עמוד הבית » ללמידה מרחוק לכל תלמידי ישראל ללא עלות!

ללמידה מרחוק לכל תלמידי ישראל ללא עלות!

למידה מרחוק_רננה סטודנטית צילום מורפיקסקול
מורפיקסקול מאושר על ידי משרד החינוך ומותאם לתכנית לימודי האנגלית מיסודי ועד תיכון.

חברת מלינגו, הבעלים של האתרים המובילים מורפיקס, רב-מילים ונקדן מורפיקס, מודיעה על פתיחת גרסת הפרימיום של מורפיקסקול ללימוד אנגלית לכלל התלמידים בישראל ללא תשלום.

כל התכנים באתר יהיו זמינים לכל התלמידים שעברו בימים אלו ללימוד מרחוק ללא פרסומות.

מורפיקסקול מבית מורפיקס (המילון הרחב והמקיף ביותר כיום ברשת), הינו בי"ס דיגיטלי ללימוד אנגלית בחמש רמות לימוד שונות. האתר כולל: חידוני אוצר מילים, משחקי דקדוק בנושאים מגוונים כגון: טעויות נפוצות, זמני הפועל, מילות קישור, משפטי תנאי, שאלות H/W , שימוש במילות יחס ועוד. חידוני איות ברמות שונות חידונים לשיפור  ההגייה ודיבור ועוד.

האתר החדשני מאושר על ידי משרד החינוך ומותאם לתכנית הלימודים. באתר ישנן רמות למידה שונות: יסודי, חט"ב, תיכון, פסיכומטרי, אנגלית שימושית ועוד, מה שמאפשר שימוש על ידי קהל רחב של משתמשים.

אמיר שלום, מנכ"ל מלינגו: "בימים מורכבים אלו, חשוב לנו לקחת חלק במאמץ של הצוותים החינוכיים לשמור ככל האפשר על שגרת הלימודים  ולהעשיר את חוויית הלימוד מרחוק אליה נקלעו המורים והתלמידים בישראל. אתר מורפיקסקול נועד בדיוק למטרה זו והוא מאפשר למידה עצמאית מקוונת מרחוק בקצב נוח וברמה האישית של כל תלמיד.

"אלפי תלמידים כבר מחוברים למורפיקסקול ומשלבים אותו במערכי השיעור" וכעת יוכלו להשתמש כלל תלמידי ישראל באמצעות הזדהות משרד החינוך. אנו מקווים כי מהלך זה יסייע לצוות החינוכי לשמור על שגרת הלימודים ולגוון את חווית הלימוד".

מילון מורפיקס המוכר שודרג משמעותית והוא משולב כחלק אינטגרלי בתהליך הלמידה של מורפיקסקול. מורפיקסקול כולל אזור אישי המאפשר לכל משתמש ללמוד בקצב שלו, לרבות תרגול טעויות, יצירת חידונים אישיים ולתרגל נושאים ומילים המתאימים לרמת האנגלית שלו. בנוסף – האתר כולל כלים יחודיים לצוות ההוראה המאפשרים להם ליצור חידונים ולשתפם עם התלמידים וכן לעקוב אחר הישגי התלמידים במורפיקסקול באופן שוטף.

השילוב בין המילון המקיף ביותר לבין אפשרויות הלמידה והשינון הופכים את מורפיקס למקום בו אפשר להפוך כל חיפוש במילון לחוויית למידה אישית ומותאמת לכל אחד לפי רמתו וקצב ההתקדמות הרצוי לו.

הכנסו  למורפיקסקול www.morfix.co.il  באמצעות הכפתור  "הזדהות משרד החינוך".