עמוד הבית » חדשים בקולנוע: אמונייט, קרודים 2, דרך הקרח

חדשים בקולנוע: אמונייט, קרודים 2, דרך הקרח

צילום באדיבות פורום פילם

אמונייט 

בשנות השמונים של המאה ה-19, חוקרת המאובנים המוערכת מרי אנינג עובדת בגפה בקו החוף התובעני והפראי לים רגיס בדרום אנגליה. ימי התהילה המחקרית שלה מאחוריה; כעת היא אוספת מאובנים נפוצים ומוכרת אותם לתיירים עשירים כדי לכלכל את עצמה ואת אמה האלמנה אשר בריאותה מתדרדרת.

כאשר אחד מן התיירים הללו, רודריק מורצ'ינסון, מגיע ללים כנקודת העצירה הראשונה במסעו סביב אירופה, הוא מפקיד בידי מרי את הטיפול באשתו הצעירה שארלוט אשר מתאוששת מטראומה אישית. מרי, שחייה הם מאבק מתמיד בקו העוני, אינה יכולה להרשות לעצמה לסרב להצעתו, אך במקביל היא עודנה מלאת תשוקה לעבודתה, מה שמוביל לוויכוחים עם האורחת הבלתי רצויה שלה.

צילום באדיבות פורום פילם

הן שתי נשים מעולמות שונים בתכלית. אך על אף הפער האישיותי כמו גם ההבדל במעמדן החברתי, מרי ושארלוט תגלנה שבכל אחת מהן יש מה שהשנייה מחפשת: ההבנה שהן לא לבד. זו נקודת הפתיחה של רומן מלא תשוקה אשר יקרא תיגר על כל הנורמות החברתיות וישנה את חיי שתיהן בצורה בלתי הפיכה.

בימוי: פרנסיס לי

משחק: קייט וינסלט, סירשה רונן

הסרט מופץ על ידי פורום פילם ויצא לבתי הקולנוע ב-24.6.21

קרודים 2 עידן חדש

הקרודים צריכים מקום חדש לגור בו. המשפחה הפרהיסטורית, ששרדה אסון גלובאלי ובריחה ממפלצות, יוצאת לעולם בחיפוש אחר מקום בטוח יותר לקרוא לו בית. כאשר הם מגלים גן עדן עלי אדמות מוקף חומה טבעית העונה על כל צרכיהם, הם חושבים שכל הבעיות שלהם נפתרו… למעט דבר אחד. משפחה אחרת כבר גרה שם.

קרודים 2 העולם החדש און ליין באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

בימוי: ג'ואל קרפורד

אולפני דרימוורקס

נסיינית המערכת: סרט מאויר  עשוי ברמה גבוהה,  מתאים לכל המשפחה מובטח שהילדים יהיו מרותקים.

דרך הקרח

לאחר קריסת מכרה יהלומים בצפון קנדה, נהג סמי-טריילר הוותיק בדרכי הקרח נדרש להוביל משימת חילוץ בלתי אפשרית מעבר לאוקיינוס קפוא, כדי להציל חבורת כורים כלואה.

בעודם נאבקים בסופה אימתנית ובקרח המפשיר הם עתידים לגלות שהסכנה האמיתית, היא כזו שלא יכלו לצפות.

צילום באדיבות פורום פילם

בימוי: גונתן הנסלי

שחקנים : ליאם ניסן – מייק, לורנס פישבורן – גולדנרוד

הסרט מופץ ע"י פורום פילם ובבתי הקולנוע החל מה-1.7.21

נסיינית מערכת: מותחן פעולה סוחף, שעה וחצי מרתקות בקולנוע.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה