עמוד הבית » העור שלך יראה אחרת מחומרי אדמה

העור שלך יראה אחרת מחומרי אדמה

מסיכת חימר לבן צילום קיט גלסמן
חברת אננדה קוסמטיקה משיקה שתי מסכות פנים בצבעים שחור ולבן: מסיכת חימר לבן מטהרת ומזינה מסדרת פראנה בוטניקל, ומסיכת בוץ למניעת יובש ומראה עור קורן מסדרת ארומתרפיה.

מסכת חימר לבן 

מסכת ניקוי מטהרת מחימר לבן וארגן מרוקאי. מסכת ניקוי עדינה המטפחת ומטהרת את עור הפנים, מבוססת על חימר לבן ופורמולה מדוייקת וייחודית של מיצוי צמחים ושמנים מטפחים, מרגיעים ומאזנים את העור כמו ארגן מרוקאי, נר הלילה, נים, קלנדולה, רוזמרין, ברוש, תה ירוק ורזרבטרול בשילוב ליפידים.

פראנה, לפי תורת האירוודה, היא אנרגיית החיים האוניברסאלית. מסכת החימר הלבן מסדרת מוצרי פראנה בוטניקל, מבוססת על רזרטרול, הנחשב לסופר פוד לעור, ומהווה נושא מרכזי בשנים האחרונות במחקרי תזונה וטיפוח חדשניים. הרזברטרול הוא רכיב אנטיאייג'ינג פעיל מעצם היותו אנטי מיקרוביאלי ונוגד חמצון חזק במיוחד, הקיים באופן טבעי בצמחים ובכמות מרבית במיוחד בקליפות ענבים אדומים, ממנו הוא מופק, ובזכותו גם נובע הצבע המעט ורדורד של המסכה.

מסכת החימר תפקידה לסייע בספיחת עודפי שומן, ניקוי והסרה של תאי עור מתים, חיונית במיוחד לאיזון עור שמן או מעורב, ומעניקה חיוניות ורעננות מחודשת לעור הפנים.

מסכת בוץ
מסיכת הבוץ המטהרת לפנים מעניקה מראה עור קורן, בריא ונקי החל מהשימוש הראשון. המסיכה מבוססת על חימר ירוק ובוץ שחור, בשילוב נגיעה של חמאת שיאה, למניעת ייבוש העור. הפורמולה המשובחת סופחת רעלים, דלקות ולכלוך הנגרם כתוצאה מזיהום אויר, שאריות איפור ועודפי שומן.

מסיכת בוץ צילום קיט גלסמן

מסיכת הבוץ מכינה את העור לספיגה מיטבית של תכשירי ההזנה. הפורמולה הייחודית מכילה תמהיל משובח של נרולי, ברום ומי ורדים, מיצוי גרניום הידוע בתכונותיו התורמות לאנרגטיות תאי העור ועיכוב סימני הזמן ותמציות צמחי מרפא כמו לבנדר, קמומיל, נר הלילה, הממליס וויטמיןE טבעי. המסיכה מסדרת ארומתרפיה משלבת צמחי מרפא ארומתרפיים יחד עם מינרלים מים המלח ומעניקה תחושת רוגע ואיזון טבעי לגוף ולנפש.
מחיר: 120ש"ח  ל-100 מל.

נסיינית מערכת: מסכת הבוץ נעימה כאשר מגיעה במגע על הפנים יוצרת קרירות ,עולם החמרים ידועים בתכונותיהם לפני המון שנים כחלק מטיפוח העור והיופי, והספיחה חזקה בעור הגוף הם מזינים את העור במינרלים,הבוץ משלים את אפקט הזוהר בליווי מי ורדים ושלל צמחי מרפא, לאחר התייבשות מסכת הבוץ לשטוף את הפנים ומומלץ להשתמש בקרם לחות, העור נותר חלק ונעים.

ניתן להשיג בטבע קסטל, טיב טעם, בבתי הטבע המובחרים ובאתר https://www.ananda-cosmetic.co.il/