עמוד הבית » טיסה המשתלמת ביותר מתל אביב לדובאי

טיסה המשתלמת ביותר מתל אביב לדובאי

צילום באדיבות אתיופיאן איירליינס
אתיופיאן איירליינס חברת התעופה המובילה באפריקה תציע טיסות נוחות ביותר ובמחירים מיוחדים מתל אביב לדובאי באיחוד האמירויות

אתיופיאן מאפשרת לטוס מתל אביב לאדיס אבבה ומשם להתחבר לשתי הטיסות היומיות והסדירות של החברה לדובאי, הטיסות לדובאי מתבצעות במטוסי איירבס  A350חדישים של החברה.

הטיסות מתל אביב לדובאי יוצעו במחירים מיוחדים החל מתחילת ספטמבר הקרוב במחיר של החל מ-692 דולרים הלוך ושוב בשירות מלא כולל מזוודות ומיסים, ניתן להזמין כבר עכשיו אצל סוכני הנסיעות, אתר האינטרנט או האפליקציה הרשמית של החברה.

החברה מבצעת את הטיסות במסלול נוח, מהיר והנחשב בטוח (מעל ערב הסעודית), כמו כן, מציע קישור נעים בנמל התעופה החדיש והמרשים באדיס אבבה שעבר שיפוץ ושדרוג עצום לאחרונה.

החברה היתה בין הראשונות אשר הנהיגו ומקפידה בטיסותיה על נהלי היגיינה וניקיון ברמה הגבוהה ביותר כולל חיטוי המטוסים לפני ואחרי הטיסה, זאת במקביל לשירות מקצועי, אדיב ואסתטי.

בנוסף היא המציינת בימים אלה 74 שנים של פעילות ביצעה בתקופה האחרונה מאות טיסות קרגו עם ציוד רפואי לרחבי העולם כולל לישראל, זאת במקביל להפעלת טיסות חילוץ והמשך הפעלת הטיסות הסדירות ל/מ ישראל.

החברה השיקה בתחילת השנה מטוס דרימליינר חדש על שם העיר "תל אביב" ובכך הפכה לחברת התעופה הזרה הראשונה שעושה זאת, הינה בעלת צי מטוסים צעיר ומודרני עם גיל ממוצע של 5 שנים,

מטוסי החברה מציעים את חווית הטיסה הטובה והמתקדמת ביותר עם רמת שירות בסטנדרט גבוה ומצטיינת בו.

בילן ארפיין – מנהלת אזורית ישראל – אתיופיאן איירליינס: "אנחנו שמחים להציע לנוסעים הישראלים גם מסלול טיסה נוח ומשתלם ביותר לאיחוד האמירויות, זאת בנוסף לטיסות ליעדים רבים ברחבי העולם. לאתיופיאן איירליינס קשר חם וארוך שנים עם השוק הישראלי, הפעילות והנוכחות המתמשכת שלנו בארץ מוכיחה שוב את המחויבות שלנו לנוסעים הישראלים".

הוספת תגובה

הוספת תגובה