עמוד הבית » הפריחה האביבית יפה מתמיד בחורף

הפריחה האביבית יפה מתמיד בחורף

קולקציית דיזיינר גילד _להשיג בעילית הלבשה לבית צילום Designers Guild studio
מייחלים לשובו המהיר של הקיץ או מתענגים על כל רגע חורפי וגשום, כך או כך, ליופייה של הפריחה האביבית אי אפשר להישאר אדיש

את האהבה לעונה הצבעונית ואת הכמיהה לשמר אותה לכל אורך השנה, הצליחה כוהנת הטקסטיל הגדולה, טרישה גילד, לתרגם לחלל הבית כמו שלא עשה אף אחד מקודמיה, וליצור את אחת הקולקציות הכי ייחודיות שתראו בעונה הקרובה. קולקציית סתיו-חורף של Designers Guild  תגרום לנו להתעורר כל בוקר מחדש לפריחה ולבלוב אביבי.

"Le Poème de Fleurs"  , שיר הפרחים (בצרפתית), היא מכלול של מספר סדרות חיפויי קיר אשר הופכות את החלל כולו ליצירת אומנות שלמה.  מחד, היא מוקדשת כולה לפרחוניות צבעונית ומאידך היא ורסטילית ושמה דגש על פרטים קטנים שיוצרים אין סוף אפשרויות עיצוביות-

הקולקציה הזו מעניקה פתרון עיצובי לכל חלל עדכני.

התבססות מלאה על יופיו של זן אחד, כמו ורדים או פרח הדליה או הצגת שדות רווים בצמחייה מגוונת, שימוש בצבעי מים עדינים אל מול גוונים בוהקים והדפסים דינמיים, נוף סתווי של שלכת אירופאית וטעימות  מהמזרח הרחוק של הסאקורה (פריחת עץ הדובדבן היפני). , כל זאת בשילוב ציורים ריאליסטיים של ציפורי שיר, בקתות עץ, סוסי פרא והרים ירוקים- אלו רק דוגמאות בודדות של האלמנטים הייחודים שמכוננים את הקולקציה הזו.

הדובדבן שבקצפת, הוא שלצד כל האביביות הזו, הצליחה גילד לא לזנוח לרגע גם את המאפיינים החורפיים ויצרה שילוב עונתי מושלם – ממש בתוך הסלון וחדרי השינה שלנו.  על ידי בחירה בגוונים זהבהבים, אפורים, סגולים עמוקים וכחולים או שימוש בבדי קטיפה יוקרתיים-  היא מצליחה ליצור ריגוש רב עונתי בתוך הבתים שלנו, ולהזכיר לנו בכל רגע  שכשהפרחים שרים, הבית שלנו שר יחד אתם.

             

                                                                                                                  

 להשיג בעילית הלבשה לבית

הרצל 37, תל אביב 03-5181542 ובאתר החברה:http://elitehome.co.il