עמוד הבית » ילנה אברמוב ממליצה – כל מה שצריך לדעת על טיפול בלייזר קר

ילנה אברמוב ממליצה – כל מה שצריך לדעת על טיפול בלייזר קר

צילום: מתוך האינסטגרם של yelenacosmetics
כבר מעל ל-20 שנה שילנה אברמוב מתמחה בתחום הקוסמטיקה ובמיוחד בהסרת שיער בלייזר. הקליניקה שלה באשדוד מציעה פיתוח וחדשנות ומציגה טכנולוגיית לייזר קר המתקדמת ביותר בעולם, ללא כאבים כלל!

בעזרת טיפול הלייזר, ילנה מאפשרת ללקוחותיה להיפטר מהשיער בצורה מהירה, יעילה ומשתלמת. כמו כן, הטיפול מתאים לכל גווני העור ואפילו ניתן להשתזף במהלך סדרת הטיפולים.

כשמדובר בטיפוח הגוף והפנים, ילנה אברמוב, קוסמטיקאית מנוסה במקצועה, יודעת כיצד לטפל בלקוחות שלה בצורה הנכונה: "הטיפול בפנים הוא יותר ממשחות וקרמים. זה דורש התאמה אישית לכל לקוח ולטפל בבעיות שונות, כמו פצעי אקנה, כתמי שמש וקמטים".

צילום: מתוך האינסטגרם של yelenacosmetics

כאשר נשאלת על התהליך של הטיפול בלייזר להסרת שיער, ילנה מסבירה: "הטיפול מתחיל עם שקיפות והסבר מפורט על הטיפול והתוצאות שניתן לצפות להשיג. נעשה בדיקה של צבע העור ושיער המטופל. לאחר מכן, יתחיל הטיפול בכלי הלייזר. אני מצפה לתוצאות מרשימות כבר מהטיפול הראשון, ולעיתים ניתן לראות חיזוק בעוצמת הטיפול מהטיפול הראשון לשני."

צילום: מתוך האינסטגרם של yelenacosmetics

 

לסיכום, כל מי שמחפש להיפטר מהשיער ולשמור על עור בריא וזוהר, מוזמן לפנות לקליניקה של ילנה אברמוב באשדוד ולהנות מתוצאות מרשימות כבר מהטיפול הראשון!

לפרטים ויצירת קשר:
ילנה אברמוב : 050-883-4807

 

תגובה

הוספת תגובה