עמוד הבית » "הרמיטאז" תרבות אלכוהול ברמה אירופאית

"הרמיטאז" תרבות אלכוהול ברמה אירופאית

צילום: נעמה משיח כהן
ביום שישי הושק באזור התעשייה ראשל"צ סניף העשירי של רשת המשקאות האלכוהוליים "הורמיטאז". רשת שנוסדה בשנת 2011 המביאה לשוק את תרבות האלכוהול בסגנון אירופאי ויקרה לצרכנים בישראל.

זו לא עוד חנות של האלכוהול, זו חוויה מסחררת של טעמים, ניחוחות, גבינות עם המון יוקרתיות בנגיעות קורטוב של גלאם. ראו הוזהרתם אירופה זה כאן. החנות הדגל  של הרשת משתרעת כעד – 1000 מטר בעיצוב יוקרתי אוונגרדי, אלפי בקבוקי אלכוהול מכל העולם ניצבים על המדפים כמו מוזאון בינלאומי. הקונספט של החנות המקצועית להביא חשיפה לאוהבי אלכוהול וכמובן להנגיש לאותה אוכלוסייה שאינם חשופה ולהנות ממגוון מבצעים שמשתנים ולצורך תרבות שתיה אירופאית.

בכניסה לחנות תוכלו להנות ממעדניית גבינות " באשיר". יבואנית מעל 1,000 גבינות מכל העולם מצרפת, אנגליה, ספרד נורבגיה, חמאות גבינות כחולות ורכות לצד חמוצים ייחודיים. (22 סניפים בישראל).

צילום: נעמה משיח כהן

יינות מכל העולם

באזור היין של החנות, תמצאו יינות מכל העולם מלמעלה ועד התקרה. כפי שכולנו יודעים הקורונה גרמה לאוהבי היין ולאכאלו שטרם נחשפו לקבל מקום מכובד על המדף ובעל משמעות. החיבור של אנשים ליין הינו חיבור פרה היסטורי מרבית התרבויות בעולם שותים יין. ניתן לטעום יינות מתוך מכונת יין לפי כמות מזיגה 30/60/90 המוזג מכניס כרטיס מגנטי ויש באפשרותך לטעום מן הבקבוק שבחרת.

צילום: נעמה משיח כהן

היינות במכונה מוחלפים אחת לשבועיים, בלון הפחמן משמר את היינות בכדי למנוי כניסת חמצן ואורך של חיי המדף של הבקבוק נשמר. כרם זמורה אחד מיינות הבית של הרשת. השימוש במכונה נועד לחשיפה מול הצרכנים אשר רוצים לרכוש יין המתאים לחך האישי שלהם, או לחלופין לרכוש יין כמתנה לבדוק האם הוא עונה לצרכים והאם התמורה בעבור היין הוא גבוה או נמוך.

צילום: נעמה משיח כהן

חדר סיגרים

ליד אזור היינות המופלאים שוכן חדר מקצועי סגור חדר סיגרים יוקרתיים, החדר ממוזג השומר על טריות הסגרים, ניתן לרכוש כבודדים, מארז כל אחד לפי צרכיו ,אירוע קוקטייל, מפגש עסקי, מסיבה וכו.. בחנות הסגרים מלווה מוכר מקצועי המכיר ומיומן בתחום.

צילום: נעמה משיח כהן

חדר בירה

אם מדברים על אלכוהול אז לא לדאוג! דאגו לאוהבי הבירות חדר ייעודי לבירות חדר מקורר של בירות איכותיות במנעד רחב בקבוקים מזכוכית , פחיות מכל העולם.

צילום: נעמה משיח כהן

סדנאות מקצועיות בהורמיטאז 

במעלה החנות מתקיימים בחדר ייחודי שולחן אבירים ארוך  סדנאות אינטימיות ( כ- 18 איש ) סדנאות יין, וויסקי וברנדי הכולל כיבוד והנחות ייחודיים לנרשמי הסדנאות באותו יום. בעתיד יהיו סדנאות יין לנשים.

בנוסף, החנות קיים מוצרים נלווים כגון : קראף ווסקי,  מגוון כוסות יין, כוסות בירה, כוסות וויסקי, שמפניירה מינירוסטה וכל מגוון המוצרים להכנת קוקטיילים.

בין האורחים שהגיעו ננסי ברנדס, מיכל אמדורסקי, שרון מזור ועוד..

מיכל אמדורסקי צילום: אור גפן
ננסי ברנדס, צילום: אור גפן

אתם בטח שואלים האם התרשמתי,, אכן כן, חיכיתי שהרשת תגיע למרכז ונוכל להנות ממרכולה. רשמו ביומנים, בנובמבר מסיבה של הרשת 3 ימים .. חכו למבצעים המטורפים.

הורמטא'ז

ילדי טהרן 11 ראשון לציון

הוספת תגובה

הוספת תגובה