עמוד הבית » לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס

לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס

לאבנה טבעונית של משומשו צילום Sell360pro
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק גבינה טבעונית חדשה בפיתוח ראשון מסוגו: לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס 9% שומן.

הגבינה החדשה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס והיא ללא חומרים משמרים. הלאבנה נהדרת לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב  בארוחת בוקר, ערב או כארוחת ביניים, ללא חשש מאלרגניים.

לאבנה  טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס מצטרפת אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. בנוסף משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.

המלצת הגשה: לשים בצלחת, להוסיף שמן זית, לפזר קצת זעתר וליהנות.

כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר המוצר:  כ- 16.90 ₪ לאריזות 200 גרם. 

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

ביקורת המערכת: בשורה לטבעונים שבנינו ולאנשים שאין ביכולתם לצורך גבינה, החמיצות בגבינה מושלמת בחך,הטעם נימוח בפה, פינוק עם קרקרים מלוחים פשוט מושלם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה