עמוד הבית » פרוש חלומות

פרוש חלומות

ורד גליקסמן צילום יעקוב גליקסמן
לחלומות שלנו יש מסר שמגיע מתת מודע, אם נבין אותו נוכל לכוון את העוצמה לטובתנו, יש לנו מדור שבועי של ורד גליקסמן, מתקשרת עוסקת בדימיון מודרך, ומפרשת חלומות דרך הקבלה מעל 20 שנה.

 תאריך לידה 13.10.1970

סדרת חלומות שבישרו על הרס ותיקון וכל האמוציות שסביבם. הזמרת שאני מופיעה איתה נשענה על ספסל נוי שיש לי בבית והוא נשבר בצד. הראיתי את החלק לנגר ואמרתי לו שנראה לי שאפשר לתקן, אבל תוך כדי כך ראיתי שיש לי המון רהיטים שבורים מסביבי והתחלתי לחשב עלויות והבנתי שאצטרך תקציב גדול כדי לתקן הכל.

ואז רצה והשתוללה ילדה קטנה בשמלה לבנה, הניפה שקית שהיו לי בה מכשירים וחומרים של העבודה וזרקה דרך התריסים. היטלטלתי אותה בחוזקה בכעס ושלחתי אותה החוצה לאסוף ולהחזיר הכל, תוך דאגה שכנראה נשברו ונשפכו דברים חיוניים לעבודה שלי. מצד שני התחרטתי ששלחתי ילדה קטנה לחוץ הלא מוגן, אבל היא חזרה והסתכלתי עליה. היו לה עיניים מרושעות והבעה של חורשת מזימות ואמרתי לעצמי: איזו ילדה רעה נולדה לשחר( שם בדוי האקס שלי) והחברה החדשה שלו.

שכך הם משלמים על היחסים שהתחילו לאט לאט מאחורי הגב שלי, בזמן שעדיין היינו בזוגיות, כשהיא הייתה מגיבה לו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים על פוסטים, ביודעין שאני רואה, וכותבת לו בפרטי. וחשבתי בחלום שמגיע להם זה את זו, עם מערכת היחסים שהתחילה ברמיה ובוגדנות ושהילדה הרעה והכעורה היא תוצר של הבגידה הזאת.בהמשך הוצאתי רכב מתיקון במוסך ונכנסתי לתוכו. הוא היה מלא בכתמי צבע לבנים וחתיכות טיח.על אחד המושבים היה כיסא תינוק. הבנתי שנתנו לי את הרכב הלא נכון.

עבר שחקן תיאטרון, נראה לי אלי גורנשטיין, וראיתי על פניו מבט מאוהב,  ואמר לי: בואי איתי, נטוס לווינה לערב אחד, נראה שם אופרה. התעלמתי ממנו כי הייתי מתוסכלת מכך שנתנו לי את הרכב הלא נכון.סופסוף הצלחתי להגיע למוסך והיו בו שני ערבים צעירים שצחקו ביניהם ונראה שלא היה איכפת להם מהמצוקה הקשה שלי. כל מה שהיה להם לומר: אין מה לעשות. זאת שלקחה בטעות את האוטו שלך תגיע אתו רק בעוד חודש.

התעוררתי מצד אחד בתחושות של ״למה כל ההרס הזה שחוויתי בחלומות״?

מצד שני, כשחשבתי לעומק, הבנתי שבצד ההרס היו גם פתרונות תיקון, להשאיר מאחורי דברים שכבר לא שלי, בגלל שלא יכולתי לתקן אותם, ועם ההרגשה שלכל דבר יש פתרון

פתרון החלום : 

היי 

חלום טוב חלום שלום,

הספסל שאיתו נפתח החלום מרמז לך על הנטיה שלך להתמהמה בהחלטותיך ולא פעם בחרת לשים דברים מסויימים בצד, גישה פאסיבית שלעיתים לא מועטות בחייך נקטת בה במקום לקום וליזום ולהעז לשנות.

האינטואיציה שלך כל הזמן מתריעה בפניך , שעלול להיות את מרגישה שהדברים הם לא כפי שהם נראים בחוץ( משהו מסמן לך שהדברים כפי שהכרת אותם נשברים), ואת מחפשת מישהו שיעזור לך לתקן את השברים של חייך, מישהו שאת בוטחת בו ומאמינה ביכולתו לעזור לך לתקן ולהיטיב את חייך.

