עמוד הבית » כלבים – חיבה ללא תנאי המחייבת פעילות

כלבים – חיבה ללא תנאי המחייבת פעילות

צילום: מור בר
"האנשה" - מרבית בני האדם מתייחסים לכלבים שלהם כאילו היו בני אנוש הלבושים בבגדי כלב. הכלבים המבויתים האלו כל כך מעורערים מכיוון שבעליהם חושבים שהם בני אנוש. הם לא מורשים להיות בעלי חיים !

בעולם שבו האפשרות בלתי מוגבלת כשכל אחד אמור להיות מסוגל להגשים את הפוטנציאל האין סופי שלו, הכלבים הם אלה שאינם עושים זאת. אז נכון שמפנקים אותם, מאכילים אותם באוכל "הטוב ביותר", הם ישנים בבתים טובים, מטפחים אותם ונותנים להם כמויות אדירות של אהבה. אבל זה לא מה שהם רוצים! הם פשוט רוצים להיות כלבים!

מה שכלבים כן,צריכים מאתנו על מנת להיות מאוזנים : לעסוק בפעילות גופנית, משמעת, וחיבה. עלינו לנהוג עם הכלבים שלנו כך. ובדיוק בסדר הזה. רוב בעלי הכלבים לא מיישמים את הדברים הללו. במקום הראשון הם שמים את החיבה. והרבה פעמים לא נותנים דבר פרט לחיבה. אז נכון שהכוונה היא טובה, אך ההתנהגות הזו מזיקה לכלבים. יכול מאד להיות שיש לכם כלב צייתני ושמח ולא הייתה לכם אף פעם בעיה איתו.

צילום: מור בר

 

>>>לבושים בגאווה- מבני תפארת ישראל בצבעי הדגל כחול לבן 

אתם מעניקים לו אהבה אינסופית ומקבלים ממנו בתמורה אהבה חסרת תנאים. יכול להיות, אבל בבקשה תהיו פתוחים לאפשרות שיכול להיות שלקחתם מהכלב את הזכות המגיעה לו – הזכות להיות בחייו מאושר, מאוזן ומוגשם ככלב. אני מקווה שתבחרו לתת לכלב שלכם את הצרכים המיוחדים שיש לכלב בהיותו כלב. ושתמצאו את הדרך היצירתית שלכם למלא את צרכים אלה. הכלבים הם המורים ואנחנו התלמידים.

תנו להם ללמד אתכם את מה שהם מלמדים אותי. הם לימדו אותי ועוזרים לי להבין שהצרכים שלהם אינם אלה שאנחנו בוחרים להעניק להם. באיזה שפה אתם משתמשים כדי לתקשר עם הכלב שלכם? האם אתם מפצירים בו לבוא אליכם גם כשהוא עסוק בגירויים אחרים? האם אתם מדברים אליו כמו אל תינוק ומנסים לגרום לו להחזיר לכם את הפריט שגנב ומנסים לגרום לו להחזיר או לשחרר את האבדה? האם אתם צורחים עליו ומוציאים את הגרון שלכם כשאתם רוצים שהוא יירד מהספה בזמן שהוא יושב שם ומסתכל עליכם כמו על משוגעים?

צילום: מור בר

אם אתם מזדהים עם העניין אתם בטח מבינים שהפעולות שאתם עושים לא באמת עוזרות לכם. ככל הנראה שאתם פשוט לא מכירים דרך אחרת ונכונה לתקשר עם הכלב. מעבר לשפות שונות של בני אדם ודרכי תקשורת שונות של בעלי חיים, ישנה שפה אוניברסלית שהיא מעבר למין וגזע והיא נקראת אנרגיה. האנרגיה שחיות מקרינות מגלמת בתוכה כל מה שצריך לדעת עליהן. כך הן מתקשרת זו עם זו כל הזמן. בעלי חיים מזהים מהר מאד מתי חיית טרף מקרינה אנרגיה שמעידה על כך שהיא מתכוונת לצוד, לפעמים עוד לפני שהם מבחינים בחיה עצמה. כבני אדם אנחנו עיוורים לניואנסים הללו שקיימים באנרגיה שמקרינות החיות.

צילום: מור בר

לסיכום – תבחרו לאהוב את הכלבים שלכם כמו שהם רוצים שתאהבו אותם ולא כמו שאתם חושבים שצריך לאהוב אותם.

מאת מור בר ייעוץ, הכוונה ותהליך לשיפור איכות החיים לכל בני הבית.

צרו קשר 0509082888