עמוד הבית » קניית מוצרי קוסמטיקה בקליק אחד

קניית מוצרי קוסמטיקה בקליק אחד

תר מכירות און ליין בינלאומי בשלוש שפות Reborn.co.il,צילום: יחצ
REBORN מותג ישראלי חדש, המתמחה במוצרי טיפוח, קוסמטיקה ושיער, משיק אתר מכירות און ליין, בו יימכרו מנעד רחב של מוצרים המכילים פורמולות ייחודיות שפותחו במשך 6 שנים עבור הצרכן.

החדירה לשוק הישראלי התחיל בשלב הראשון שלוש סדרות עיקריות ולאחר מכן, מוצרי פדיקור מניקור.

 סדרות באתר המוצעות לצרכן: 

סדרת דגל לטיפוח השיער הכוללת שמפו לחותי המבוסס שמן אגוזי לוז עשיר בוויטמינים, המזין את השיער ולוכד את הלחות לאורך זמן, קרם להזנה ועיצוב השיער המונע פריזיות ומכיל חמאת קופואסו ברזילאית ושמן אגוזים. כמו כן, קרם הזנה ועיצוב ייעודי לשיער מתולתל, מסכת הזנה אינטנסיבית לתיקון שיער יבש ופגום, שמן קיק לחיזוק שורש השיער (הניתן לשימוש גם על הריסים והגבות) וסרום לריכוך והענקת ברק. כל מוצרי הסדרה (למעט שמפו טיפולי), נטולי מלחים ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה. טווח מחירי מוצרי השיער: 39-129 שקלים.

סדרת מוצרי טיפוח ללא מלחים לטיפוח השיער מבית המותג Reborn, צילום: Gurfinkel design

סדרת טיפוח פנים הכוללת שלושה מוצרים, סרום בוסטר, מרוכז, מזין ומלחח, עשיר במינרלים חיוניים, חומצות היאלורוניות, תמצית קומבוצ'ה, תמצית אצות ספירולינה ושמני אומגה, הממצק, ממריץ ומחליק את עור הפנים. קרם לחות יומי, העשיר בתמצית קומבוצ'ה, ויטמין E, חמאת שיאה וחומצה היאלרונית וקרם לילה המאזן את העור, מעשיר ומשפר את איכותו ומתקן את נזקי היום. טווח מחירי המוצרים: 249-299 שקלים.

סדרת מוצרי טיפוח הפנים מבית המותג Reborn, צילום: Gurfinkel design

סדרה לטיפוח הגוף הכוללת קרם גוף עשיר, קרם ידיים וקרם רגליים. כולם במרקם קליל הנספג במהירות ומכילים שילוב של רכיבים בוטניים איכותיים רבים, בניהם תה ירוק מאצ'ה, חמאת קקאו, ותמצית קומבוצ'ה, המשפרים את אלסטיות העור, מזינים אותו בלחות, מגנים על נידוף לחות טבעי, מעודדים התחדשות תאית, מפחיתים נזקי קרינה וזיהום סביבתי ועוד. טווח מחירי המוצרים: 79-99 שקלים.

סדרת מוצרי טיפוח הגוף מבית המותג Reborn, צילום: Gurfinkel design

התכשירים בעלי פורמולות יחודיות ההופכות אותן למתאימים לשימוש בקרב נשים וגברים כאחד. כולם מוצעים בחנות האון ליין של המותג לרכישה כבודדים, וכן בקיטים המשלבים מספר מוצרים במארז, בניהם מארז טיפוח הגוף, מארז טיפוח יומי, מארז לשיער מתולתל ונוספים. טווח מחירי המארזים: 149-399 ₪.

מוצרי פדיקור מניקור מוצרים בעלי רכיבים טבעיים לטיפוח הציפורניים ושמירה עליהן. טווח המחירים: 59.00-229.00 ש"ח

צילום: נעמה משיח כהן

REBORN– להשיג באתר המותג www.REBORN.co.il

נסיינית המערכת: ניכנסתי לאתר, שוטטתי בקלילות, הקטגוריות לבחירה נמצאות במעלה הדף, הקלקתי על הקטגוריה שמעניינת אותי, מניקור &פדיקור , קראתי על המוצרים, הוספתי לסל לרכישה אישרתי את כמות המוצרים שבחרתי, עברתי לקנייה בטוחה, כתובת וזהו.תם ונשלם הקניה. אני רוצה לציין, את הרכישה עשיתי בשעה 22.00 בערב ולמחרת בשעה 10.00 המוצרים הגיעו באריזה יוקרתית עם שליח מסביר פנים והאמת זה היה מהיר קצת הייתי בהלם מהמהירות . תכל'ס: אתר מכירות נוח לגלישה ולרכישה ידידותי נוח וקל לתפעול. תהנו מהרכישה.