עמוד הבית » חיזוק מערכת החיסון וטיפול בבעיות ברכיים, עיפות וכאבי גב תחתון

חיזוק מערכת החיסון וטיפול בבעיות ברכיים, עיפות וכאבי גב תחתון

מנדלה כליות צילום: רועי שנער
מאת: נעמי גולדברג 'פרחי נעמי' – מסע עם פרחי בר א"י המהדהדים למרידיאנים

בכתבה הקודמת שיתפתי אתכם בתגלית הספירלה. בתמצות, הספירלה מתבוננת על מספר ממדים הקיימים בכל ערוץ אנרגטי, כשכל ממד מהדהד באופן אנרגטי קצת אחר ומשפיע על הגוף הפיזי, הרגשי, נפשי, תודעתי וכו'

לכל מרידיאן (ערוץ אנרגטי) תכונות משלו הנוגעות באיבר עצמו, בפן הרגשי, בטעמים, צבעים,ואם ניקח כדוגמה את מרידיאן הכליות, תחומי ההשפעה שלו שלו הם מערכת חיסון, מח העצם, מוח, הריון ופוריות, מפרקים (בעיקר ברכיים), פחדים, חרדות ושאר ירקות ודפוסים של קיפאון והימנעות. איזון ועוד..וכל השפע הזה, אלו הם התדרים הזורמים בערוץ הזה. מוזמנים ללמוד קצת את הפילוסופיה הסינית.

כשאני מתבוננת על הפרחים שמהדהדים עם מרידיאן זה, יש למעשה 6 פרחים שניתן גם לעבוד עם כולם בסינרגיה והשימוש בהם יאזן אותנו ויחזק את מערכת החיסון, ירגיע מצבי דלקתיות, יכול לעזור בפריון ובאיזון פנימי.

כל פרח מייצג ממד אחר בתוך מרידיאן הכליות. על השאלה כיצד זה קורה, מאד קשה לי לענות. אם אתם זקוקים להוכחה מדעית, אנו לא מתואמי תדר, ועדיף לעבור לכתבה הבאה. אם אתם מוכנים לחוות, את הלא ידוע, מוזמנים להישאר כאן.

ידע הפרחים המוגש לפניכם נאסף ביד אוהבת במהלך 25 שנים באמצעות תחושות גופי. וניסיתי אותו עם תלמידי ומטופלי הרבים במהלך השנים.

פשטותו היא אבן הנגף של הידע הזה. כי למעשה, יש לתת לפרחים להדהד. באמצעות החזקתם על הגוף, באמצעות הכנת מי פרחים או שמן פרחים ובהאזנה לחותם קולי

הפרחים של הכליות הינם:

פיגם מצוי – ידוע כצמח עוצמתי ש'מגרש שדים' מפתח הבית ושמן המופק ממנו עוזר לדלקות אוזניים, כאבי מפרקים ודלקתיות.

צלע השור הקטנה – פרח שמהדהד עם ההשפעה הקוסמית על המרידיאן. השפעה זו היא כמו שמש המכילה אינסוף אפשרויות ריפוי ואיזון. ותפקידו למעשה, לאזן בין כל הממדים של הכליות.

דבורנית כחלחלה – מהדהדת עם ממד הנשמה. השיעורים אותם אנו לומדים דרך מרידיאן הכליות: אומץ, התגברות על פחד, חיזוק כוח הרצון, איזון ועוד.

מעוג כרתי – מהדהד עם ממד ההשתקפות ויביא מזור לכאבים שונים: ברכיים, גב תחתון, אוזניים, טנטון, כאבי ברכיים, קור פנימי ועוד.

סחלב מצויר – מהדהד עם ממד הרגש בתוך מרידיאן הכליות ומרגיע פחדים וחרדות

לשישית הצבעים – פרח זה עובד על תודעת הכליות: תודעה של בחירה בין מחשבות שנובעות מפחד (לא אצליח/לא תצליח/אין סיכוי וכו') לתודעה של אומץ כוונה ומימוש.

הסינרגיה בינהם מאד עוצמתית ויש אפשרות גם לרכוש שמן פרחים לכליות באתר.

דוגמה להשפעת הפרחים
ציפי היא בת 75, פעילה חקלאית כל חייה וסובלת מאד מכאבים בברכיים, ומשחיקת סחוס במצב שהיא מועמדת לניתוח, ציפי התרגלה לכאב וצולעת לה בשקט…

קצת שוחחנו ושאלתי אם אפשר להכין לה שמן פרחים לברכיים. והכנתי שמן המורכב מכל הפרחים של מרידיאן הכליות

חשוב להדגיש – איני קוטפת פרחים, אלה יוצרת שמן מהעברת האנרגיה שלהם דרכי כערוץ פתוח אל השמן, או, למי שיש את ערכת פרחי נעמי, בהנחת קערית שמן על גבי הקלף המתאים.

ציפי החלה למרוח, אחרי כשעה שאלה בפתיעה האם יכול להיות שהיא מרגישה הטבה? אחרי ששה ימים באה במיוחד להודות לי כיוון שהיא הולכת ללא כאבים. וכבר רכשה את הבקבוק השני…

אתם מוזמנים להקשיב לחותם הקולי של פרחי הכליות מכאן.כולי תקווה שיש בכם לב פתוח למידע שמביאה כאן.

שאו ברכה

נעמי מוֹבִילָה אָנָשִים אֶל עוֹמֶק הָשֶקֶט. בקרו אותה ב www.maga-na.com

הוספת תגובה

הוספת תגובה