עמוד הבית » כך תתכונני לדייט ראשון

כך תתכונני לדייט ראשון

צילום:unsplash
דייט ראשון טומן בחובו התרגשות גדולה ותקווה למציאת זוגיות ואהבה. אבל בכדי להעלות את הסיכויים לדייט מוצלח, קיימת חשיבות גבוהה שתרגישי טוב עם עצמך – ולרוב, כשאת נראית טוב את גם מרגישה בהתאם..

אז כמובן, שכשאת מתכוננת לדייט ראשון יכולות לעלות אצלך שאלות כמו: מה כדאי ללבוש? כמה איפור לשים? האם בכלל כדאי להשקיע או לנסות וליצור את הלוק ה"לא מתאמץ"?
בכדי להקל עליך ולאפשר לך לקבל תשובות על כל אותן שאלות אשר עולות לפני כל דייט ראשון (או לפחות על רובן) להלן מספר טיפים ישימים כיצד להתכונן לאותו הדייט:

לבוש – לבחור הופעה נוחה ומחמיאה
בחורות ונשים רבות אשר נמצאות לפני דייט, יכולות למצוא את עצמן מתמודדות עם שאלות כמו: אם אני אלבש שמלה חגיגית הוא יחשוב שאני מתאמצת מדי? אם אני אלבש ג'ינס וחולצה, זה לא יראה שאני לא משקיעה? וכיוצא בזה..
ובכן, ההמלצה היא לא לעסוק בשאלה מה הוא עתיד לחשוב אלא להבין איזה סגנון לבוש והופעה יאפשר לך להרגיש הכי טוב עם עצמך – כשכדאי ללבוש בגדים שמחד יהיו לך נוחים על הגוף ומאידך, יחמיאו לך ויגרמו לך להרגיש טוב. עכשיו, לגבי איזה בגדים לבחור, מדובר בהחלטה אינדיבידואלית, יש נשים שרגילות ואוהבות ללבוש ג'ינס וחולצה ויש כאלו ששמלה צמודה מהווה עבורן את הבחירה הטבעית והנוחה – חשוב שההופעה שאת בוחרת, תשקף את מי שאת ואת מה שאת אוהבת.

איפור – לא לוותר וגם לא להגזים
אם את רגילה להתאפר אין שום סיבה שלא תתאפרי גם לדייט ראשון. לגבי כמות האיפור ובכן, המשפט "את הכי יפה שנוח לך" הוא לא בהכרח עוד "קלישאה" ואם תחשבי על זה רגע, תביני שמסתתרת מאחוריו אמת לאמיתה.
ראשית כל, כדאי לדבר עם הבחור ולתכנן מראש היכן הדייט יתקיים – אם תסגרו דייט בים לדוגמא, כדאי שתיקחי בחשבון כי איפור כבד פחות ישתלב עם הלחות של הים והוא אף יכול להסב לך אי נוחות ולהרוס לך את הדייט, לעומת זאת, אם הדייט מתקיים בבית קפה או בר ממוזג, דבר זה יכול לאפשר לך קצת יותר חופש ויד קלה על האיפור. בכל מקרה, ההמלצה היא לא להגזים עם כמויות האיפור – ובטח לא מעבר למה שאת אוהבת ורגילה.

ומה לגבי ריחות?
אז אחרי שבחרת בגדים והחלטת על איפור, מגיע הרגע להתמקד בנושא הריחות – או יותר נכון לגבי הבושם הנבחר – וכמובן, שגם כאן, מדובר בהחלטה אישית.
קודם כל, תמיד כיף ליהנות מריח נעים ולכן, לא כדאי לוותר על הבושם – לגבי סוג הבושם ובכן, כדאי, להריח את הבשמים שלך ולבחור בכזה אשר יתאים למצב הרוח שלך לפני הדייט – בדומה לנושא של איפור, גם במקרה הזה, ההמלצה היא לא להגזים עם כמות הבושם אותו תתיזי על עצמך.

והכי חשוב, מצב רוח
בסופו של דבר, הדבר שיש לו את החשיבות הגבוהה ואת המשמעות הגדולה בדייט הראשון הוא מצב הרוח שלך – אם תגיעי קלילה וחייכנית, הסיכויים להצלחת הדייט יהיו יותר גבוהים מאשר אם תגיעי ביום "פחות טוב" שלך (כמובן, שסיכויי ההצלחה תלויים במידה רבה גם בפרטנר שלך).
לכן, לא משנה מה תחליטי ללבוש, איזה איפור תמרחי על הפנים או איזה בושם תתיזי על עצמך, השתדלי להגיע לדייט עם מצב רוח ועם אופטימיות – כי מי יודע, אולי הדייט הראשון יוביל גם לדייט שני ובסופו של דבר גם לאהבה שאת כה מצפה לה..