עמוד הבית » הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה עם עמותת "אור למשפחות"

הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה עם עמותת "אור למשפחות"

אירוע תורמים 2021 דדי פרלמוטר נשיא אינטל העולמית לשעבר, עירית אורן גונדרס,קובי סידי איש עסקים מספרד, צורי דבוש יור קליל צילום: איציק בירן

אמש נערך במלון דן אכדיה בהרצליה עם עמותת "אור למשפחות" בראשות עירית אורן גונדרס (gunders), התומכת במשפחות השכול בישראל, בה חברים אלפי הורים שכולים, ציינה את השנה החדשה באירוע מרגש עד דמעות במעמד יו"ר אגודת הידידים משה אדרי ואורחת הכבוד ליהיא לפיד שאמרה בהתרגשות : "אמן שעירית לא תצטרך להרים טלפון לאף משפחה יותר."

משה ופנינה אדרי, ליהיא לפיד ,עירית אורן גונדרס צילום: איציק בירן

האירוע נפתח בשירת חבורת הזמר המורכבת מהורים שכולים ובניצוחו של קובי אושרת, בנוכחות משפחות: מורנו, ביבי, רוזנטל. הזמרת אילנית העניקה רגע של אופטימיות בשירה במיוחד לאחר שריקי מור שאיבדה את בנה אבי, עלתה לבמה עם הבן יאיר שנולד בתמיכת העמותה והשנה עלה לכיתה א'. בנוסף קיבלה מענק, שימרית יוליס ללידת התינוק מתניה שמעון שנולד אף הוא בתמיכת העמותה.

הדר רוזנטל אחיו של סמר נועם רוזנטל שנפל בצוק איתן צילום: איציק בירן

סך הכל, נולדו בעמותה עד כה 22 ילדים במסגרת פרוייקט אור לחיים חדשים. כל תורמי העמותה מבכירי המשק בישראל : צורי דבוש, אלעד שטוקמן, האלוף עוזי דיין, קובי סידי, עמית טסלר ועוד ציינו כי הם בהחלט חלק מהמשפחה ולכבוד הוא להם לטעת אור בלבבות ראויים.

משה אדרי ,הזוג יוליס,ליהיא לפיד, עירית אורן גונדרס צילום: איציק בירן

הוספת תגובה

הוספת תגובה