עמוד הבית » לזכרו של פסנתרן הג'אז "צ'יק" קוריאה

לזכרו של פסנתרן הג'אז "צ'יק" קוריאה

רביעיית מתן קליין, צלם - ירון אמיתי
לראשונה, כפר יונה בתמיכת משרד התרבות והספורט תארח את מיטב אומני הג'אז בארץ על כל גווניו,שיתקיים במשך 5 ימים, בימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 14-18.2.21 – הצפייה ללא תשלום.

כפר יונה תארח את מיטב אומני הג'אז בארץ על כל גווניו, בין המשתתפים בפסטיבל: הרכב ה"אולסטארס" של סצנת הג'אז בארץ שיפתח את הפסטיבל אהרל'ה קמינסקי, אברהם פלדר, נחום פרפקוביץ', רם ארז והזמרת האגדית עדנה גורן. דורי בן זאב במופע מיוחד לרגל יום הרדיו בינלאומי, מופע אינטימי של אלון אולארצ'יק, אנסמבל מתן קליין מארח את אומן כלי ההקשה מברזיל ג'וקה פרפניאן, רביעיית קובי סלמון במחווה לבני גודמן ולסווינג, שישית "חגיגה" במוסיקת ג'אז מקורית.

בעקבות מותו של פסנתרן הג'אז האגדי צ'יק קוריאה, שהיה דמות משמעותית בעולם הג'אז במשך למעלה חמישה עשורים וזכה ביותר מ-20 פרסי גראמי, אשר הלך לעולמו בגיל 79, יקדיש פסטיבל הג'אז של כפר יונה את אחד המופעים לזכרו.

ארמנדו אנתוני ״צ׳יק״ קוריאה, יליד 1941, החל את דרכו המוזיקלית בשנות ה-60 המוקדמות, אז החל לצור לעצמו שם של פסנתרן מחונן. בהמשך הצטרף ללהקה של מיילס דיוויס והתבלט בזכות סגנון הנגינה הייחודי והאקלקטי שלו. במהלך למעלה מחמישה עשורים, הוא עזר לשנות את הצליל של הג׳אז המודרני, וניגן בשלל סגנונות (ביניהם לטיני, פופ ואוונגרד) והרכבים שונים.

המופעים ישודרו LIVE בפייסבוק "ג'אז כפר יונה" ובערוץ היוטיוב של עיריית כפר יונה, במטרה להחזיר את האהבה לעולם התרבות בקרב שוחרי מוזיקת הג'אז בישראל כל המופעים.

כל המופעים ישודרו בלייב ישירות לעמוד הפסטיבל  https://www.facebook.com/jazz.kfar.yona/