קנברל, פלורידה, להפלגות שבעה ימים בקאריביים.

באפריל 2020, ניתן יהיה לעלות על סיפונה של נורוויג'ן גטאוואי להפלגות בנות שבעה ימים למערב הקאריביים מניו אורלינס, לפני שתחזור לאירופה בקיץ כדי להפליג לאיים היוונים ולאיטליה בהפלגות של 10/11 ימים אשר יצאו מרומא.

צילום נורוויג'ן קרוז ליין (NCL)
צילום נורוויג'ן קרוז ליין (NCL)

אודות נורוויג'ן קרוז ליין

נורוויג'ן קרוז ליין, עם 52 שנות פעילות בתחום השיט ופריצת הגבולות המסורתיים, הובילה למהפכה בתעשיה, כשהציעה לאורחיה חופשה בסגנון Feel Free, כאשר כל נוסע רשאי לבחור מתי, איפה ועם מי לאכול, כיצד להתלבש ואיך לבלות כל דקה מחופשת החלומות המושלמת.

נורוויג'ן מזמינה את האורחים ליהנות מחופשת שייט רגועה בסגנון אתר נופש, בכמה מן האוניות החדשות והמודרניות ביותר כיום, עם מגוון אפשרויות לינה, כולל The Haven, מתחם יוקרתי עם סוויטות, מסעדות ובריכות פרטיות, שירות קונסיירז' ובאטלר אישי. החברה מפליגה ברחבי העולם ומציעה לאורחים בכל 16 האוניות שלה את החופש והגמישות לטייל בעולם בקצב שלהם, עם מבחר של עד 27 מקומות אוכל, בידור עטור פרסים, שירות עילאי ועוד.

 

אודות המחזמר SIX

ממלכות טיודור ועד נסיכות פופ, נשותיו של הנרי השמיני לוקחות את המיקרופון בכדי להחזיר לעצמן את זהותן מבן זוגם הידוע לשמצה, הנרי השמיני. ההפקה לוקחת חמש מאות שנים של שברון לב היסטורי והופכת אותן לחגיגה מרנינה של כוח נשי מהמאה ה -21. הצוות הנשי מלווה על ידי להקת נשים "Ladies in Waiting". שירים מהאלבום מוזרמים (Streaming) בממוצע של 350,000 ליום, מה שהופך אותה להקלטת הקאסט המוזרמת השנייה בגודלה בעולם. SIX היא תופעה מוזיקלית חדשה של טובי מארלו ולוסי מוס, בבימוים של לוסי מוס וג'יימי ארמיטאז', והיא מציגה כוריאוגרפיה מאת קארי-אן אינגולי.

צוות העיצוב כולל את אמה ביילי (עיצוב סטים), גבריאלה סלייד (עיצוב תלבושות), פול גייטאוס (עיצוב סאונד) וטים דילינג (עיצוב תאורה). המוזיקה במחזמר של טום קיורן, עם פיקוח על המוזיקה ועיבודים קוליים של ג'ו ביייטון.

הוספת תגובה

הוספת תגובה