עמוד הבית » המעצבת דנה אשכנזי פותחת חנות לאופנה וסטייל

המעצבת דנה אשכנזי פותחת חנות לאופנה וסטייל

חנות דנה אשכנזי בגרנד קניון חיפה צילום: יחצ
רשת האופנה דנה אשכנזי פותחת השבוע סניף דגל בצפון הארץ, בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר. הסניף החדש יפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 350 אלף ₪.

החנות משתרעת על שטח של  כ – 60 מ"ר, שעוצב בהשראה אורבנית, דמוי לופט ניורקי, ויציע מגוון רחב של קולקציית חורף 2024 לנשים, הכוללת: שמלות, חצאיות, חליפות פשתן מחויטות, ג'קטים, מגוון מוצרי דנים, קולקציית קפסולה מנומרת ועוד.

לדברי ניר ברקן מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה: "בהמשך למדיניות הקניון אנו נמשיך  לפתוח חנויות דגל של מותגים ישראליים ובינלאומיים חווייתיים ונחשקים, במטרה לרגש את קהל המבקרים ועל מנת לשמור את הגרנד קניון כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בצפון הארץ ובישראל". לדבריו: "החנות החדשה של דנה אשכנזי מביאה בשורה לנשות חיפה והצפון, עם חנות בניחוח ניו יורקי, וקולקציה אופנתית  ואיכותית,  במחירים נוחים לכל כיס."

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

לדברי דנה אשכנזי בעלת הרשת: "כבר הרבה זמן חיפשנו לוקשיין לפתוח סניף דגל בצפון הארץ, לתושבי חיפה והצפון, לא התפשרנו על מיקום אסטרטגי ואנו שמחים על כך". לדבריה: "עד סוף 2024 ייפתחו עוד שתי חנויות של המותג בעיר אילת ובירושלים". הרשת מונה 8 חנויות ברחבי הארץ ומפעילה אתר סחר מצליח. אשכנזי מתמקדת בעיקר בקולקציות לא מתאמצות מדי, ליום יום, עם דגש נרחב על בדים איכותיים ונעימים המתאימים ליום יום ולאירועים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה