עמוד הבית » הצגה – המון מה להפסיד

הצגה – המון מה להפסיד

המון מה להפסיד, צילום: דן יהודה
האם סוף העולם הגיע ? הקורונה היא חלק מזימתי להכחיד את האנושות? תאטרון אינקובטור מעלה מחזמר תיאטרלי על סוף העולם לכל אחד מהחברים יש לו מה להפסיד.

הסצנה הראשונה נפתחת בשיר ששר צצי דובדבני מנטור מצליח ומפורסם לשעבר מערוץ הילדים, שר בליווי להקה מנגנת בצורה הומוריסטית. גלד גיבור ההצגה המכור להרצאות מוטיבציה מעריץ את דובדבני בכל מעודו ומספח לעצמו את הלמידה מהמנטור. נאס"א מודיעים בחדשות שמסיבות שאינן ברורות השמש מתחילה להתנפח ונותר ליקום לחיות רק 12 שעות בלבד.

צילום: דן יהודה

גלד מסרב לקבל את הבשורה המרה, הוא יוצא למסע להצלת העולם ומאמין בכל ליבו שהמנטור בעל יכולת להציל את המצב הוא מגיע לבית אימו עם חברו הטוב ביותר  צצי ומנסים לתת פתרון עולמי לבשורה. גלד לא עוזב את אימו לרגע, כאשר אימו מפנקת אותו בעוגיות ילדות ובאהבה אימאית. בעוד שמרבית האנושות עוסקת במלחמות, הגשמה עצמית,ייאוש, אהבה בין בני זוג, אלימות.

שותפו לדירה מתחיל להבין שעוד מעט החיים על היקום לא יתקיימו ומתחיל להבין את משמעות המונח אהבה בהיבט האישי ובהיבט אימאי בשלב הבנתו הוא רחוק מבת זוגתו אשר מעולם לא אמר לה שהוא אוהב אותה.

צילום: דן יהודה

מנגד צצי מתחיל להבין ולהפנים שהוא לא מוצלח פוטר מערוץ הילדים, ומרגיש שאין לו קיום בעולם ומנסה לסיים את חייו , גלד מעביר לו את המסר כמה הוא חשוב ובעל השראה והוא חברו הטוב.

צילום: דן יהודה

הצגה טיאטרלית, הומוריסטית ונשאלת השאלה האם ההצגה למרות שאינה נכתבה בקורונה האם אנו נמצאים לפני הכחדה אנושית במגפת הקורונה, חוסר שליטה במגפה, אנשים מיואשים האם זה קרב ובא ? אולי לכם תהיה תשובה.

המחזה נכתב ובויים ע"י יונתן בלומנפלד

להזמנת כרטיסים:באתר: https://www.incubator.org.il/hamon

הוספת תגובה

הוספת תגובה