עמוד הבית » חגיגת השקדיות בחבל יתיר

חגיגת השקדיות בחבל יתיר

חגיגת שקדיות. צילום הלל פלג
פריחת עץ השקד מרשימה הרבה יותר כשמדובר לא בעץ אחד אלא במעל אלף דונמים הנצבעים בלבן. בשעות הבוקר של יום שישי, ה-21 בפברואר, מטע השקדים שליד יער יתיר יתמלא במחצלות, משפחות, חצובות ומצלמות. פריחת השקד נמצאת בשיאה והמטע הענק הופך לרקע המושלם לרגע חורפי ושמח בתמונה משפחתית שנשארת למזכרת.

פריחת עץ השקד מרשימה הרבה יותר כשמדובר לא בעץ אחד אלא במעל אלף דונמים הנצבעים בלבן. בשעות הבוקר של יום שני, ה-2 למרץ, מטע השקדים שליד יער יתיר יתמלא במחצלות, משפחות, חצובות ומצלמות. פריחת השקד נמצאת בשיאה והמטע הענק הופך לרקע המושלם לרגע חורפי ושמח בתמונה משפחתית שנשארת למזכרת.

קיומו של המטע היה ידוע עד כה ליודעי דבר בלבד, שהיו מגיעים לצלם תמונות טבע, לצלם זוגות ביום חתונתם ולתפוס את כל היופי הזה בעדשת המצלמה.

תיירות חבל יתיר הרימה את הכפפה (הלבנה) והיא מקיימת הפנינג פתוח לקהל הרחב במטע השקדים שבו אפשר לקיים פיקניק משפחתי, לקבל תמונות משפחתיות על מגנטים למזכרת, ליצור בשקדים (אכילים!), להיכנס אל המטע ולשמוע הדרכה על פריחת השקד ועל החקלאות באזור, ללמוד לשזור פרחים ולהכין זרים.

המטיילים יוכלו גם להשתתף בהגרלה נושאת פרסים: טיול ג'יפים משפחתי, מארז כל-טוב מתוצרת האזור וכרטיסי כניסה לאטרקציות משפחתיות. במקום יפעל שוק איכרים עם נשנושים, פירות וירקות, תוצרת מקומית וטרייה.

 

יום הבחירות, יום שני ו' באדר 02/03/2020020, 09:00-14:00

מחיר: 30 ש"ח לאדם | 25 ש"ח בהרשמה מראש (תשלום מגיל 3)

הפעילות בהרשמה מראש באתר  www.goyatir.co.il  מוקד תיירות חבל יתיר  1599-57-57-58

איך מגיעים? חפשו ב-waze 'שקדיות חבל יתיר'

במקרה של מזג אוויר גשום האירוע יתבטל. עקבו אחר הפרסומים