עמוד הבית » חופשה כשרה בחצי האי

חופשה כשרה בחצי האי

צילום: באדיבות גלאמטורס
אם אתם מחפשים חופשה קרובה לארץ, עם נופים ואטרקציות, מענה מבחינת הכשרות בצורה הכי טובה וכמובן המחירים הזולים אני ממליץ לכם על השירות של חברת גלאמטורס בסיני.
משהות של כמה ימים בשבוע שעבר עם תחילת החופש הגדול ובין הזמנים המתקרב אני יכול לספר שהלוקיישן מדויק- המלון נמצא בקרבה לעיר דהב על שלל החופים, האטרקציות, השווקים, בתי הקפה על המים והאווירה שיש לה להציע. חדרי המלון עצמו מרווחים ומרוהטים בסגנון אוריינטאלי (כך למשל חדר השירותים הגדול, הכיור המעוטר ורהיטים נוספים). יש אפשרות לחדר גן או כזה עם מרפסת גדולה. בחוץ יש כורסאות נוחות ואפשר להשקיף אל הים.
צילום: באדיבות גלאמטור
חוף הים נמצא ממש סמוך לבריכה ולמתחם כולו ויש בו שמשיות נוחות וכמובן מים מדהימים עם חול נקי. מדובר על 600 מטרים של חוף, חול ומיטות שיזוף. יש גם ספורט ימי כמו ספינה מזכוכית, בננה, סירות וגם חדר כושר עם נוף מטריף של הים. וכך, הקרבה של החוף לבריכה מזמינה אינטראקציה נעימה וכך אפשר פשוט לדלג ביניהם וזה מעולה למשפחות כמו שאכן עשו נופשים רבים. הבריכה ממוקמת במרכז המתחם עם צוות בידור והיא מחלוקת לרדודים ועמוקים.
צילום: באדיבות גלאמטורס
ועכשיו חשוב לדבר על החלק הכי חשוב בחופשה מבחינתי ושאותו גלאמטורס מציעה ועושה בצורה מדהימה: הקולינריה. כאנשים דתיים חשוב לנו מאוד שהמזון יהיה תחת השגחה וכמובן איכותי, מגוון וטעים. את כל אלו מצאתי בחדר האוכל שנמצא ממש על חוף הים במתחם מיוחד.
התפריט המצרי שונה ממה שמוכר לנו גם בטעם וגם באוכל עצמו. כך למשל הקפה הוא בטעם אחר ובארוחת הבוקר תוכלו למצוא פול. אני ממליץ לטעום ולחוות את האוכל הזה כדי להרגיש את המקום. בחדר האוכל הרגיל של המלון מוגשים המאכלים האלו רק בגרסתם הלא כשרה ולכן יש כאן הזדמנות לטעום דווקא אותם ולהרגיש את הטעם הנפלא בלי לוותר על הכשרות.
צילום: באדיבות גלאמטורס
התפריט מגוון- שפע של סלטים, דגים ואופציות של הכנה מתחלפות כמו פסטה, פנקייקים, פלאפל, חביתות ועוד. זה היתרון המובהק של החברה. שוחחתי עם המשגיח הצמוד ששוהה במלון ועם השוחט שהגיע במיוחד. בארוחות הבוקר המטבח משתמש בחלב נוכרי. מטבח המלון קיבל תעודת כשרות רשמית של הרב אורן דובדבני.
גם האטרקציות אליהם ניתן לצאת מהמלון מדהימות כמו למשל 3 pools (שלושת הבריכות בצבעים מרהיבים שיחסית קרובים למלון), הקניון האדום והקניון הצבוע, בלו הול + בלו לגון + ראס אבו גאלום (טיול של מספר שעות. לאתרים האלו מגיעים בטנדרים וספינה בשל המיקום. מדובר על אתר הצלילה הידוע וישנם גם את הרחפנים ששווה לראות עם המים התכולים בצבע טורקיז נפלא), טיול טרקטורונים, רכיבת סוסים בשקיעה, ערב בשארם אל שייח עם ביקור ב 3 אתרים ועוד.
צילום: באדיבות גלאמטורס
בכל אחד מהאתרים יש ייחודיות. אוהבי המים ימצאו אלמוגים שוניות ודגים מרהיבים; אוהבי העיר ימצאו שווקים, קניונים ואתרים מגניבים ואוהבי הטבע יחוו אותו בנוף המדברי באתרים מיוחדים. ישנו גם את פארק המים הגדול שמתאים לילדים ומבוגרים.
בחברה מספרים לנו כי "אנו עושים את כל המאמצים להפוך את שמירת דת לחלק מהחוויה של הנופש. אנו מציעים חדרי תפילה, בתי כנסת ומקומות אירוח מתאימים לשבת. האורחים יכולים להשתתף בתפילה יומית, לעסוק בלימוד תורה, ולהשתתף בטקסים דתיים משמעותיים. זה יוצר סביבה שבה הנופשים יכולים להתחבר לאמונתם, לחזק את הרוחניות שלהם וליהנות מחוויה יהודית סוחפת באמת.
צילום: באדיבות גלאמטורס
"הלכנו בכל הכוח על הקונספט של מלון כשר בסיני. אנו מחויבים לספק חווית נופש מושלמת מבלי לפגוע בצרכים הדתיים של הלקוחות שלנו. הלכנו עם זה רחוק עד כדי כך שכוח העבודה המקומי מקבל הכשרה מיוחדת כדי לתת מענה לצרכים הספציפיים של האורחים שלנו, תוך הבטחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אירוח ושירות", מסכמים בחברה.
מאת משה ניסנבוים