עמוד הבית » כוס האשליה לשתיה מרובה

כוס האשליה לשתיה מרובה

כוס בטעמים צילום יחצ
גאדג'טשופ, חנות הגאדג'טים והמתנות מציגה את The right cup, כוס פלא אשר גורמת מניפולציה חושית על מוח השותה, הגורמת לאשליה של שתיית מים מתוקים במגוון טעמים, כשלמעשה אנו שותים מים רגילים לחלוטין!

כוס בטעמים The right cup מהווה את הכוס הראשונה בעולם אשר, גורמת לאנשים לשתות יותר מים ולצרוך פחות

שתיה מתוקה. הכוס אינה משנה את הרכב המים בה, אם כי מתעתעת במוח השותה לחשוב כי הוא לוגם מים בטעמים כשלמעשה שותה מים רגילים לחלוטין.

הכוס מבוססת על העיקרון כי לפי מחקרים מדעיים כ-80% מחוויית הטעם מגיעה מחוש הריח.

הכוס ובנויה משלושה חלקים, החלק החיצוני שכולל מעטפת פלסטיק קשיחה ושקופה בטוחה לשתייה (ללא BFA)

ואילו החלק הפנימי שמגיע בצבעים על פי טעם המשקה הנבחר והחלק העליון הוא טבעת השתייה שכוללת ריח ותמצית טעם בהתאמה לאותו הטעם כל זה יוצר שילוב בין הצבע, הריח והטעם, מצליח להביא לכך שהמוח מבין שהוא הולך לשתות מיץ בטעם הנבחר ולמעשה שותה מים רגילים ובריאים!

הכוס הבריאותית באה על מנת לספק פתרון מידי ומקורי שגורם לשים בצד את כל המשקאות המתוקים ולעבור למים רגילים ובריאים. ללא תוספות ונטולי תוספים.

כוס בטעמים
יחצ חול

היא מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד, לאנשים הנמצאים בדיאטה ומעוניינים להפחית בצריכת המשקאות הממותקים ואף לחולים במחלת הסוכרת ממנה סובלים 9% מאוכלוסיית העולם וגורמת לתמותה של כמיליון וחצי אנשים בשנה. חומרי ההרחה המתנדפים מחזיקים עד 8 חודשים של שימוש. את הכוס רצוי לשטוף באופן ידני ולא במדיח כלים ולאפסנה בצורה הפוכה לצורך הארכת חייה. הכוס מאושרת לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי והאמריקאי. זמינה בטעמי תפוז, ענבים, פירות יער, קולה, תפוח ואפרסק. נפח הכוס 330 מ"ל. המחיר: 69 שקלים לכוס.

להשיג ב- www.Gadgetshop.co.il או בדף המוצר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה