עמוד הבית » "הקוקטייל של המדינה"-תחרות הקוקטיילים העממית

"הקוקטייל של המדינה"-תחרות הקוקטיילים העממית

שבוע הקוקטיילים, קרדיט ליאל זנד
שבוע הקוקטיילים של תל אביב יכריז לראשונה על "הקוקטייל של המדינה" תחרות עממית פתוחה לציבור הרחב להכנת הקוקטייל הטוב בישראל. עוד צפויים באירוע הקוקטיילים הגדול בישראל: סדנאות, הרצאות, תחרויות ואורחים מרחבי העולם למשל: בר פופ אפ- הסוויזל לאונג' של סנט ג'יימס על גג מלון בראון, ספארי ג'ין טוניק של בומביי, טאקו טיוסדיי של אלטוס ועוד.

"שבוע הקוקטיילים של תל אביב" חוזר בפעם ה-2 ויהפוך גם השנה את תל-אביב לזירת קוקטיילים ענקית, במהלכה עשרות מהברים והמסעדות הטובים ביותר, יגישו קוקטיילים במגוון סגנונות וטעמים במחיר משתלם ונגיש. כחלק מהחגיגה, יוקמו ברחבי העיר ברי פופ-אפ המשלבים קוקטיילים בדרכים יצירתיות ולא קונבנציונליות. לצד הפעילויות לקהל הרחב, יציע המיזם תכני העשרה מרתקים בתחום האלכוהול והקוקטיילים לחובבי קוקטיילים מתחילים, מושבעים ולקהל מקצועי- תחרויות בינלאומיות הרצאות וסדנאות שונות.

בפעם הראשונה בישראל, ישיק שבוע הקוקטיילים את "הקוקטייל של המדינה"  תחרות ארצית, עממית להכנת הקוקטייל הטוב במדינה של שבוע הקוקטיילים בשיתוף בית הספר לברמנים, זמן אמיתי. תחרות הקוקטייל של המדינה תהיה פתוחה עבור כל מי שקנה כרטיס לשבוע הקוקטיילים ונרשם באתר הפסטיבל. התחרות אשר תתקיים בסוף חודש יולי, תהיה פתוחה לכל מי שלא עובד או עבד בבר קוקטיילים בחייו.

המתמודדים יוכלו להגיע באחד מימי הפסטיבל למתחם התחרות בזמן אמיתי, להציג את הקוקטייל שיתבסס על מותגים וחומרי גלם שונים למדריך ולקבל יעוץ והדרכה לקראת התחרות עצמה בחודש יולי. צוות שופטים ינקדו את הקוקטיילים ובסופו של דבר יבחר הקוקטייל המנצח. הזוכים יזכו בפרסים (טיסה לחו"ל) ותהילת עולם.

בין עשרות הברים שישתתפו בשבוע הקוקטיילים: אימפריאל, הונולולו, 223, ג'אספר ג'ונס, לייבררי בר (הבר של מלון נורמן), דאבל סטנדרט, בושוויק, וודו, ספייס האוס, קונסייארז', טי האוס, ורנדה, L28 וברים נוספים מהטובים בעיר. כל בר יגיש קוקטייל שנוצר במיוחד עבור השבוע הצבעוני ובנוסף יארחו הברים מיקסולוגים מובילים מרחבי העולם ואירועים שונים.

ההשתתפות בשבוע הקוקטיילים תתאפשר באמצעות כרטיס דיגיטלי מיוחד בעלות 50 ₪ בלבד, המקנה כמות בלתי מוגבלת של קוקטיילי דגל בברים הטובים בעיר במחיר קבוע של 25 ₪ בלבד לקוקטייל. כמו כן, יאפשר הכרטיס הדיגיטלי כניסה לאטרקציות הרבות ולאירועים ברחבי העיר – ללא תשלום נוסף.

שבוע הקוקטיילים מתקיים מזה מספר שנים בערים מרכזיות בעולם: לונדון, פריז, אמסטרדם, ניו יורק ועוד. בתל אביב מופק הפסטיבל על ידי זוג יזמים מתחום האלכוהול וחיי הלילה, עומר גזית-שלו ואלחנדרו ספדייה בעלי חברת "DrinkTLV", לדבריהם: "לאחר שבשנה שעברה שוקשקו ונמזגו עשרות אלפי קוקטיילים באירוע הראשון מסוגו בישראל, שבוע הקוקטיילים חוזר השנה ובגדול, עם יותר ברים, יותר פעילויות, ממשק דיגיטלי חדש שיחליף את שיטת הצמידים ועושר של טעמים וחוויות חדשות. במהלך השנה נפתחו מעל 10 ברי קוקטיילים חדשים בעיר, ויחד עם הברים הוותיקים הם הופכים את העיר שלנו לבירת הקוקטיילים של ישראל ואחת מבירות הקוקטיילים המסעירות בעולם"

בין התכנים המיוחדים שכבר ניתן לחשוף:

משמרת אורח- רוזי מיטשל ב- Library Bar במלון נורמן- 24 & 25 ביוני החל מ- 19:00

המיקסולוגית  רוזי מיטשל, מבר הקוקטיילים Three Sheets בלונדון המדורג במקום ה-29 ברשימת 50 הברים הטובים בעולם, תגיע להתארח ליומיים ב-Library Bar שבמלון נורמן. בשנה שעברה, זכתה מיטשל במקום הראשון בתחרות הברמנים העולמית של מותג הויסקי קומפס בוקס, ולקראת ההשתלטות שלה על בר הספרייה במלון נורמן, רקחה תפריט קוקטיילים שלם על טהרת הוויסקי של קומפס בוקס, שימזג כולו במחיר של 25 ₪ לקוקטייל לאורחי שבוע הקוקטיילים.

