עמוד הבית » יובל שרף ועדי חבשוש נפגשו יחד על סט הצילומים

יובל שרף ועדי חבשוש נפגשו יחד על סט הצילומים

יובל שרף ועדי חבשוש צילום אסף לב
השחקנית יובל שרף הגיעה אמש (7.7) בשעות הבוקר המוקדמות לקניון עופר הגדול בפ"ת, לרגל צילומי קמפיין חדש לקניוני עופר, לה היא משמשת פרזנטורית מזה 5 שנים, אך הפעם הביאה עימה לתגבור את השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש.

חבשוש, הנחשבת לכוכב עולה והקומיקאית המצליחה בשנה האחרונה (האחיות המוצלחות שלי, צומת מילר, לצבי יש בעיה ועוד..) נבחרה לשחק ארבע דמויות קומיות, אשר יובל שרף פוגשת בקניון במגוון סיטואציות שונות ומצחיקות.

במהלך הצילומים סיפרה עדי חבשוש ליובל שרף כי נולדה וגדלה בפתח תקווה עד לפני כ 4 חודשים שהחליטה לעבור  לעיר הגדולה,  תל אביב. אך ארבעה חודשים הספיקו לה בכדי להיווכח ש"אתה יכול להוציא את עדי מפתח תקווה אך לא את פתח תקווה מעדי" ולכן חזרה במהרה לעיר  האהובה עליה.

חבשוש הצהירה: "לא עוזבת את פתח תקווה לעולם!"

יובל שרף סיפרה כי היא חמישה חודשים לאחר לידת בנה השני  "לוקא" ואלו הצילומים הראשונים שלה מאז הלידה, שמחזירם אותה "לשגרה".

ההפתעה הגדולה הייתה כי במהלך הצילומים פרצה אל הסט כוכבת הראליטי וחברתה של חבשוש, ליהיא גרינר, שגם היא מתגוררת בפתח תקווה. ליהיא, שבמקרה עשתה סיבוב קניות בקניון, פרצה אל הסט בהתלהבות וסיפרה כי השתיים מבלות רבות יחד בשופינג בקניון  ואף מכנות אותו "כבית שני".

בתום הצילומים לעדי ויובל  יצאו לשופינג ואף קינחו בקפה יחד.

צילום אסף לב
ליהיא גרינר מפתיעה את עדי חבשוש צילום אסף לב
צילום אסף לב