עמוד הבית » הפאשניסטה דניאלה איפנברג פותחת חנות פופ אפ יד שניה למען הקהילה

הפאשניסטה דניאלה איפנברג פותחת חנות פופ אפ יד שניה למען הקהילה

הארון השקוף - דניאלה אייפנברג בעופר בילו סנטר, צילום: ליז פרץ
הבלוגרית האופנה והפאשניסטה דניאלה אייפנברג ומתחם הקניות עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פתחו הבוקר את "הארון השקוף" זהו חנות פופ אפ יד 2 של מותגים מהארון האישי של אייפנברג למכירה לצרכן.

חנות הפופ אפ נפתחה הבוקר לקהל הצרכנים ל – 10 ימים בלבד. (מיום רביעי הקרוב ה- 14.12 עד ה- 25.12 כולל שישי שבת) במרכז האואטלייט קניון עופר בילו סנטר. החנות תכלול בגדי יד שנייה מארון הבגדים של דניאלה המורכב מפרטי ואביזרי אופנה של מותגים נחשבים וטרנדים, שכל פאשניסטה צריכה בארון שלה לחורף 2023.

דוגמאות הפרטים שיימכרו לקהל: מכנסים, שמלות, חצאיות, תיקים, כובעים, נעלים, צעיפים של החברות הנחשבות בארץ ובעולם בניהם של  Zara ,Nike, H&M Guapes ועוד.  מחירי הפרטים ינועו בין 50 ל 300 ₪. בינהם ימכרו פריטי וינטג' מיוחדים של מותגי על הגדולים בעולם כמו Gucci, Fendi, Prada ועוד במחירים של עד 2000 ₪.

הארון השקוף דניאלה אייפנברג צילום: אינסטגרם
דניאלה אייפנברג צילום: אינסטגרם
דניאלה אייפנברג צילום: אינסטגרם

בנוסף, במהלך פעילות החנות תגיע מידי יום אושיית אופנה אורחת, עם פריטי יד 2 מהארון הפרטי שלה למכור גם "בארון השקוף". בין הפאשניסטיות שיגיעו להתארח בחנות מאי כהן, פז הלר, לורן אלון וגל ווינטרוב. כמו כן באפליקציית My Ofer יהיו המלצות של דניאלה של פריטים שבחרה בקפידה מחנויות ברחבי המתחם. הלקוחות שיזכו לרכוש פרטים מהארון הרחב והייחודי של דניאלה ייהנו גם מקוד קופון שיוכלו לממש בחנויות עופר בילו סנטר באמצעות אפליקציית My Ofer.

צילום: פרטי

30% מהכנסות החנות יועברו כתרומה לעמותת 'רוח נשית' – המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית. המודל הייחודי שפיתחה "רוח נשית" מבוסס על העצמה אישית וכלכלית והחזרת הביטחון והשליטה של האישה על חייה דרך תעסוקה ועצמאות כלכלית. על ידיי ליווי אישי, תמיכה והעצמה מכוונת תעסוקה, זוכות המשתתפות בהזדמנות לעתיד חדש, להן ולילדיהן. לדברי לירון חיים מנכ"ל עופר בילו סנטר: "שיתוף הפעולה בין אושיית האופנה דניאלה אייפנברג לקניון נולד במטרה לייצר תוכן חדש ואופנתי לאואטליייט  הגדול במדינה, עם ערך מוסף לצרכנים  המגיעים למתחם מכל רחבי הארץ. לדבריה: "זהו מהלך ייחודי המחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה בשילוב יצירת תוכן עדכני המעניק חווית קנייה אחרת".

לדברי דניאלה אייפנברג: "כבלוגרית אופנה חובבת וינטג', אני רוכשת המון יד 2, בין אם במותגי על ובין אם אלו "פיסים" שווים ברוח תקופות וטרנדים שכבר לא מייצרים כיום. הפרויקט נולד מתוך רצון אמיתי להעניק ערך מוסף לקהילה שלי, תוך חיבור לערכים המובילים אותי בדרך. ערך עליון מבחינתי הוא קיימות ומחזור. בתחילת דרכי קיימתי מכירות בבית שלי, שהיו הצלחה מטורפת והגיעו נשים מכל הארץ. אני עובדת עם עופר בילו סנטר אוטלט כבר שנה וחצי, ושמחה להוביל דרך חדשה, להעניק המשכיות לפריטים מהארון שלי, לתרום מכספי המכירה לעמותת 'רוח נשית' תוך הנעה לקיימות,  וחוויית לקוח שונה מסוגה. מתרגשת לפגוש את הקהילה שלי בחנות שכולה אני וליצור יחד מימד נוסף, המחבר בין הנשים מאחורי המסך ואל רצפת המכירה. מודה ושמחה על הדרך המשותפת עם קניוני בילו סנטר אוטלט ויודעת שזו רק תחילת הדרך."

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה