עמוד הבית » "הסדרה ההיאלורונית" לטיפוח השיער מבית לוריאל פריז

"הסדרה ההיאלורונית" לטיפוח השיער מבית לוריאל פריז

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל צילום: יחצ חול
הבוקר הושק הסדרה הסגולה מבית לוריאל פריז של המותג "אלביב" סדרה עם רכיב חומצה ההיאלורונית המעניקה לחות וחיוניות לשיער עד 72 שעות.

כולנו שמענו וחווינו את הרכיב אנטי אייג'נג הלא היא החומצה ההיאלורונית, אשר גורמת לעור פנינו הפחתה של קמטוטים ויצירת עור בריא, בוהק וחינני. מהיום סגולות וקסם הרכיב הועברו גם לטיפוח השיער ושיקומו המעניק לשיערנו לחות, הזנה, מחזיר חיות, ברק ובריאות.

מותג טיפוח השיער  'אלביב' מבית לוריאל פריז, מביא עבורנו חדשנות והמדעיות בעולמות טיפוח השיער ומשיק את 'הסדרה ההיאלורונית' – סדרה הסגולה המכילה חומצה היאלורונית – למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית עד 72 שעות. מוצרי הסדרה בניחוח פרחוני עם תו עיקרי של פריחת דובדבנים וורדים, בסיס של מושק ווניל, עטוף בתו פירותי של תפוזים ורימונים.

אך הפורמולה עובדת

לשיער יש אורך חיים הכוונה 70% מהצרכניות בישראל השיער משתנה וזקוק להזנה קרי: עונתיות מזג אויר שמשתנה, נזקי השמש הלוהטת, לחות גבוהה, יובש ובנוסף, שיער צבוע, שער שעבר החלקה, הבהרה וקצוות מפוצליםוכן, כל תהליך כימי הגורם לפגיעה בשיערה מחייב שיקום מחדש.

מולקולות חומצה היאלורונית מסוגלות להכיל בכל טיפה – אלף טיפות של מים. בדומה לאופן שבו חומצה היאלורונית פועלת על עורנו ובכך היא תורמת לשיער ומושכת את הלחות לתוך קשקשת השיער ונועלת את הלחות בפנים לא בנפח השיער אלא מעניקה חיוניות וללא הכבדה. היות ששיער חסר לחות נוטה להיות בעל קשקשת פתוחה המאפשרת ללחות לברוח בקלות, התוספת של חומצה היאלורונית לשיער תורמת להשאיר את הלחות ולמשוך אותה לתוך סיב השיערה. התוצאה  השיער נראה מבריק ובריא יותר עד 72 שעות.

סדרה כוללת :

אלביב שמפו היאלורונית  – שמפו ממלא בלחות המיועד לשיער חסר לחות המכיל חומצה היאלורונית. לשיער חיוני ומלא חיים, מנקה ומעניק לחות. מחיר מומלץ : 18.90 ש"ח.

אלביב מרכך היאלורונית – מרכך לוכד לחות המכיל חומצה היאלורונית. מתיר קשרים ונועל את הלחות בשיער לאורך זמן. מחיר מומלץ : 16.90 ש"ח (400 מ"ל).

אלביב סרום היאלורונית – סרום המעניק עד פי עשרה יותר לחות ומעצב מחדש את השיער. מכיל חומצה היאלורונית. מיועד לשיער חסר לחות, מעצב ומגדיר מחדש את השיער. מחיר מומלץ : 49.90 ש"ח (150 מ"ל).משווק בבלעדיות בסופר פארם.

מסכת לחות אינטנסיבית לשיער חומצה היאלרונית  – מסכת לחות אינטנסיבית לשיער חסר לחות המכילה חומצה היאלורונית. מעניקה לחות מוגברת לשיער באופן שאינו מכביד. מחיר מומלץ : 34.90 ש"ח (300 מ"ל)

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות. (סרום היאלורונית אלביב בלעדי בסופר-פארם ובסופר-פארם אונליין)