עמוד הבית » יום הגבר הבינלאומי: כמה טיפים לאיך תפנקו את בני הזוג שלכם

יום הגבר הבינלאומי: כמה טיפים לאיך תפנקו את בני הזוג שלכם

מארז של סדרת Gentleman SABON, צילום: באדיבות SABON
29 שנה עברו מאז נחגג היום המיוחד בפעם הראשונה. מאירוע קטן שהחל בארצות הברית, יום זה הפך לחג לאומי של ממש בכל העולם. אז איך תחגגו את היום הזה?, אספנו לכם כמה טיפים מעניינים במיוחד

יום הגבר הבינלאומי נחגג ביום שישי ברחבי העולם, כאשר ביום זה ישנה שאיפה להעלות את המודעות לנושאים רבים בחברה לרבות בריאות הנפש בקרב נערים צעירים וגברים, עידוד גברים לפיתוח קשרים עם אחרים ועוד נושאים רבים אחרים.

על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי (WHO) אחד מגורמי המוות המרכזיים בקרב גברים צעירים שגילם מתחת ל-45 הוא התאבדות. עוד עולה מן הנתונים כי למרות שיותר נשים מאובחנות עם הפרעות של דיכאון וחרדות, גברים נוטים לקחת את זה צעד קדימה עד לכדי התאבדות.

לתופעה זו ישנן כמובן סיבות רבות, אך אם נסתכל מבחינה חברתית ותרבותית נראה כי כבר מגיל ילדות מחנכים את הילדים כי דמות הגבר האולטימטיבית היא חזקה ולא מושפעת מרגשות. דבר זה יוצר עבורם מחסום מבחינת הפגנת רגשות כלפי חוץ, מאחר והם חוששים כי עלולים להיראות חלשים ולא יכללו בדמות האולטימטיבית עליה גדלו.

יום הגבר הבינלאומי אוזכר לראשונה בפברואר 1992 בקנזס סיטי, מיזורי בארצות הברית וזכה להצלחה רבה, אולם דעך עם השנים. יום זה חזר לתודעה בשנת 1999 ובו החברה בארצות הברית החלה לקדם אירועים רבים לכבוד יום זה אם זה בכנסים ציבוריים, פעילויות בבתי הספר, אירועי גיוס כספים, קונצרטים וכיו"ב.

אז למה בעצם אנחנו חוגגים את היום הזה? מאחר וכמו שחוגגים פעם בשנה את יום האישה להעצמה נשית ולהעלאת מודעות חברתית, כך גם יום הגבר נועד בכדי להעלות את המודעות לנושאים חברתיים רבים הכוללים רבות את נושא בריאות הגוף והנפש אצל גברים. בנוסף יום זה יוצר מודעות ליחסים בין המינים ומתמקד גם בשוויון מגדרי בחברה.

איך ניתן לחגוג את היום הזה? אספנו לכם כמה הצעות:

  1. תעניקו לבן הזוג ערכת טיפוח מפנקת- במותג הטיפוח הבינלאומי SABON תוכלו למצוא את סדרת ג'נטלמן המיועדת במיוחד עבור הגבר שלך. הסדרה מציעה מגוון מוצרים אשר מתאימים לכול סוגי העור ומסייעים בשגרת הטיפוח היומיומית לגברים. המוצרים מבוססים על תמציות שמן עץ תה לבן, שמן קוקוס וחמאת שיאה. המוצרים אותם תוכלו למצוא במארז הם: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף המבוסס על מגוון שמנים ממקורות טבעיים ועל מלחים מים המלח, קרם לאחר גילוח אשר מכיל תמציות עץ תה לבן וחמאת שיאה המגנים על העור מפני יובש ואדמומיות, קרם לחות לגוף המבוסס על מגוון שמנים טבעיים, קרם לחות לידיים המבוסס על חמאת שיאה ואלוורה אשר ידועים באפקט של הרגעת העור, ניחוח לחלל החדר, ומבשם טקסטיל שמותיר ניחוח נעים ועדים לאורך זמן. את המארז ניתן לרכוש ב-240 ש"ח בחנויות הרשת ובאתר.
  2. שגרת אימונים משודרגת- ברכישת Galaxy Watch4 Samsung – שעון הספורט החדש של סמסונג המתאים למגוון רחב של סוגי אימון, מודד דופק, לחץ דם ומשמש כחלק בלתי נפרד משגרת האימונים, תוכלו להעניק לבן הזוג את חוויית הספורט האולטימטיבית, ובנוסף תוכלו לשדרג גם את שגרת האימונים שלכם יחדיו. סדרת שעוני ה- Watch4 Galaxy מתהדרת בעיצוב חדש ורענן שנועד להעניק למשתמשים את הכלים הטובים ביותר לניהול הבריאות שלהם. את השעון ניתן להשיג ביבואנים הרשמיים ורשתות השיווק במחיר של 999 ₪.
צילום: באדיבות Samsung

3. אופנה זה הדבר- אין כמו להתחדש עם קולקציות חדשות בארון בכדי לפתוח את היום עם מצב רוח. ברכישת קפוצ'ון של אדידס, תוכלו להעניק לבן הזוג מגוון רחב של לוקים מגניבים בין אם זה לוק ספורטיבי, ביתי ואפילו קז'ואל. את הקפוצ'ון ניתן לרכוש בחנויות הרשת ובאתר הסחר  https://www.adidas.co.il/he . במחיר 349.90 ₪.

גקט adidas צילום: יחצ

4. ללכת בסטייל- שיתוף הפעולה המעניין בין האמן האמריקאי Keith Haring , הידוע בציורי הגרפיטי המפורסמים שלו, לבין חברת reebok מוסיף צבעים מעניינים לclassic leather  האהובה כל כך, יחד עם דיטלייז מסקרנים של keith haring . עם הסניקרס של reebok תוכלו להעניק לבני הזוג גם נוחות, גם סטייל וגם קלאס. את הסניקרס ניתן להשיג באתר הסחר: https://www.reebok.co.il/he במחיר 399.90 ₪.

צילום:יחצ חול

 

5. חוויה מהסרטים- אם באלך ממש לפנק את בן הזוג, בואו יחד למתחמי ה-VIP של רשת יס פלאנט ותוכלו להנות מחוויה מעשירה הכוללת ארוחת ערב, מזנון וקולנוע ללא הגבלה. הצפייה בסרט היא מאולם פרטי אשר בעל כורסאות צפייה מפנקות. מתחמי ה-VIP של הרשת מוצעים בראשון לציון, חיפה, באר שבע וזכרון יעקב במחיר 137 ₪.

 

6. שכרון חושים– אם אתם בעניין של ארוחה רומנטית לאור נרות בבית אבל רוצים לקחת אותה צעד אחד קדימה, וודקה זה בדיוק מה שאתם צריכים. מותג הוודקה היוקרתי BELVEDERE השיק לאחרונה את סדרת Single Estate Rye החדשה הכוללת 2 בקבוקים: LAKE BARTĘŻEK ו-SMOGÓRY FOREST. הבקבוקים מעוצבים בעיצוב ייחודי ויוקרתי של 700 מ"ל וניתן לרכוש אותם בחנויות אלכוהול נבחרות ברחבי הארץ במחיר שנע בין 129-139 ₪.

צילום: בלוודר בינלאומי