עמוד הבית » השמלות שיעשו לך טוב בקיץ הקרוב

השמלות שיעשו לך טוב בקיץ הקרוב

צילום:FREEPIK
הקיץ הישראלי כבר כאן ואיתו חוזרות לפרונט התצוגה בחנויות השמלות. בין אם מדובר בשמלה קצרה ויום יומית או שמלת ערב יוקרתית יותר, מדובר בפריט הלבוש הנשי, המחמיא והנוח ביותר לימות הקיץ החמים והלחים במחוזותינו.

בדומה למכנסי הג'ינס, גם עם שמלות, לכל אחת והגזרה שלה, האורך המועדף עליה וסוגי השמלות שנראה כי נתפרו ונוצרו במיוחד בשבילה. ככלל, על מנת שדגם שמלה מסוים יחמיא גם לגוף שלך נדרשת התאמה בכמה אלמנטים בולטים בדגש על אורך השמלה, היקף החזה והיקף המותן. התאמה של אלו יבטיחו חוויה של שמלה נעימה ומחמיאה לגוף, ומכאן נותר לבחור את הבד ואת הצבע המועדף. במטרה לעשות קצת סדר בדברים ובארון, הנה כמה סוגי שמלות שיעשו לך נעים וטוב בקיץ הקרוב:

  • שמלות סטרפלס – שמלת סטרפלס היא שמלה שמדגישה את הכתפיים ואזור החזה ומעוצבת למעשה ללא כתפיות או שרוולים כאשר התמיכה בחלק העליון מגיעה ממעטפת יציבה של החזה, מה שאומר שמלה הדוקה באזור זה. באופן כללי, שמלות סטרפלס יכולות להגיע במגוון דגמים אולם האורך המומלץ והמחמיא בקיץ הישראלי הוא בין מיני למקסי. שמלות אלו מתאימות לבעלות חזה קטן / בינוני, מבנה גוף רזה ולרוב מגיעות בגזרת שעון חול.
  • שמלות שיפון – שמלות השיפון הן שמלות דקיקות יותר, מרביתן במראה שקוף ומיועדות לבוא מעל בגד כהופעה משלימה. בקטלוגים האחרונים ניתן לראות בעיקר שמלות שיפון בהירות, לבנות, צהבהבות ובצבעי אפרסק, קצרות ורחבות, המתאימות כשמלות חוף מעל בגד הים, כשמלות בילוי ויום יום מעל גופיה או סטרפלס, בעיצוב צעיר ומרענן.
  • שמלות מעטפת – שמלות המעטפת מתוכננות ונתפרות בקפידה, כוללות לעתים יותר משכבת בד אחת, נצמדות לגוף בחלקו העליון ומשוחררות בחלק התחתון. ניתן למצוא כיום גם מבחר שמלות מעטפת צנועות יותר שכן אלו מאפשרות התאמה וסינרגיה בין הרצון למראה נשי ומחמיא, ליכולת להצניע על פי בחירה. שמלות אלו יוצרות מודולריות ומאפשרות קביעה של אורך ועומק המחשוף, באמצעות שליטה במיקום הקשירה ולרוב גם שילוב של חגורת בד תואמת.
  • שמלות שסע – שמלות ארוכות יותר שמגיעות לרוב בעיצוב יוקרתי כשמלות ערב ולמרות המעטפת המלאה שהן מעניקות, הן יכללו גם שסע המתחיל בקו הירכיים וירד כלפי מטה. שמלות השסע מעניקות הצצה אל הרגליים, גם לאלה שאינן מעוניינות בשמלת מיני קצרה במראה קליל, ולמעשה משלבות בין חשיפה מבוקרת ואלגנטיות. שמלות שסע מתאימות לנשים גבוהות, עם או ללא סיוע של נעלי עקב, וכמובן בעלות רגליים ארוכות ומרשימות.
  • וגם השמלות המודפסות – שמלות מודפסות יוצרות קו עיצוב צעיר יום-יומי וכוללות מגוון סוגי עיצובים וצבעים, טקסטורות והדפסות קיציות שונות. שמלות אלו מגיעות לרוב באורך מיני או מקסי עד הברך, מתאימות גם כשמלות חוף, שמלות לעבודה או לבילוי קליל ולא רשמי. כחלק מן המראה הנוח שלהן השמלות המודפסות נתפרות מבדים קלילים דוגמת כותנה או פשתן, בצבעים חיים ובעיצובים קיציים שתמיד משדרים אנרגיות טובות ומשוחררות.