עמוד הבית » המשחק המקדים "המקוצר"

המשחק המקדים "המקוצר"

צילום: pexels
גברים לא תמיד צריכים הרבה הכנה או משחק מקדים לבצע סקס. גברים מקבלים זקפה, מקיימים יחסי מין, ועושים זאת במהירות, במידת הצורך.

סקס מהיר עדיין יכול להיות מספק עבור גברים; אבל הוא לרוב לא נהדר בכלל עבור חלק מהנשים. באופן כללי, נשים מעדיפות אקטים מיניים ארוכים (ובהסכמה). לוקח להן יותר זמן לגמור. לכן, ההשקעה הנכונה של משחק מקדים מקלה על הגעתן לשם. אם זיהית שהאשה שלך היא איטית יותר, אל תמהר איתה במשחק המקדים. המטרה שלך צריכה להיות לבנות את המתח המיני על ידי דחיית החדירה כמה שיותר זמן.

תאר לעצמך שהאנרגיה המינית שלך היא כמו אש. ותחשוב על האנרגיה שלה כסיר עם מים קרים. השתמש במשחק מקדים כדי לחמם אותה. ואז מאוחר יותר, הבא אותה לרתיחה מלאה עם סקס.כל עניין המשחק המקדים יכול לייאש אותנו. מדובר בהרבה השקעה, על פניו רומנטית ואיטית בתחילתה, שלוקחת זמן רב. לפעמים אתה כבר כל כך תרצה לשכב עם הבחורה שלך, שאין לך כוח לכל ה"כאב ראש" הזה. דע לך, שלא תמיד השלב המקדים הארוך הוא כזה נצרך. ישנם מצבים שהנשים מגורות מינית מאד וכל מה שהן רוצות זה שהגבר שלהן יבוא, יטרוף ויבלע אותן בלי כל ה'קשקשת' מסביב.

צילום: pexels

אם יש לך מספיק ביטחון והאשה שלך בעניין שלך לגמרי, סומכת עליך ואוהבת אותך, תוכל בעצמך להכניס אותה לגירוי מיני בלי כל ההכנות של המשחק המקדים, ותוכל לתת לה את כל המשחק המקדים תוך כדי הסקס. זה יכול לקרות כשאתה לוקח את האשה שלך למיטה, או תוך כדי שאתם במיטה אתה אומר לה: "בא לי לשכב איתך, בואי נשכב עכשיו!" או "חייב קוויקי איתך" ואתה פוקד עליה בשובבות – "תתפשטי", או מפשיט אותה בעצמך, עקב זה שאתה מראה לה שאתה כל כך חושק בה, זה יכול להועיל בהחלט ברוב המקרים כדי לוותר על המשחק המקדים. אך דע לך, שאתה חייב להיות מאד שלם עם עצמך, לאהוב את מי שאתה, להיות בעל ביטחון עצמי גבוה והכי חשוב – לא להיבהל מסירוב ודחייה. כי זה קריטי. היא הורידה ת'מתח? לא נורא לא קרה כלום, או שאתה קצת לוחץ עליה בשם האהבה, או שאתה מניח לה אם אתה רואה שהיא ממש לא בעניין – הכל טוב!

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין את  קוד ההטבה – mokasini10

אצל חלק גדול מהמטופלים והמתאמנים שלי זה עבד כמו קסם. לרוב מדובר בגברים שהם יותר דומיננטיים שלא מפחדים ולא מתביישים לקחת שליטה. גם אם ברוב המקרים האשה שלך תזרום, סיכוי גדול שהיא עדיין לא מספיק רטובה כדי שתחדור אליה, אם ישר התחלת את האקט ב"לטרוף" אותה, אבל זה לא אמור להוות מכשול. תשתמש בשמן או כל חומר סיכה כדי לחדור, בגלל שהיא בעניין, היא לא תפעיל בדרך כלל שרירי התנגדות נרתיקיים, ואם אתה כבר יותר "מקצוען", תוכל להשתמש בשיטות ה"טאו" וה"דחפור", שהיא שיטה שאני מלמד באופן אישי.

צילום: pexels

כשכבר חדרת לאישה שלך ללא משחק מקדים תהיה לך יותר אחריות להשקיע בה באקט, להראות לה כמה תשוקה יש לך אליה (זה שטרפת אותה ישר זאת כמובן תחילת ההוכחה לכך…), תאמר לה מילים מעוררות על כמה אתה נמשך אליה, כמה היא מטריפה אותה ושאתה שמח שאתה מ*** אותה. נשק חבק הכה קלות בישבן מדי פעם, הראה תשוקה! זה הדבר הכי חשוב.

תשתדל מאד לא לגמור מהר, ולתת לה הרבה אורגזמות או לפחות אחת עוצמתית, כדי שהיא תראה שהיה שווה לה. למרות, שכשהטורף גומר מהר זה בדרך כלל יעבור יותר חלק אצלה ואסביר למה. זה שלקח אותה ושכב איתה באלמנט של שליטה בלי משחק מקדים, מרוב "תאוותו אליה", כבר נתן לה הרבה מעבר למה שהיא צריכה מבחינה פיזית בסקס.

צילום: pexels

היא קיבלה כאן חווייה רגשית שכל אשה היתה שמחה לקבל – להרגיש נחשקת, סקסית ונאהבת. אם היא לא היתה כזאת, כנראה שהיא לא היתה משגעת אותך עד כדי כך שנאלצת "לטרוף" אותה, תוך כדי שיכרון חושים. גם אם אולי לא באמת היית בשיכרון חושים עד אובדן שפיות, אבל נתת ת'משחק וההצגה כמו שצריך, ואפילו אם היא יודעת שמדובר במשחק, סיכוי גבוה שהיא תהנה ממנו. לכן גם אם גמרת מהר והיא לא גמרה בכלל, היא נהנתה מעצם הסיטואציה הרגשית של "הטרפתי אותו, איזה כיף! שיגמור, שייהנה, מה אכפת לי??? הוא גמר מהר כי הוא היה ממש מגורה ו"חם" עלי. איזה כיף לי!!!

כל האמור כאן מתאים להפתעות לא קבועות, לרוב למשחק המקדים המקובל יש חשיבות ומקום וברוב הפעמים, אבל גם למשחק המקדים המקוצר יש מקום, כשהוא נעשה בספונטניות ובאי הכנה מוקדמת מפעם לפעם.

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין  את קוד ההטבה – mokasini10

הוספת תגובה

הוספת תגובה