הילדה הקטנה מייצגת בחלום את התמימות אשר מאחוריה עומדים אינטרסים אחרים. החלום בא להזהיר אותך ולאמר לך שכדאי לך להסתכל מעבר לחיצוניות "היפה" של הדברים כפי שהם נראים בחוץ ושבתוך "הקנקן " הדברים בכלל שונים לגמרי מכפי שבחרת לראות ובוחרים להראות לך. האינטואיציה שלך מרמזת לך שיתכן שאת נמצאת בתוך סיטואציה בחייך אשר נראית תמימה, אך היא עלולה לפגוע בך.

העיניים הם ראי הנשמה והחלום בא לרמז לך שאת לא ממש מסתכלת ושומעת לנשמתך ולאינטואיציה שלך..עלייך ליזום ולהעז . האוטו מסמל את הכלי שבו את נוסעת בשביל שלך במסע שלך בחיים. את היא זו שצריכה לקחת אחריות על חייך ולמרות מה שהיה שדרך אגב יקח אותך למקום מופלא, עלייך לנקות את כל הליכלוכים והשברים, שבהחלט ניתנים לניקוי. להפסיק להסתכל על העבר , ולדעת שהאור הטוב והמיטיב אכן מגיע לחייך. לשים לב לאינטואיציה שלך ואם תעזי ללכת אחרי האמת שלך תגיע בדיוק למקום שאת מייחלת לו.

בהצלחה במסע

ותזכרי שהכל מתהפך לברכה מרגע לרגע.

שלך ורד.

 תאריך לידה 21.02.1954

אני עושה מסיבה בגג שלי בהרצליה פיתוח רק למשפחה שלי פתאום ניכנס כלב שחור ענק טורף את כולם רוית (שם בדוי) ואני מצליחה להסתתר מתחת לבר .

פתרון החלום : 

 יקרה

החלום שחלמת מרמז שיש בך  שמחת חיים ושהיום את בתקופה אחרת שונה מכפי שהיית בעברך. רצון להראות למשפחתך שהתגברת על קשיים ועכשיו יש לך סיבות טובות להיות מרוצה ממה שהשגת עד כה. ויש לך את הרצון לשתף את האנשים שאת תופסת כקרובים אליך. או, שנכון לאמר ,רוצה להאמין שהם השתנו וכך מערכת היחסים שלך איתם.

הכלב השחור מייצג אנשים שבתפיסה הפנימית שלך את תופסת כאנשים שאינך יכולה לבטוח בהם. ויש לך אכזבה במסגרת האהבה שהיתה בינכם כאלה שאהבת ועודך אוהבת ומאמינה בהם למרות העבר.. האנשים שנמצאים במסיבה מייצגים את התכונות האישיות שלך שהתכחשת להם ולא ממש הערכת את עצמך ,שלמרות כל מה שאמרו מולך או שמאחורי גבך, את היום נמצאת במקום אחר בטוח יותר וכמו שהחלום בא לרמז שהיום את כבר לא " אוכלת את עצמך ולוקחת ללב את כל  שנאמר לך ועלייך..את כל הדברים שהאפילו על נשמתך ..הרבה זמן"

החלום מרמז שיש לך יכולת שפיתחת במשך הזמן להפריד את עצמך מהאנשים שתת המודע שלך תופס אותם אויבים למרות שמבחוץ הם נראים מאוד נחמדים ואת היום צריכה להאמין בך ביכולות שלך ולהפסיק לשים לב לכל "הנשמות הטובות" שיודעות מה הכי טוב ונכון לך בחיים. לראות את הדרך שעברת ולבטוח תמיד בקול הפנימי באינטואיציה החזקה שלך שתמיד הוכיחה לך שיש לך את היכולת להגן על עצמך ולא משנה מה אמרו ומה יגידו סביבך, יש לך את הידע לשמור על עצמך בצורה מופלאה.

בהצלחה במסע

שלך ורד גליקסמן

 

תגובה

הוספת תגובה

  • שבוע טוב..
    חלום טוב חלום שלום..
    חלמתי שאני בנסיעה עם בעלי והבן שלי בן השנתיים
    ועוצר אותי שוטר בחור צעיר
    ותוך כדי שהאןטו נוסע הוא מדבר איתי על הילד הבא שלי שמסתכל עליי מלמעלה ויקרא שמו בר
    נותן לי נשיקה במצח ואומר לי אמונה אמונה
    ולפני כן בזמן שהוא מדבר איתי ואני מנסה להבין אותו ראיתי לפניי רכב שעומד להתנגש בי אבל לא התנגש, והבנתי שאין לי שליטה על הרכב והרכב נוסע לבד..
    והתעוררתי..
    אשמח לפירוש בבקשה🙏