עמוד הבית » לשנות את הסוויץ' שבראש

לשנות את הסוויץ' שבראש

צילום: pixabay
בכל הקשור למיניות שלנו כבני אדם אנחנו מחולקים בגדול לשניים, מדובר בשני מצבים של התנהגות ומנטליות. המיניות שלנו בדרך כלל לא באה לידי ביטוי בצורה מוחצנת מול החברה והעולם שבחוץ וכמובן לא מול הילדים שלנו הגדלים איתנו בבית.

גם מול בני הזוג שלנו אנחנו לא תמיד נמצאים בMOOD מיני, משום שישנם הרבה מצבים בחיים שהם מצבים רציניים, או אפילו רומנטיים, אך עדינים ונעימים. מצד שני, ישנו הMOOD המיני הטבוע בנו, שהוא היותר משוחרר, גס, פתוח, פרוע, חסר גבולות, שלפעמים הוא עצור וכלוא בתוכנו, גם כשמדובר בזמן אינטימי שלנו עם בני הזוג שלנו, וגם כששני בני הזוג מבינים בראש שזה מה שהם רוצים כרגע.לצערי, לא כולם יודעים לעשות את הסוויץ' הנכון בראש בין המצב הנעים, התרבותי והמנומס, למצב המיני החייתי.

יש כאלו שממש תלויים בסוויץ' הזה ולא יכולים להיפתח ולהתעורר מינית בלי האווירה המינית הנוצרת על ידי המילים המתאימות והמגע המיני הנכון. וזה נכון בין לגברים ובין לנשים. ישנם גברים ונשים רבים, החיים זוגיות רבת שנים בלי יחסי מין מספקים רק בגלל שהם לא יודעים כיצד לעבור ממצב למצב.

צילום: pixabay

הסוויץ' הוא גם בדיבור וגם במגע.

כמו שציינתי בעבר יש הבדל בין מגע המוגדר מגע נעים לבין מגע המוגדר מגע מיני, בין מגע אוהב למגע של תשוקה, באותו המשקל לעניין הדיבור, ישנה השפה האינפורמטיבית, לפעמים גם האוהבת והנעימה, אך היא לא השפה מינית המעוררת. ישנם דרכים להביע את הרצון שלנו לקיים יחסי מין, ישנה הדרך הבנאלית, המשעממת, האינפורמטיבית והנעימה – "אני רוצה לשכב איתך", "בוא/י נעשה אהבה הלילה", (לא רציתי לכתוב לשון יותר משעממת מזאת, הייתם נרדמים או חושבים שאתם באיזו הרצאה באקדמיה…), לבין: "אני מת לטרוף אותך", "אני מתה שתבלע אותי", יש המפליגים גם ללשון 'קריעה', לדמיונכם הפורה, אך אין ספק שלשון של דיבור מלוכלך יותר, היא לשון השמורה לאמיצים שבינכם. היא אמנם יכולה להבהיל כמה מבני או בנות הזוג שלכם, אבל יש כאלה שממש צריכים את זה, או לפחות מפנטזים על זה.

צילום: pixabay

הגרוע מכל הוא כשאנחנו רוצים לעשות את הסוויץ' בין השגרתי לבין החייתי, אך מתביישים בכך או שמתביישים לבקש מבן הזוג לעשות את הסוויץ' בעצמו מחמת החשש איך הוא יגיב.יש דברים שאם לא ננסה, לעולם לא נוכל לדעת את התוצאות, שיתכן שהיו מפתיעות אותנו לטובה. נשים רבות חזרו על העובדה, שזה מדהים שיש המון גברים בעולם שמטבע הדברים חפצים ביחסי מין תקינים ובריאים, אפילו פרועים, ואף מדברים על הרצון הזה בפני בנות הזוג שלהם, אך עם כל זאת, הם אינם יודעים לעשות את הסוויץ' בין הנימוס, האיפוק, הנקי, לבין החוצפני, המעז, הפרוע והמלוכלך.

טעות לחשוב שעצם הנגיעה באזורים מיניים עבור האישה, היא זאת שמעוררת אותה ככלל גורף, לא שאין כאלה, אך אזור מיני הוא לא ערובה לכלום, ולפעמים מצד האישה, זאת הסתפקות במועט וברירת מחדל, והיא לא תמיד תהיה מספיק פתוחה ואמיצה לבקש או להביא למודעות הגבר שהיא חפצה במשהו אחר, מגע חייתי ומיני יותר.

צילום: pixabay

איכות ומהות המגע המיני שונה מהמגע הנעים, גם אם מדובר באיברים ארוגניים מובהקים. לא רק צורת המגע באותו האיבר המיני הוא המשנה משוואה, אלא גם המילים שברקע והמגע בשאר האיברים הפנויים, כנשיקות ויד פנויה העוברת בצורה מינית, מפנקת, ומחליקה על שאר הגוף. לפעמים צריך קואורדינציה של מתופף כדי להעניק מגע מיני יוצא דופן, ככה לפחות 'התלוננו' כמה גברים בפניי, אך אם נכיר את הדברים לעומק ובצורה נכונה, נגלה שגם קואורדינציה פשוטה של נהיגה ברכב, הגה וידית הילוכים, מספיקה כדי להבין שאפשר לעשות שימוש נכון בשני הידיים… מלבד אולי אם הוצאתם רישיון על גיר אוטומטי 😊

הדברים הם הרבה יותר פשוטים ממה שנדמה לכם, האישה שלכם תגיב למגע שלכם בשפת גוף מזמינה או דוחה, ואם היא תרגיש יותר פתוחה איתכם, היא פשוט תגיד שהמגע הנוכחי לא נעים לה ושתנסו משהו אחר. הסוויץ' האמור הוא עניין של מודעות והתחברות לאני המיני הפנימי שלכם, אל תמנעו מעצמכם הנאות זוגיות מחמת בושה או דעות קדומות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה