עמוד הבית » להחיות את עור עם תרחיץ פנים

להחיות את עור עם תרחיץ פנים

תרחיץ פנים סימפל צילום יחצ

 מותג Simple תרחיץ פנים  לעור רגיש

תרחיץ הפנים החדש מתאים בפרט לעונת הקיץ החמה – התרחיץ מרענן את העור ומתאים לעור פנים רגיש. תרחיץ מכיל תערובת של ויטמינים ורכיבים ידידותיים לעור, המנקים אותו ביסודיות, מסירים לכלוך, שומן ומזהמים ומותירים את העור רך, חלק ובעל תחושה נעימה לאחר השימוש.

אינו מכיל כימיקלים מזיקים, ללא אלכוהול או בישום מלאכותי, ללא רכיבים מהחי ונבדק דרמטולוגית.

עלות: 30 ש"ח, 50 מ"ל

נסיינית המערכת: סבון האולטימטיבי שמנקה יוצר ברק בפנים מותיר את העור רך, זוהר ומעניק מרקם זוהר וקורן. המוצר הניקוי מעניק תחושה של רעננות מידיית.לשים על כף היד מעט סבון ולשפשף בתנועות סיבוביות ליצור קצף קליל לפנים ולאחר מכן לשטוף במים קרים .

מותג DOVE בתרחיץ פנים גוג'י ברי

 פרי הגוג'י ברי ידוע בזכות סגולותיו הרפואיות הרבות ובמיוחד ביכולתו לעכב את הזדקנות העור. הגוג'י ברי עשיר מאוד בויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומצות אמינו חיוניות. בניהם סידן, אשלגן, ברזל, זינק ובטא קרוטן, אשר כולם יחדיו תורמים למיצוק עור הפנים ולמראה צעיר ורענן.

המותג משיק תרחיץ פנים חדש במהדורה מוגבלת  הנוסחה הייחודית של התרחיץ מותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים, מסירה איפור ומשאירה את העור רך וחלק. התרחיץ אינו מייבש את העור ומותאם במיוחד ל PH של העור, נבדק דרמטולוגית,מתאים לכל סוגי העור ומכיל 25% קרם לחות.

תרחיץ פנים DOVE צילום יחצ

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

נסיינית מערכת: הסבון עדין עשיר בקרם לחות וקטיפתי המנקה ביסודיות את העור, הוא מותיר את העור רך רענן וזוהר המראה יהיה יותר קורן.הנחוח של התרחיץ מהפנט.

מותג Simple מים מיסלרים לעור שמן

מותג טיפוח הפנים מספר אחת בבריטניה משיק בישראל מים מיסלרים חדשים המיועדים לעור שמן הנוטה לפיצעונים. הסדרת Simple Daily Skin Detox, מיועדת לנערים ונערות אשר מתמודדים עם הופעת פצעונים בגיל ההתבגרות ההורמונלי, והיא מסייעת לשבור את המעגל של עור שמן, הנוטה לפצעונים. המים המיסלרים החדשים מסדרת הDetox מנקים ביסודיות עודפי שומן ומזהמים הסותמים נקבוביות בעור ומסירים איפור ביעילות.

המוצר החדש כמו כל  מוצרי הסדרה מעניק פתרון יעיל אך עדין לטיפול בעור שמן, הנוטה לפצעונים, מכיל תערובת ייחודית של קורנית (טימין), אבץ והממליס (צמח הציפורן) לניקוי יומי עדין, להסרה ולוויסות שומן עודף.

התוצאות, ניכרות כבר מהשימוש הראשון – כך שהעור נותר במראה נקי, רענן וללא ברק. נוסף על כך, מוצרי הסדרה מסייעים גם במניעה מקדימה של פצעונים חדשים.

SIMPLE מים מיסלרים לעור שמן
צילום יחצ

מחיר: 35 ש"ח, 400 מ"ל

להשיג בסופר פארם

נסיינית המערכת: אני כל יום מתאפרת ולעיתים 3 פעמים ביום חשוב לי מאוד שהפנים יהיו רכות ולא מיובשות, המים מסירים את האיפור בקליליות ומותיר את העור רך וללא תחושה של שמנוניות ובפרט לנערות צעירות המתבגרות ויש להן יכולת להתמודד עם הפצעונים, מהיום ביתי המתבגרת תשמש במוצר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה