עמוד הבית » מיונז באריזות מפלסטיק ממוחזר

מיונז באריזות מפלסטיק ממוחזר

קומופוזיציה הלמנס פלסטיק ממוחזר קרדיט יחצ
כחלק מאג'נדת הקיימות העולמית של החברה, יוצאת יוניליוור ישראל עם -צעד משמעותי לטובת איכות הסביבה: השקת מוצרי מיונז הלמנס בצנצנות מפלסטיק ממוחזר, במהלך שיחסוך כ-100 טון פלסטיק בשנה

הלמנס, מותג הרטבים האמריקאי אשר נוסד  ב-1913, הנו אחד המותגים המוכרים בעולם ובישראל וזוכה כבר שנים לאהדת הצרכנים. המותג שבבעלות תאגיד יוניליוור, מקדם אג'נדה של קיימות וצמצום השימוש בפלסטיק.

בתוך כך, ישראל היא בין המדינות הראשונות להשקת המהלך, וזו היא הפעם הראשונה בה מותג מתחום המזון בארץ משיק מוצרים בצנצנות מפלסטיק ממוחזר. במסגרת השינוי, יוחלפו בצורה הדרגתית צנצנות מיונז הלמנס בישראל לצנצנות העשויות למעלה מ 67%  פלסטיק ממוחזר.

בשלב הראשון יושקו 3 מוצרים מאריזות פלסטיק ממוחזר – מיונז הלמנס במשקל 789 גרם, מיונז הלמנס במשקל 394 גרם וממרח הלמנס לייט במשקל 424 גרם.
כדי להבין את ההשפעה החיובית על הסביבה – נציין כי כמות הפלסטיק הבתולי המוערכת שתיחסך במהלך הינה כ- 100 טון.

המהלך החדש מתלווה לשורת צעדים שנקטה יוניליוור ישראל בשנים האחרונות במטרה ליישם את אג'נדת הקיימות של החברה והמחויבויות בתחום צמצום הפסולת. בישראל לבדה, הפחיתה החברה בשבע השנים האחרונות מעל 6500 טון בחומרי אריזה, המהווים כ- 30% מסך הייצור המקומי של אריזות החברה.

נושאי הקיימות והאחריות התאגידית התחדדו שוב רק לאחרונה, כאשר השיח ברחבי העולם סביב משבר הקורונה נגע גם בנקודות של שינויים נחוצים בהרגלי הצריכה והצורך בפעולות מיידיות כדי לשמור על כדור הארץ.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

ביקורת מערכת: משמח לדעת שפירמה רצינית משקיעה מחשבה ותורמת לשמירה על קיימות בעולם ומהווה נקודת מפנה לחברות נוספות, בנוסף המוצר קליל לנשיאה, ונוח לשימוש ביתי עם כל בני המשפחה. המניוז טעמו נפלא העשוי מחומרים איכותיים, מאז ומתמיד אני דיי משוחדת לגביו, צורכת את המוצר .

הוספת תגובה

הוספת תגובה