במקביל, יתחרו עשרה ברמנים ישראלים על הזכות לייצג את ישראל בגמר העולמי של תחרות קומפס בוקס. במהלך הגמר הישראלי, על הברמנים לרקוח קוקטיילים קלאסיים על בסיס מוצרי קומפס בוקס, כמו גם לשחזר בלנד ויסקי שנוצר במיוחד לתחרות על-ידי מיסד החברה, ג'ון גלייזר.

בר פופ אפ – הסוויזל לאונג' על גג מלון בראון-כל השבוע, מ-18:00

במהלך שבוע הקוקטיילים, יוקם בר חדש על הגג של מלון בראון ברחוב קלישר – The Swizzle Lounge. בבר, שפותח על-ידי בן חסון, יוגשו קוקטיילי טיקי קלאסיים ומודרניים שיבוססו על מותג הרום ממרטיניק – סנט ג'יימס, ויתארחו מיטב הברמנים מגמר תחרות סנט ג'יימס בישראל. בבר יוגשו קוקטיילים שנרקחו במיוחד וביניהם טוויסט על מאי-טאי עם סנט ג'יימס מתובל בלמון-גראס, תותי עץ, רוזטת צנוברים ולימונצ'לו ביתי מאצבעות בודהה, לצד מנות דוגמת:

טרטר דג ים, פאף קינואה, טוויל לימון מיובש, זרעי עגבניות ואבקת בטטה ברוטב על בסיס ווצ׳סטר עם טבסקו וליים; קנולי קולורבי, ממולא בבשר שייטל ובורגול, קרם אבוקדו פרש עם יוזו ושאטה, ציר רימונים וכמהין לבנות; כריך קרואסון, בשר

מפורק (מח עצם, זנב שור, שפונדרה ובשר צוואר בבישול ארוך) ברוטב ברביקיו ואננס עם עלי רוקט וחריף מעושן.

בר טייקאובר – אבלפורת'ס בלה אוטרה, 29/06 מ-18:00

ביום האחרון של שבוע הקוקטיילים, ישתלט צוות הבר של El Copitas מסנט פטרסבורג, שנמצא ברשימת 50 הברים הטובים בעולם, על הבר של לה אוטרה, לערב שכולו קוקטיילי רום וג'ין. במסגרת הערב, ימזגו כל הקוקטיילים בחינם למחזיקי כרטיס "תעשייה" (!). כל הקוקטיילים שימזגו במהלך הערב יבוססו על מותג הבוטיק Ableforth’s, שיושק בישראל לראשונה בערב זה, ועדיין לא זמין לרכישה בישראל.

 

טקילה אלטוס וטפאצ'ולה-TACO TUESDAY – 25/06 החל מ-12:00

המסורת המקסיקנית של חגיגת טאקו וטקילה נוחתת הישר לשבוע הקוקטיילים ביום מיוחד של טאקוס ומרגריטות קפואות על בסיס טקילה אלטוס במסעדת טפאצ'ולה.

במסגרת היום המיוחד משתתפי שבוע הקוקטיילים ייהנו ממרגריטת טפאצ'ולה אדומה על בסיס טקילה אלטוס + טאקו ברבקואה או טאקו פויו טינגה ב-49 ₪!

ספארי ג'ין טוניק של בומביי – 23 או 25 ביוני

סיור חווייתי העובר בין כמה מברי הקוקטיילים המובילים בתל אביב ומעניק למשתתפים בו היכרות מעמיקה עם המשקה הקלאסי ג'ין וטוניק.

בסיור יוגשו קוקטיילים על בסיס ג'ין בומביי, ג'ין וטוניקים שונים ועוד.

מחיר הסיור: 45 ₪

מסיבת שקיעה – ב-ורנדה עם אמארו מונטנגרו – 25/06 החל מ18:30

על הבר המשקיף לחוף התל אביבי, ורנדה, מסיבת שקיעה באווירה איטלקית לרגל שבוע הקוקטיילים.

מותג האפרטיף המוביל באיטליה, אמארו מונטנגרו, משתלט על בר החוף 'ורדנה' שבמלון שרתון תל אביב.

עם תפריט קוקטילים איטלקיים, מנות ממטבח השף ומוזיקה של הדיג'יי שון דורון.

 

שבוע הקוקטיילים, קרדיט ליאל זנד

שבוע הקוקטיילים של תל אביב TLVCW19 23-29/6 ברחבי תל אביב וברים נבחרים ברחבי ישראל.מחיר כרטיס- 50 ₪ למכירה: http://tlvcw.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה