עמוד הבית » כפכפי ההתאוששות Oofos מגיעה לישראל

כפכפי ההתאוששות Oofos מגיעה לישראל

כפכפי oofos סדרת OOLALA ברשת חנויות ברוקס_ קרדיט צילום יחצ (
לאחר שמיתגה מחדש את עולם הכפכפים עם טכנולוגיות ייחודיות המפחיתות את הלחץ מהרגליים לאחר יום ארוך ופעילות ספורט מאומצת, מגיעה הקולקציה החדשה של Oofos לישראל עם מגוון דגמים בעיצובים חדשים ותכונות המסייעות להפגת כאבים ולזירוז ההתאוששות אחרי מאמץ

אם עד היום כפכפים היו נחשבים לנעליים פשוטות, לא עמידות ובטח שלא בריאות, המותג האמריקאי Oofos שינה לחלוטין את התפיסה, כשבחר להיות הראשון שמתמקצע בתחום נעלי ההתאוששות.

כך עבר הכפכף מעולם הנופש לתוך המלתחות של ספורטאים ורצים מקצועיים, ומהר מאוד נכנס גם לבתיהם של כל מי שרוצה להקל על כפות רגליו אחרי יום ארוך. כעת כפכפי ההתאוששות של Oofos מגיעים גם לארץ, עם דגמים חדשים בעיצובים יוצאי דופן.

המשותף לכל העיצובים הוא טכנולוגיית ה-OOFOAM הייחודית למותג, קצף בסוליה שסופג בכל צעד 37% יותר מההדף מאשר סוליה רגילה, ובכך מפחית את הלחץ מהרגליים ומהמפרקים. טכנולוגיה זו מסייעת בתהליך ההתאוששות ויוצרת כפכף נוח וקליל להפליא.
בנוסף, הסוליות בדגמים החדשים מאופיינת במבנה ייחודי המעניק תמיכה לקשתות, ובכך מוריד משמעותית את הלחץ מהקרסוליים, הברכיים, המותן והגב התחתון. זאת בנוסף לעיצוב ביו-מכני שמסייע לדרוך בצורה נכונה יותר ורכות של הסוליה, התורמת להפגת כאבים אחרי מאמץ.

הכירו את הסדרות החדשות:

OORIGINAL – כפכף ההתאוששות הפופולרי ביותר של המותג שמרגיע ומרענן את הרגליים לאחר האימון, כדי שתהיו מוכנים ליום חדש של אימונים למחרת. כעת מגיע לישראל הדגם החדש של אב הטיפוס המקורי של המותג במגוון צבעים חדשים – לנשים ולגברים.

OLALA – כפכפי התאוששות אופנתיים במגוון רחב של צבעים, אותם תוכלו לנעול במהלך כל היום ולמגוון אירועים. הדגם מאופיין בסולייה צרה ונשית יותר מזו של ה- ,OORIGINALכמו גם ברצועות עדינות ומבריקות.

OOAHH– כפכפי ה"סלייד" שנהנים מפופולאריות ברחבי העולם בשנים האחרונות, מגיעים הפעם במשקל נוצה ועם טכנולוגיות שיעזרו לרגליים להתאושש. הכפכפים מהסדרה מגיעים בגרסה נשית וגברית, ומאופיינים במגוון רחב של הדפסים ושילובי צבעים.

OOcloog – נעל התאוששות סגורה מקדימה, מה שהופך אותך למתאימה לכל פעילות – עבודה, הליכה או בילוי. הנעליים מהסדרה מגיעים בגרסה נשית וגברית, ומאופיינים בדוגמאות וצביעה ייחודית בעבודת יד.

 

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ

להשיג בסניפי רשת Brooks, במחירים הנעים בין 199 ל-219 ש"ח.

 

 

תגיות

הוספת תגובה

הוספת תגובה