עמוד הבית » ליווייס וסדרת האנימה "גנדאם" משיקים קולקציית בגדים יחודיים

ליווייס וסדרת האנימה "גנדאם" משיקים קולקציית בגדים יחודיים

Levis X GUNDAM חולצה 229 שח, גינס 549 שח, גקט 649 שח צילום: באדיבות המותג לפקטורי 54
חברת הג'ינסים המפורסמת ליוויס שיתפה פעולה עם סדרת האנימה היפנית הנודעת "גנדאם", כדי ליצור קולקציית בגדים מיוחדת.

הקולקציה היוניסקס שואבת השראה מעולמה הפוסט-אפוקליפטי של הסדרה ומאפיינת דוגמאות הדפסה חדשניות, מראה עתידני ופרטי עיצוב הממחיזים את רובוטי הענק האייקוניים שלה. בגדי האוברול, החולצות והמכנסיים משלבים מוטיבים אופייניים לסדרה ויוצרים קולקציה ייחודית לחובבי "גנדאם" ואוהדי האופנה כאחד.

הקולקציה המגניבה הזו מבטאת את השילוב בין העולם העתידני של "גנדאם" לבין הסגנון הקלאסי והנצחי של ליוויס, תוך יצירת מראה אופנתי וחדש.הסדרה מתמקדת בדמויות של רובוטים ענקיים, כלי רכב ממונעים דמויי-אדם הנשלטים על ידי טיסים אנושיים.היא נוצרה על ידי המעצב יושיוקי טומינו וקבוצת אנימטורים מחברת Sunrise, הידועה בשם "הג'ימא יטאטה". העולם של הסדרה, עם הרובוטים הענקיים והמראה העתידני, מהווה השראה מתאימה לקולקציית הבגדים המשותפת עם ליוויס והשילוב של העולם המודרני והטכנולוגי עם העיצוב הוינטג'י של ליוויס יוצר קונספט ייחודי ומעניין.

Levis X GUNDAM חולצה 329 שח צילום: באדיבות המותג לפקטורי 54

>>>צהוב זרחני 

Levis x GUNDAM חולצה 229 שח צילום: באדיבות המותג לפקטורי 54

 

evis x GUNDAM 549 שח גינס 549 שח, חולצה צילום: באדיבות המותג לפקטורי 54

 

Levis x GUNDUM חולצה כחולה 229 שח, גינס 549 שח, גקט 649 שח צילום: באדיבות המותג לפקטורי 54

 

הסדרה המקורית עלתה לראשונה ב-1979, אך הפכה לתופעת תרבותית בשנות ה-80. היא הניחה את היסודות לז'אנר "רובוטים אמיתיים" – חליפות רובוטיות ענקיות המונעות על ידי טייסים אנושיים. היקום שלה מורכב ממושבות חלל עתידניות של בני אדם, הנלחמים למען עצמאות מכדור הארץ. העלילה עוסקת במלחמה קרה בין המושבות לבין כדור הארץ, תוך התמקדות בדמויות מפתח משני הצדדים.המערבת נושאים כבדי משקל כמו פוליטיקה, פילוסופיה, אידיאליזם ופציפיזם. יש לציין שהסדרה הפכה לתופעה תרבותית רחבה – סדרות המשך, סרטים, ספרים, מנגה ומשחקי מחשב.

הקלקציה  מהדורה מוגבלת והיא כוללת מגוון פריטי יוניסקס עכשוויים – טי-שירטס, סווטשירטים, ג'ינסים, חולצות דנים, ז'קטים ועוד.כל פריט מציג הדפסים ייחודיים של דמויות מתוך עולם גנדאם, באמצעות טכניקות הדפסה חדשניות על בד. המטרה היא לשזור את היקום הציורי והמפורסם של סדרת האנימה המיתולוגית הזאת לתוך הסגנון הקלאסי והנצחי של ליווייס.

זהו שילוב מקורי ויצירתי של שתי תרבויות – האנימה היפנית העתידנית והמותג האמריקאי הוינטג'י. פריט אספנות משובח לחובבי גנדאם וגם עבור אוהדי אופנה בכלל.